Har ikke på noget tidspunkt sagt, at jeg skal bestemme hvad du mener - selvfølgelig må du ha din egen holdning. Men hvis du læser godt efter, så skriver jeg at jeg ikke forstår de personer som ikke bakker op om noget, som vi fans i fællesskab kæmper for.Colt Sivas skrev:Måske fordi man ikke er enig! Skal du bestemme hvad jeg mener eller må jeg det selv? Hvad hvis mandags kampe passer mig fint. Du går ud fra at når det ikke passer dig passer det heller ikke andre. Mandags kampe passer måske nogle med børn bedre fordi der ikke er tid i weekenden. Og ja det er udeholdets fans det går mest ud over. Men helt ærligt. Hvor mange er det? Vi taler jo ikke flere hundrede.
Ja, det er udeholdets fans det går udover - men vi er alle udefans!
Protesten handler STADIG om at mandagskampe ikke er optimale for superliga-fodbold! Ved ikke med dig, men jeg har svært ved at samle mine kammerater og drikke os fulde - PÅ EN MANDAG AFTEN! Der er for mange irritationsmomenter som spiller ind ved en mandagskamp, så derfor kæmper vi for at få det afskaffet.Colt Sivas skrev:Ja jeg er enig i at fordelingen af mandags kampe ikke er fair. Og det er det protesten handler om? Intet andet. Men det bliver IKKE ændret under den nuværende tv aftale. Lige meget om i så bliver væk fra kampen.
Hvordan skulle det hjælpe at blive væk? Så giver man jo ikke sin mening til kende? I stedet ser det bare ud til, at man finder sig i det og går sin vej.
Jeg tror fuldt og fast på, at bliver emnet blæst for meget op og får for meget kritik, så bliver det diskuteret godt og grundigt - og engang fremover droppet.Colt Sivas skrev:Ok. Protesterne er hørt. Men hvad så? Hvis det er målet er missionen vel lykkedes. Men igen. Det bliver ikke ændret i nuværende tv aftale. Så skal kampen vel forgå på et andet plan?
Nye ideer kan blive lagt på bordet om andre spille-tidspunkter i weekenderne i stedet for en mandag aften.
Jeg tør vove pelsen og påstå at alle fans som følger sin klub hver weekend, gerne så sig fri for mandagskampe. Og da det er en fælles måde at vise sin utilfredshed på, tror jeg også fck vil hoppe med på vognen.Colt Sivas skrev:Det er jo tydeligvis ikke alle der er enige. Ellers ville vi ikke have denne debat. Da Fck endnu har deres mandags kamp tilgode ved du heller ikke hvordan de vil forholde sig til det. Og det er heller ikke alle der boycot'er stemningen. Det er fint du har din holdning, men andre skal have lov til at have deres. Det bliver du også nød til at respektere.
Det skulle ikke undre mig, at det er TV-tilskuerne som er ligeglad med afviklingen af mandagskampe og stiller store spørgsmålstegn ved problemet.
Igen, ja alle har ret til sin holdning - men jeg synes det er tæt på groteskt, at folk ikke forstår problematikken.
Hvordan hjælper det at blive væk? Det virker for mig mest som en tudefjæs-løsning.Colt Sivas skrev:Den bedste måde at vise din utilfredshed er ved at blive væk. Jeg tror at mandags kampe er kommet for at blive. Førhen var det Fck og særligt Brøndby der løb med størstedelen af tv pengene. Det var også galt. Nu bliver alle kampe vist og pengene bliver fordelt efter placering i ligaen. Jeg ved da godt hvad jeg fortrækker. Men du er så fokuseret på at nogle få personer ikke kan følge deres hold på udebane.
Selvfølgelig er de kommet for at blive, men det er netop det vi prøver at forhindre. Og prøver man ikke noget, så sker der ikke noget.
JA! - jeg er fokuseret på at MANGE personer ikke kan følge deres hold på udebane! Tag det med i dine overvejelser, at der kan være langt fra Haderslev til Nordsjælland.
Fredag, lørdag og søndag er jo også weekenddage. Nok engang er problemet er det er om MANDAGEN.Colt Sivas skrev:Og så stort er problemet vel heller ikke. Hvis man som AaB tilhænger kan tage på udebane tur i Brøndby søndag kl. 18 kan man vel også mandag kl. 19. Den ene time er i mine øjne ikke verdens undergang. Så må du tage dig en lur i bussen. Det er ikke mit problem. Og uanset hvad vil der altid væren nogen der bliver ramt. Om de spiller fredag, lørdag, søndag eller mandag.