TT fyret!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
jpskoubo
Geografisk sted: Gentofte
Kontakt:

Re: TT fyret!

Indlæg af jpskoubo »

Casper Søe skrev:
jpskoubo skrev:
Du mener da ikke seriøst, at ER ville være en lottokupon?????? At ER kom tilbage, ville være et drømmescenario, men det bliver uden tvivl ved drømmen. Han har en kontrakt med AGF, og det kører på skinner, desuden tror jeg heller ikke, at Ørgaard og ER har specielt meget tillid til hinanden...
Uden at vide det vil jeg tro at Kent mener at ER var en lottokupon i sin tid, da vi fik ham fra Næstved.
Ok, det ville give mere mening...

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Kent skrev:Hvis man skal se nøgternt på det, så vil der blive krævet resultater af den nye træner med det samme.
Når skiftet sker så tidligt i en sæson, så er målsætningen ikke opgivet og man vil ikke give den nye træner et ½ år på frihjul til at spille system ind m.m.
Det betyder imo også, at det man har hyret skal være en top-træner med dokumenterede resultater. Det duer ikke med en urutineret lotte-kupon, som fx ER, som skal bruge tid til at finde sig til rette.

Jeg mener ikke, at der pt går nogen ledige trænere rundt herhjemme, som matcher den profil. Broe vil være en lottokupon, Ove C har aldrig trænet et tophold, Allan Kuhn er en lottokupon, Michael Hansen er ikke erfaren nok, osv osv.

Derfor tror - og håber - jeg at vi ser mod udlandet. Men hvis det skal være en træner, der umiddelbart skal kunne tage over og præstere fra dag 1, skal han kende den danske liga i forvejen.

Så hvilken udlænding har dokumenterede resultater, kender den danske liga og er ledig...... tja: http://politiken.dk/sport/fodbold/article756779.ece
Kunne ikke være mere enig Kent !
- Vi har ikke brug for (endnu) en lotto-kupon, men en med dokumenterede resultater..
Hans Backe ville sgu godt nok være et scoop, tvivler dog på vi er attraktive nok og har råd til hans løn.. Du har selv tidligere nævnt finanskrisen ikke ligefrem har været kanon ved os ? Hvordan tror du det ser ud mht. lønbudget til en ny træner ?

Antonsen

Indlæg af Antonsen »

Tror det bliver Nedved/Maldini. :D

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Meyhoff skrev:Hans Backe ville sgu godt nok være et scoop, tvivler dog på vi er attraktive nok og har råd til hans løn..
Nej, det er det store problem. Men måske har han tjent penge nok, og synes udfordringen er interessant? Jeg tror desværre også han er urealistisk, men han passer IMO på den profil jeg gerne ser, og har ikke kendskab til andre der lige gør det.

En af målsætningerne i Vision 2011 er top3-spillere på alle pladser. Det må også gælde for træneren.

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

FCM Thomsen skrev:Spændende bud med Hans Backe

Hvad med Viggo jensen.. Han kan sgu nok godt banke noget gejst og vilje i spillerne... Og så tror jeg også at han har en stor del af æren for succesen i OB i øjeblikket

Men spændende blir det
Viggo Jensen er sikkert dygtig men mht til at motivere så mener jeg (ja mener det er ikke særligt troværdigt, men kan ikke finde et link til det) at en spiller udtalte efter hans fyring i Silkeborg at det var begrænset hvor motiverende det var når træneren hver gang man var bagud kom til pause med en skideballe. Der blev sagt noget ligende. Jeg syntes Viggo Jensen ligger så langt fra det som Erik Rasmussen stod for og som FCM har udtalt man bakker op om. Nemlig en ordentligt tone over for hinanden. Viggo Jensen ser jeg ikke som en moderne leder. Men måske sadler man fuldstændigt om? Vi får jo nok ikke ER tilbage og han er nok en af de få der med succes kan køre den "afslappede/positive" stil over for spillertruppen.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Ja hvis i ikke siger det til noget så kan jeg godt afsløre det er mig der bliver træner. Jeg skal bare frikøbes fra mit pædagogjob, og så betales i fadøl og cheerleaders for resten.

Mine kvalifikationer er at jeg har kloget i holdet igennem ti år. Der er aldrig nogen der har været i tvivl om at jeg er en gammel gnaven mand, så der er ikke noget kammerateri. Iøvrigt har jeg tænkt mig at statuere et eksempel og fyre Thyge hvis ikke holdet vinder de næste tre kampe, og Danny Olsen ryger uanset hvad.

I stedet for assistent trænere vil jeg gøre de forskellige spillere til ansvarlige for forskellige områder af spillet.

Forsvarsminister og Anfører bliver Kolja
Minister for presspil og boldjagt bliver Florescu
Minister for gennembrud og generel overløb af modstandere bliver Borring.
Minister for indlæg Leon Jessen
Minister for hjørnespark Albæk
Minister for beskidte triks og Ulykker Kim Kristensen
Minister for mål Farlige Frank.
Hvis han overlever de første tre kampe kan Thyge blive socialminister ellers må vi se os lidt om.
Som spindoktor og rådgiver i kaktiske andliggender har jeg tænkt mig at hente Biger Peitersen. (Meste fordi han er ret go til at kloge i den)

Jeg bliver selvfølgelig selv diktator, men der er en åbning som chef for den hemmelige efterretningstjeneste åben, Ansøgere bedes henvende sig.

Råd og vejledning modtages med åbne arme, men dødsstraf eksekveres øjeblikkeligt over dem der har deres ideer fra computerspil.

/Hekler
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Noe

Indlæg af Noe »

Cortez

Indlæg af Cortez »

LOL

Jeg sveder angstens sved, Hekler...

/Cortez

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

Hekler skrev: men der er en åbning som chef for den hemmelige efterretningstjeneste åben, Ansøgere bedes henvende sig.

/Hekler
Prøv Kemiske/komiske Glen Ridersholm.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

jpskoubo
Kontakt:

Indlæg af jpskoubo »

Hmmmm....er ikke helt tilfreds...
Senest rettet af jpskoubo 11. aug 2009, 21:44, rettet i alt 1 gang.

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Jörn andersen, lige blevet fyret i Mainz 05. Hørt i sponsor kredse.
Vi kommer kun for roulade!

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

håber sku ikke det blir Allan Kuhn :(

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Jeg har hørt Ove C, har været til samtale i FCM. Men ligner Kuhn ud fra artiklen.

jpskoubo
Kontakt:

Indlæg af jpskoubo »

mrjelle skrev:Jeg har hørt Ove C, har været til samtale i FCM. Men ligner Kuhn ud fra artiklen.
Forhåbentlig ikke Ove C, han er lidt af et tågehorn, synes jeg...

Brugeravatar
Jakobnw

Indlæg af Jakobnw »

Hekler skrev:Ja hvis i ikke siger det til noget så kan jeg godt afsløre det er mig der bliver træner. Jeg skal bare frikøbes fra mit pædagogjob, og så betales i fadøl og cheerleaders for resten.
/Hekler
hæhæ så desperat er Ørgaard trods alt nok ikke ;)
Senest rettet af Jakobnw 11. aug 2009, 21:48, rettet i alt 1 gang.

Besvar