Transferrygter angående FCM.
Re: Transferrygter angående FCM.
Dennis, vi ved alle, at Kristian Bak Nielsen har kvaliteterne til at være anfører. Men der er forskel på at være anfører efter tolv måneder og at være det efter en uge. Bak kender klubben, men men han kender kun et fåtal af spillerne.
Sandsynligheden for, at Bak bliver anfører igen er næsten 100 %. Spørgsmålet er blot hvornår.
Sandsynligheden for, at Bak bliver anfører igen er næsten 100 %. Spørgsmålet er blot hvornår.
Nej det ved alle jo åbenbart ikke, Mini Bager skriver jo at han ikke mener at KBN har kompetencerne til at være anfører.Acebone skrev:Dennis, vi ved alle, at Kristian Bak Nielsen har kvaliteterne til at være anfører. Men der er forskel på at være anfører efter tolv måneder og at være det efter en uge. Bak kender klubben, men men han kender kun et fåtal af spillerne.
Helt enig og jeg tror da heller ikke han løber på banen som anfører, men det ville ikke overraske mig hvis han gjorde. Og selvom KBN kun har været hos os en uge er han jo heller ikke en spiller der på nogen måde skal spille sig på eller bevise et eller andet til træning for at Kuhn sætter ham på banen.
Mon ikke det også er bedømt ud fra, at han kun har været her en uge? Anyway, det må han selv få lov at svare på.Dennis skrev:Nej det ved alle jo åbenbart ikke, Mini Bager skriver jo at han ikke mener at KBN har kompetencerne til at være anfører.
Arh, Kuhn vil nok også gerne se ved selvsyn, at Bak er god nok. Hvis ikke, skulle Kuhn bare have udtaget ham til Esbjerg. Men jeg tvivler da ikke et sekund på, at Bak har vist større rutine/klasse end Sviatchenko og Ipsa. Ellers er der i hvert fald noget galt.Dennis skrev:Helt enig og jeg tror da heller ikke han løber på banen som anfører, men det ville ikke overraske mig hvis han gjorde. Og selvom KBN kun har været hos os en uge er han jo heller ikke en spiller der på nogen måde skal spille sig på eller bevise et eller andet til træning for at Kuhn sætter ham på banen.
- Mini Bager
PræcisAcebone skrev: Mon ikke det også er bedømt ud fra, at han kun har været her en uge? Anyway, det må han selv få lov at svare på.
Bare min mening
Det kunne måske være en ide, at hente Duncan hjem, som er helt ude i kulden i Celtic.
Den nye manager kan ikke lide ham, og han var end ikke i truppen i dag.. De købte ham for omkring 12 millioner, så mon ikke vi kan hente ham for 8 millioner, men han er måske for urealistisk?
Hvis vi skal hente en angriber er han jo en ideel afløser for Frank rent type mæssigt.
Den nye manager kan ikke lide ham, og han var end ikke i truppen i dag.. De købte ham for omkring 12 millioner, så mon ikke vi kan hente ham for 8 millioner, men han er måske for urealistisk?
Hvis vi skal hente en angriber er han jo en ideel afløser for Frank rent type mæssigt.
Jeg bryder mig ikke synderligt om idéen. Han kommer til at koste en del i transfer og løn, og så er han notorisk problemskaber.Lupus1999 skrev:Det kunne måske være en ide, at hente Duncan hjem, som er helt ude i kulden i Celtic.
Jeg synes faktisk ikke, vores angrebsproblemer er så vanvittigt store. Vi trænger til, at en af de unge angribere slår igennem, og det sker kun, hvis de får chancen. Sylvester har potentialet.
-
Peter Ross
Re: Morten Nielsen i dagens interne kamp
Endnu en lektion i, man aldrig skal udtale sig SÅ skråsikkert - Bak bærer anførerbindet i morgen...Mini Bager skrev:Bak løber helt sikkert ikke på banen med anførerbindet. Det er da klart nåt han endnu ikke har spillet en kamp, efter han er kommet tilbageJacob skrev:Dennis skrev:Nu gik Thyge ud med noget der lignede en fiber i baglåret i dagens træningskamp, så mon ikke Bak kan få lov til at løbe på banen med aneførerbindet på mandag!
Hvorfor er du så sikker på det?(;
Og hvad har det egentligt med Transferrygter at gøre - tror tråden har taget en forkert drejningjabsi skrev:Hvorfor er du så sikker på det?(;
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Jakob-P-ikk ... r-Broendby
Kunne det være os der er på banen her?
Tænker specielt på Thyges kontrakt udløb om 1 år.
Vi ved han JP har masser af kvalitet når han er i form.
Kunne det være os der er på banen her?
Tænker specielt på Thyges kontrakt udløb om 1 år.
Vi ved han JP har masser af kvalitet når han er i form.
Kunne godt være interessant for os med Jakob Poulsen, men med Thyges skade så kan han jo nok næppe sælges i dette transfervindue. Hvilket får mig til at tvivle på handlen.
Dondinho skrev:Kunne godt være interessant for os med Jakob Poulsen, men med Thyges skade så kan han jo nok næppe sælges i dette transfervindue. Hvilket får mig til at tvivle på handlen.
Med fare for at lyde økonomisk uansvarlig mener jeg at en signing af Jakob Poulsen for 3-7 mill ville være en ualmindelig god ide. JP vil givet vist inden for en ny kontraktperiode atter stige i pris, og Øregaard har jo tidligere vist sig som en formidabel sælger på transfermarkedet.
Kunne man krydre et JP indkøb med at signe Søren Larsen som nu er sat udenfor landsholdsfodbold pga. manglende spilletid, så har vi efter min mening en så slagkraftig trup at vi bør kunne spille med om de 2 CL kval pladser der bliver fra denne sæson.
Ja, det kan vi, men der er altså også CL kval til nummer 2 i denne sæson..
Søren Larsen ser jeg som fuldstændig utopi og en umulig signing; uover det så er han mere skadet end han spiller og vil sikkert kræve en løn som er langt over hvad der er forsvarligt at betale.Mathias skrev: Med fare for at lyde økonomisk uansvarlig mener jeg at en signing af Jakob Poulsen for 3-7 mill ville være en ualmindelig god ide. JP vil givet vist inden for en ny kontraktperiode atter stige i pris, og Øregaard har jo tidligere vist sig som en formidabel sælger på transfermarkedet.
Kunne man krydre et JP indkøb med at signe Søren Larsen som nu er sat udenfor landsholdsfodbold pga. manglende spilletid, så har vi efter min mening en så slagkraftig trup at vi bør kunne spille med om de 2 CL kval pladser der bliver fra denne sæson.
Jakob Poulsen vil jeg gerne have, da han kan tilføje en del til vores offensive spil og kan fåes til en rimelig pris, men vil det så betyde at Thyge skal side på bænken eller skal han spille højre kant, begge alternativer synes jeg er halv dårlige og vil håbe på et salg i tilfælde af vi henter Jakob Poulsen.
Sig hvad du vil, men Thyge er til hver en tid langt bedre end Danny på kanten! - men iøvrigt kan Jakob Poulsen også spille kant, hvilket nok ville være planen med ham, hvis han bliver hentet til klubben.Dondinho skrev:Søren Larsen ser jeg som fuldstændig utopi og en umulig signing; uover det så er han mere skadet end han spiller og vil sikkert kræve en løn som er langt over hvad der er forsvarligt at betale.
Jakob Poulsen vil jeg gerne have, da han kan tilføje en del til vores offensive spil og kan fåes til en rimelig pris, men vil det så betyde at Thyge skal side på bænken eller skal han spille højre kant, begge alternativer synes jeg er halv dårlige og vil håbe på et salg i tilfælde af vi henter Jakob Poulsen.
Det vil resultere i at Siv bliver omskolet 100% til højre back, og så vil Danny ryge på bænk, og Rilwan som 3. reserve. Så IMO vil det intet ændre omkring Thyge, men tværtmod, ville vi være forstærket på kanten.
Men hvis klubber som HSV, Wigan og Rosenborg er interesseret, bliver det nok svært at få ham til Midtjylland - hvertfald med de to første nævnte klubber, og nok også Rosenborg, grundet deres lønninger.
Vi kan tabe, men aldrig besejres