Hahahahaha. Dagens bedste joke. KBN, som det seneste år ikke har snakket om andet end større klubber end Heerenveen, skifter tilbage til FCM? Næppe...FCM01 skrev:Rygterne siger at Kristian Bak er på vej til FCM. Må vel betyde at Reid er på vej ud?
Hvem skal sælges?
-
Jesper BW1100
Re: Hvem skal sælges?
-
thomasnoerum
hvem er større end Midtjylland? 
- Colt Sivas
Det er jeg nu ikke så sikker på er helt rigtigt. Nogle af de russiske klubber har nu godt med penge. Det var nok nogle af de "store bananer" der i sin tid lokkede Laudrup derover.FCMReal skrev:enhver ved, at pengene er større i Italien og England end i rusland
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.
-
Bhomaszz/bavnsgaard
- Geografisk sted: Mors
Det har jo intet at gøre med hvorvidt han spiller, da det er datidens salg, ogdermed tiden i AGF der er væsentlig..FCMReal skrev: Ha ha nej det er ikke enhver der kommer til Zenit og spiller, hvor mange kampe er det nu at ham Lumb har spillet for Zenit ???![]()
En ting er dog sikkert, der er større interesse for Ried p.t. end for Lumb og mere interesse for Ried end der nogensinde har været for Lumb fra vesteuropæiske klubber, f.eks. Palarmo, Arsenal og senest Blackburn.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 370820.ece
Enhver kan læse, at parlamo er interesseret i at få skudt Kjær af til xxx millioner, og enhver ved, at pengene er større i Italien og England end i rusland, og enhver ved, at er der flere klubber interesseret, jamen det gør ikke prisen lavere i Ørgaard univers, og Ørgaard har vel også set Rieds kampe under VM, Ried er blevet mere værd efter VM end før, det er der ingen tvivl om.
Hvad har detmed Simon Kjær at gøre?
Hvemhar sat spørgsmåltegn ved om Reid er blevet mere værd, og hvad er pointen med det postulat ift. 30 millioner?
forhold dig til det væsentlige tak
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi
Mahatma K. Gandhi
-
Peter Ross
Jeg har også hørt rygtet fra folk med kilder tæt på FCM-toppen. Umiddelbart er vi nok ikke 1. valget, men det er fodbold - du ved aldrig, hvad der sker i morgen...Jesper BW1100 skrev:Hahahahaha. Dagens bedste joke. KBN, som det seneste år ikke har snakket om andet end større klubber end Heerenveen, skifter tilbage til FCM? Næppe...FCM01 skrev:Rygterne siger at Kristian Bak er på vej til FCM. Må vel betyde at Reid er på vej ud?
- Jesper-Sunds
Har også hørt dette. Er dog fra en jeg kender ved et fodbold medie de er ved at undersøge det. Men nu må vi jo sePeter Ross skrev:Jeg har også hørt rygtet fra folk med kilder tæt på FCM-toppen. Umiddelbart er vi nok ikke 1. valget, men det er fodbold - du ved aldrig, hvad der sker i morgen...Jesper BW1100 skrev:Hahahahaha. Dagens bedste joke. KBN, som det seneste år ikke har snakket om andet end større klubber end Heerenveen, skifter tilbage til FCM? Næppe...FCM01 skrev:Rygterne siger at Kristian Bak er på vej til FCM. Må vel betyde at Reid er på vej ud?
Pyha det tør man jo næsten ikke håbe på, jeg har altid ærgret mig over at han rejste, han burde have været klubikon ligesom Frank 
-
thomasnoerum
I mine øjne er han allerede et klub ikon!
Men vi må nok være realistiske, hvorfor skulle Herenveen? overhovedet ville sælge ham? og hvis de ville sælge ham, mon så ikke prisen er temmelig høj?
Men vi må nok være realistiske, hvorfor skulle Herenveen? overhovedet ville sælge ham? og hvis de ville sælge ham, mon så ikke prisen er temmelig høj?
Uhh, ville være intet mindre end fantastisk hvis det sker, men er bange for det forbliver ved en våd drøm..Peter Ross skrev:Jeg har også hørt rygtet fra folk med kilder tæt på FCM-toppen. Umiddelbart er vi nok ikke 1. valget, men det er fodbold - du ved aldrig, hvad der sker i morgen...
Total ynglingsspiller, men mon ikke ambitioner, pris + lønkrav gør det umuligt..?
Kjær Millioner
thomasnoerum skrev:I mine øjne er han allerede et klub ikon!
Med et Simon Kjær salg evt til Wolfsburg for ca 110 millioner, må det jo også påregnes at vi får en pæn andel af kagen
Fordelen er jo at han bliver solgt over landegrænser, hvilket jo skulle give noget mere
Udover "lærepengene" er der jo ikke nogen af os der ved hvor meget ekstra vi evt kan hente hjem på salget
Måske nogle af disse penge, samt evt salg af Ried gør at KBN ikke er så urealistisk
KBN på holdet ville være magisk
-
thomasnoerum
Jeg tror desværre ikke vi har nogen klausuler på Simon Kjær, siden vi fik 30 millioner.
Men stadig 5 % af 100 millioner er sku bedre end ingenting!
Men stadig 5 % af 100 millioner er sku bedre end ingenting!
Kristian Bak ville være god at få retur, men jeg tror ikke på det.
Han har været ude i tre år, og det er alt for tidligt for ham at vende hjem - også selvom han gerne vil væk fra den nuværende klub - det vil være et trin eller to ned ad stigen for ham at komme til FCM.
Kristian Bak vurderer jeg også alt for dyr for vores pengepung - vent et par år og få muligheden for at hente ham retur på forskerordning. Før ser jeg det ikke ske.
Han har været ude i tre år, og det er alt for tidligt for ham at vende hjem - også selvom han gerne vil væk fra den nuværende klub - det vil være et trin eller to ned ad stigen for ham at komme til FCM.
Kristian Bak vurderer jeg også alt for dyr for vores pengepung - vent et par år og få muligheden for at hente ham retur på forskerordning. Før ser jeg det ikke ske.
-
Peter Ross
Re: Kjær Millioner
Rygterne siger mellem 10 og 15 %, men hvorvidt det er sandt, tør jeg ikke gøre mig til dommer over.974 skrev:Udover "lærepengene" er der jo ikke nogen af os der ved hvor meget ekstra vi evt kan hente hjem på salget
Re: Kjær Millioner
Rygter er altid noget rodet nogetPeter Ross skrev:Rygterne siger mellem 10 og 15 %, men hvorvidt det er sandt, tør jeg ikke gøre mig til dommer over.974 skrev:Udover "lærepengene" er der jo ikke nogen af os der ved hvor meget ekstra vi evt kan hente hjem på salget
Men jeg kunne også godt tro/håbe på at man har fået indført den klausul - tror mange ikke har haft en ide om hvor stort et potentiale Kjær har været spået til
At Real Madrid var inde og byde på ham bekræfter det vel ganske udemærket!
Og at FCM så havde is i maven og sagde nej, gør det jo kun bedre rent salgstaktik-mæssigt!
-
thomasnoerum
Tror i virkelig på at fcm får 10-15 % af en transfer? for hvis det sker og vil sælger Winston for 20 mil+ så er vi jo lige pludseligt rige!