Ja andre ting som har eksisteret længere tid end mig.RL/UBM skrev: Nu har det været på tribunerne formentlig før du blev født, og fordi nogle tosser gør det ulovligt ændre det ikke min holdning til og den kultur jeg går indfor!
Det har fungeret tidligere, men i dagens Danmark gælder det bare om at lave hårdere og hårde straffe for, at komme problemerne til livs! Men det hjælper ikke en meter, vi vil altid være og det er lige meget hvad straffen er.
Jeg tager glædeligt et år mere i karantæne og en bøde på 510, hvis det kan få folk til at indse at det er en del af tribune kulturen for en del mennesker i Danmark.
I stedet for at give folk straffe, burde man se på en løsning som alle kan være med til..
Jeg ved også at rigtig mange spillere synes det vild fedt at komme ind til sådan en kulisse og jeg vil da også selv elske det, hvis jeg spillede.
Klubberne har jo ikke noget at skulle have sagt i den sag, de er bare nikkedukker.
Nu er folk godt klar over konsekvensen og de er villige til at tage den straf det koster dem.
Ja hvis du vil sætte andres liv på spil så held og lykke...
Voldtægt
Mord
Tyveri
Røveri
Underslæb
Pyromani
Narkotiske stoffer
Skydevåben
Hvis bare der ikke var nogle "tosser" der havde forbudt disse ting. Vi skal jo bare vænne os til at det er kommet for at blive. Og desuden skaber nogle af disse ting en syg stemning..
PS jeg sætter ikke andres liv på spil. Det jeg har skrevet har jo været så hamrende ironisk at man skal være total ignorant for at tro jeg går ind for skydevåben eller spritkørsel. Ironien har været brugt for at få folk til at forstå at fordi noget er fedt så skal man ikke skide på at det er ulovlig og bruge det aligevel. Der er en grund til at det er ulovligt.
Jeg forstår foresten ikke at admin ikke cencurer de indlæg hvor folk forherliger brugen af romerlys og ligende? De opfordrer til ulovligheder og det kan jeg ikke forstå at denne side skal ligge plads til? Argumenterne ender jo aligevel i "det ser fedt ud, skaber god stemning" osv.
(her er jo ikke ytringsfrihed)