Henrik Smedegaard til Vejle...
-
Klauzito
Re: Henrik Smedegaard til Vejle...
Jeg synes faktisk ikke det er ubrugeligt!
Det kommer da ikke an på spillerens alder om han har fuld spilletid eller ej, der løber da flere spillere på 18-19 år rundt i ligaen med så godt som fuld spilletid! Som jeg har forstået det, så jo ikke så mange kampe i efteråret, så gjorde Smedegaard det ganske OK og da de andre på pladsen ikke imponerer vildt, så SKAL han da gå ind og kæmpe med næb og kløer for at få den plads, at skifte til Vejle får ham umiddelbart til at ligne en der bare opgiver!
Men igen! Der er en grund til at de danske hold får smæk hele tiden i Europa, det må jo ikke gøre ondt at være professionel fodboldspiller i Danmark!
Det kommer da ikke an på spillerens alder om han har fuld spilletid eller ej, der løber da flere spillere på 18-19 år rundt i ligaen med så godt som fuld spilletid! Som jeg har forstået det, så jo ikke så mange kampe i efteråret, så gjorde Smedegaard det ganske OK og da de andre på pladsen ikke imponerer vildt, så SKAL han da gå ind og kæmpe med næb og kløer for at få den plads, at skifte til Vejle får ham umiddelbart til at ligne en der bare opgiver!
Men igen! Der er en grund til at de danske hold får smæk hele tiden i Europa, det må jo ikke gøre ondt at være professionel fodboldspiller i Danmark!
-
Klauzito
Re: Selvfølgeligt, Henrik Smedegaard til Vejle.
Jeg kan godt være enig i at dete r dejligt at se en spiller der går efter spilletid, synes f eks det var ret lamt da Peter Møller blev i Oviedo pga pengene.
Men jeg synes bare det virker som om han opgiver for nemt. 19 år og var ved at slå de to andre af pladsen, hvorfor ikke give det en chance med måske en etårs kontrakt og så kæmpe røven ud af bukserne.
På mig virker det lidt for let!
Men jeg synes bare det virker som om han opgiver for nemt. 19 år og var ved at slå de to andre af pladsen, hvorfor ikke give det en chance med måske en etårs kontrakt og så kæmpe røven ud af bukserne.
På mig virker det lidt for let!
-
Ravnen
Klauzito skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes faktisk ikke det er ubrugeligt!
> Det kommer da ikke an på spillerens alder om han
> har fuld spilletid eller ej, der løber da flere
> spillere på 18-19 år rundt i ligaen med så godt
> som fuld spilletid! Som jeg har forstået det, så
> jo ikke så mange kampe i efteråret, så gjorde
> Smedegaard det ganske OK og da de andre på pladsen
> ikke imponerer vildt, så SKAL han da gå ind og
> kæmpe med næb og kløer for at få den plads, at
> skifte til Vejle får ham umiddelbart til at ligne
> en der bare opgiver!
> Men igen! Der er en grund til at de danske hold
> får smæk hele tiden i Europa, det må jo ikke gøre
> ondt at være professionel fodboldspiller i
> Danmark!
Emnet er ikke ubrugeligt (enkelte indlæg kan være det hvis de ikke indeholder noget:-) og ellers er jeg helt enig med dig i at han burde være blevet og kæmpe for pladsen, som jeg skrev så vil mange andre divisionsspillere sikkert give deres højre arm for at kunne tilspille sig chancen i en superligaklub.
Men igen, vi ved ikke meget om hvad der ligger bag fra FCMs side.
Der er vist også noget med at Vejle satser benhårdt sportsligt pga. det annoncerede stadionbyggeri, så måske øjner Smedegaard alligevel superliga forude.
> Jeg synes faktisk ikke det er ubrugeligt!
> Det kommer da ikke an på spillerens alder om han
> har fuld spilletid eller ej, der løber da flere
> spillere på 18-19 år rundt i ligaen med så godt
> som fuld spilletid! Som jeg har forstået det, så
> jo ikke så mange kampe i efteråret, så gjorde
> Smedegaard det ganske OK og da de andre på pladsen
> ikke imponerer vildt, så SKAL han da gå ind og
> kæmpe med næb og kløer for at få den plads, at
> skifte til Vejle får ham umiddelbart til at ligne
> en der bare opgiver!
> Men igen! Der er en grund til at de danske hold
> får smæk hele tiden i Europa, det må jo ikke gøre
> ondt at være professionel fodboldspiller i
> Danmark!
Emnet er ikke ubrugeligt (enkelte indlæg kan være det hvis de ikke indeholder noget:-) og ellers er jeg helt enig med dig i at han burde være blevet og kæmpe for pladsen, som jeg skrev så vil mange andre divisionsspillere sikkert give deres højre arm for at kunne tilspille sig chancen i en superligaklub.
Men igen, vi ved ikke meget om hvad der ligger bag fra FCMs side.
Der er vist også noget med at Vejle satser benhårdt sportsligt pga. det annoncerede stadionbyggeri, så måske øjner Smedegaard alligevel superliga forude.
-
Fc-Arne
Smedegaard satser på Superliga i Vejle
19-årige Henrik Smedegaard spillede sig i efteråret ind på en stort set fast plads på FC Midtjyllands Superligahold som højre back.
Alligevel skifter stortalentet til sommer til Vejle Boldklub, der spiller i 1. division. Umiddelbart et skridt tilbage, men ikke på sigt, vurderer Smedegaard selv.
- Der sker mange spændende ting omkring Vejle-holdet lige nu. De satser på en skabe en trup, der kan rykke op i Superligaen til næste sommer, og det vil jeg meget gerne være med til, forklarer Henrik Smedegaard.
Kontrakten med FCM udløber til sommer, hvor den altså afløses af en tre-årig én af slagsen med Vejle.
- Jeg kunne ikke blive enig med FCM om en ny kontrakt, og Vejle kom så på banen her i det nye år og var meget interesserede. Sportsligt er der ikke en finger at sætte på FC Midtjylland, men vi kunne bare ikke blive enige, beretter Smedegaard og medgiver, at økonomien også spiller en rolle.
- Det er jo logisk, at kontrakten med Vejle er bedre økonomisk, end hvad jeg kunne have fået, hvis jeg var blevet i FCM. Men jeg skifter ikke af økonomiske årsager, slår han fast.
Herning Folkeblad.
Det kaster måske lidt mere lys over det...
19-årige Henrik Smedegaard spillede sig i efteråret ind på en stort set fast plads på FC Midtjyllands Superligahold som højre back.
Alligevel skifter stortalentet til sommer til Vejle Boldklub, der spiller i 1. division. Umiddelbart et skridt tilbage, men ikke på sigt, vurderer Smedegaard selv.
- Der sker mange spændende ting omkring Vejle-holdet lige nu. De satser på en skabe en trup, der kan rykke op i Superligaen til næste sommer, og det vil jeg meget gerne være med til, forklarer Henrik Smedegaard.
Kontrakten med FCM udløber til sommer, hvor den altså afløses af en tre-årig én af slagsen med Vejle.
- Jeg kunne ikke blive enig med FCM om en ny kontrakt, og Vejle kom så på banen her i det nye år og var meget interesserede. Sportsligt er der ikke en finger at sætte på FC Midtjylland, men vi kunne bare ikke blive enige, beretter Smedegaard og medgiver, at økonomien også spiller en rolle.
- Det er jo logisk, at kontrakten med Vejle er bedre økonomisk, end hvad jeg kunne have fået, hvis jeg var blevet i FCM. Men jeg skifter ikke af økonomiske årsager, slår han fast.
Herning Folkeblad.
Det kaster måske lidt mere lys over det...
-
Mackay
Hekler skrev: Som jeg forstår det har Smede kontraktudløb, til sommer og må altså frit handle nu, hvilket han har gjort. FCM skulle have tilbudt ham at forlænge, noget han har valgt fra af sportsligt grunde. Egenligt dejligt at se spillere der går efter spilletid.
FCM tilbød at forlænge, men han gik efter pengene, som det fremgår her: http://herningfolkeblad.dk/index.asp?art_id=1179
Dejligt at se en spiller der går efter pengene - eller noget.
Mvh Mackay
FCM tilbød at forlænge, men han gik efter pengene, som det fremgår her: http://herningfolkeblad.dk/index.asp?art_id=1179
Dejligt at se en spiller der går efter pengene - eller noget.
Mvh Mackay
-
Simon
Mackay skrev:
> FCM tilbød at forlænge, men han gik efter pengene,
> som det fremgår her:
> http://herningfolkeblad.dk/index.asp?art_id=1179
> Dejligt at se en spiller der går efter pengene -
> eller noget.
Han gik jo netop ikke efter pengene! Der står at økonomien selvfølgelig spiller en rolle, men det gør den jo for alle spillere, lige meget om man vil det eller ej.
Men han skifter ikke af økonomiske årsager, siger han i artiklen!
Men jeg vil da også bruge lejligheden til at ønske smede held og lykke i Vejle...
> FCM tilbød at forlænge, men han gik efter pengene,
> som det fremgår her:
> http://herningfolkeblad.dk/index.asp?art_id=1179
> Dejligt at se en spiller der går efter pengene -
> eller noget.
Han gik jo netop ikke efter pengene! Der står at økonomien selvfølgelig spiller en rolle, men det gør den jo for alle spillere, lige meget om man vil det eller ej.
Men han skifter ikke af økonomiske årsager, siger han i artiklen!
Men jeg vil da også bruge lejligheden til at ønske smede held og lykke i Vejle...
-
Mackay
Simon skrev: Men han skifter ikke af økonomiske årsager, siger han i artiklen!
Selvfølgelig gør han det, ellers vil han da have forlænget med FCM.
Sådan som han spillede i efteråret, var han jo næsten sikker mand. Nu skifter han til en 1. div. klub, hvor mulighederne for at blive set, er væsentligt mindre.
Han medgiver også i artiklen at økonomien spillede ind! Samtidig siger han, at man ikke kan sætte en finger, på det sportslige i FCM.
Btw - Var der ikke på den gamle grav sådan, at man kunne trykke på en knap, og så kom citatet af det man ville svare på?
Mvh Mackay
Selvfølgelig gør han det, ellers vil han da have forlænget med FCM.
Sådan som han spillede i efteråret, var han jo næsten sikker mand. Nu skifter han til en 1. div. klub, hvor mulighederne for at blive set, er væsentligt mindre.
Han medgiver også i artiklen at økonomien spillede ind! Samtidig siger han, at man ikke kan sætte en finger, på det sportslige i FCM.
Btw - Var der ikke på den gamle grav sådan, at man kunne trykke på en knap, og så kom citatet af det man ville svare på?
Mvh Mackay
-
YahooSeeker [Bot]
Re: OT gravens funktioner
Mackay skrev:
> Btw - Var der ikke på den gamle grav sådan, at man
> kunne trykke på en knap, og så kom citatet af det
> man ville svare på?
>
> Mvh Mackay
Som du kan se kan man også det her. Problemet er at citer knappen ikke står på boksen med et nyt indlæg, men at du skal trykke på citer indlæg ovenover trådvisningen (Det vil sige lige under teksten i dette indlæg). Jeg går ud fra at du har trådvisning på ligesom jeg?
> Btw - Var der ikke på den gamle grav sådan, at man
> kunne trykke på en knap, og så kom citatet af det
> man ville svare på?
>
> Mvh Mackay
Som du kan se kan man også det her. Problemet er at citer knappen ikke står på boksen med et nyt indlæg, men at du skal trykke på citer indlæg ovenover trådvisningen (Det vil sige lige under teksten i dette indlæg). Jeg går ud fra at du har trådvisning på ligesom jeg?
-
Mackay
Re: OT gravens funktioner
Alakazam skrev:
>
> Som du kan se kan man også det her. Problemet er
> at citer knappen ikke står på boksen med et nyt
> indlæg, men at du skal trykke på citer indlæg
> ovenover trådvisningen (Det vil sige lige under
> teksten i dette indlæg). Jeg går ud fra at du har
> trådvisning på ligesom jeg?
>
>
>
> BW#316
>
> _.- Who is General Failure, and why is he reading
> my harddisk?? -._
Ahaaaa, takker.
Mvh Mackay
>
> Som du kan se kan man også det her. Problemet er
> at citer knappen ikke står på boksen med et nyt
> indlæg, men at du skal trykke på citer indlæg
> ovenover trådvisningen (Det vil sige lige under
> teksten i dette indlæg). Jeg går ud fra at du har
> trådvisning på ligesom jeg?
>
>
>
> BW#316
>
> _.- Who is General Failure, and why is he reading
> my harddisk?? -._
Ahaaaa, takker.
Mvh Mackay
-
YahooSeeker [Bot]
Jesper - BW#415 skrev:
> På den anden side - Smedegaard spillede
> formidabelt i et par kampe da det meste af
> forsvaret var skadet og blev derefter 'brutalt'
> taget helt ud af truppen igen da Lindkvist blev
> klar igen...
Lundkvist er selvskreven hvis han er skadesfri.
Bak, Skriver og Lindkvist er vel altid med hvis de er klar?
Hvis vi så regner med at Mikkelsen også skal have en plads, i et mindste i nogle af kampene, og Daugaard er klar igen, så kan man sagtens se det bliver trangt for Smede.
> På den anden side - Smedegaard spillede
> formidabelt i et par kampe da det meste af
> forsvaret var skadet og blev derefter 'brutalt'
> taget helt ud af truppen igen da Lindkvist blev
> klar igen...
Lundkvist er selvskreven hvis han er skadesfri.
Bak, Skriver og Lindkvist er vel altid med hvis de er klar?
Hvis vi så regner med at Mikkelsen også skal have en plads, i et mindste i nogle af kampene, og Daugaard er klar igen, så kan man sagtens se det bliver trangt for Smede.