Nye ansigter

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Nye ansigter

Indlæg af Kent »

Det lyder rigtig godt, med Reid ud og Bak ind.

Hvis prisen på 5 mio £ er korrekt, er det helt fantastisk. Sådan en transfer kan være med til at bringe FCM på ret kurs igen økonomisk. Forhåbentlig har vi lært af de sidste par års overforbrug af middelmådige dyre indkøb, og bruger pengene mere fornuftigt denne gang. Hvis 10-15 mio af pengene afsættes til at hente 2 spillere, så kan der virkelig hentes kvalitet som markedet er i øjeblikket. Det er KBN vel et godt eksempel på.

Jeg glæder mig til at se KBN igen, men også til at finde ud af, hvor han står. Han har været meget skadet på det seneste, og hvorvidt han er helt fit for fight vides vel ikke - han er sandsynligvis i hvert fald ikke i kampform lige nu og her. Jeg håber ikke KBN ender som en "Peter Madsen transfer", hvor en spiller uden fortidens niveau kommer hjem på en lang og dyr kontrakt. Det vigtige ift at få Bak ind, er at vi får en leder tilbage - spillemæssigt har MA udfyldt denne rolle i forsvaret, men han er ikke nogen ledertype, der går forrest verbalt mv. Rigtig vigtigt at få det hul fyldt ud.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

I følge min kilder skal Winston til lægetjek i eftermiddag (som der også står på flere hjemmesider), så derfor ser det med 99% sikkerhed ud til at Winston kan kaldes for ny mand i West Ham, mens det er 100% sikkert at 32 i aften (senest imorgen formiddag) kan blive præsenteret i Ulvetrøjen. Iøvrigt skulle han have klaret lægetjekket ;)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Casper

Indlæg af Casper »

Det tager vel også kun 1 times tid at flyve til London :) Vi må ikke håbe, at West Ham laver en West Bromich så :D

Ifølge sporten.dk er det 4 mio. pund - http://www.sporten.dk/superligaen/fcm-s ... -reid-salg Altså 36 mio. kr., men det ville nu også være fint :D

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Virkelig flot handel specielt hvis bak går den anden vej.
Det er kanon når man tænker på markeds situationen som indtil nu har været meget død.

Jeg er i hvert fald super tilfreds hvis rygterne er sande.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Ikke HVIS rygterne er sande! - han er enig med FCM om en 5-årig aftale, og han var til lægetjek i går!!!

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

ok og hvordan ved du det?

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Arff skrev:Ikke HVIS rygterne er sande! - han er enig med FCM om en 5-årig aftale, og han var til lægetjek i går!!!
Nu kender jeg intet til det whatsover udover diverse rygter og nyheder på bold-sites, men ville det ikke være underligt hvis KBN skrev en 5-årig aftale?

Han er vel berettiget til en forsker-kontrakt efter 3 år i udlandet og kan dermed vælge mellem hhv en 3- eller 4-årig periode med mindre beskatning, og i det lys ville en 3- eller 4-årig kontrakt vel være lige til højrebenet

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Et par kilder meget tæt på klubben! ;) .. Mere behøver jeg vist ikke sige!

Handlen har været længe undervejs, da de skulle være sikre på at få solgt Winston først.

Mazter81:

Det ved jeg intet om, men efter mine oplysninger skriver han i aften (måske i morgen tidligt) under på en 5-årig aftale med Midtjylland

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Jeg vil lige minde om at det ikke er nok bare at skrive at man har sine egne kilder. Rygter er og bliver rygter. Hvis man ikke vil ud med navne til offentligheden, kan man kontakte mig med navnet. Jeg skal nok holde det hemmeligt.

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Ja, smid også lige en besked i min retning, jeg skal også nok holde det hemmeligt.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Det var bare for at dele informationen, men det gør jeg da ikke igen så!

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

http://www.sporten.dk/superligaen/bak-bytter-med-reid

Ser ud til at der er kommet flere oplysninger på bordet, som bakker op på folks personlige kontakter ;) hvis ikke andet det stadig er gætteri :)

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

Arff skrev:Det var bare for at dele informationen, men det gør jeg da ikke igen så!
Yep er trist med de strenge regler her på graven.. Er selv blevet revset når jeg har skrevet ting jeg vidste her inde

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

pr0j3ct skrev:http://www.sporten.dk/superligaen/bak-bytter-med-reid

Ser ud til at der er kommet flere oplysninger på bordet, som bakker op på folks personlige kontakter ;) hvis ikke andet det stadig er gætteri :)
Det kommer vist ikke som en stor overraskelse for ret mange efterhånden :) .. Det bliver godt!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Alt for lækkert. Her lidt opladning!

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede