FCM - Brøndby
-
Hausser
Re: Julle
Det vil være en katastrofe at de store hvis vi lader Juelsgaard smutte gratis til sommer, det er der ihvertfald ikke meget "talentfabrik" over.
Jeg kan stadig ikke lade være med at spekulere på om det er Ulvegraven der er forkert på den og husker forkert mht "I læse som stjerne", kan ikke forstå der ikke har været mere polymik omkring kontraktudløbet i pressen så, hvis kan virkelig kan skifte gratis til sommer.
Jeg kan stadig ikke lade være med at spekulere på om det er Ulvegraven der er forkert på den og husker forkert mht "I læse som stjerne", kan ikke forstå der ikke har været mere polymik omkring kontraktudløbet i pressen så, hvis kan virkelig kan skifte gratis til sommer.
-
Altoriso
Re: Julle
I dette indslag synes jeg han snakker om at kunne lære mere på et år eller
http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=16555
Men ellers bliver man ikke klogere på det
Edit: Men jeg synes bestemt ikke at der virker som om han kun har 3 måneder tilbage i FCM
http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=16555
Men ellers bliver man ikke klogere på det
Edit: Men jeg synes bestemt ikke at der virker som om han kun har 3 måneder tilbage i FCM
-
Hoffmann
Re: Måske skal Hermansen til at holde op med at dømme BIF?
Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Her er situationen som burde have indløst et
> straffespark...
>
> http://www.black-wolves.com/index.php?option=com_r
> sgallery2&page=inline&id=1893&Itemid=56
Det er så ikke den hermansen indrømmer, det var den med ryk i trøjen på fagerberg.
> Her er situationen som burde have indløst et
> straffespark...
>
> http://www.black-wolves.com/index.php?option=com_r
> sgallery2&page=inline&id=1893&Itemid=56
Det er så ikke den hermansen indrømmer, det var den med ryk i trøjen på fagerberg.
-
Bobby
CP vil væk!
http://www.onside.dk/node/28142
CP er åbenbart ikke tilfreds med bænken. Personligt håber jeg ikke han skifter. På den anden side er Julle IMO en fuldgod erstatning, men det kræver jo ligesom også at vi forlænger med ham.
CP er åbenbart ikke tilfreds med bænken. Personligt håber jeg ikke han skifter. På den anden side er Julle IMO en fuldgod erstatning, men det kræver jo ligesom også at vi forlænger med ham.
-
Hekler
Re: CP vil væk!
Nu er der vel en vis forskel på at ville væk og så være frustreret over ikke at spille. For mig at se er det da klart et sundhedstegn.
-
B
CP skal nok bare slå koldt vand i blodet. Mon ikke JJ har tiltrukket sig italiensk interesse i Via Cup - derfor helt naturligt at han lige får lov til at gøre sig lækker på højeste niveau herhjemme.
At han så gør det så godt, at der reelt set ikke har været tale om en svækkelse af holdet er jo bare fedt - endnu et skulderklap til akademiet.
At han så gør det så godt, at der reelt set ikke har været tale om en svækkelse af holdet er jo bare fedt - endnu et skulderklap til akademiet.
-
Dennis (BW2479)
B Skrev:
> CP skal nok bare slå koldt vand i blodet. Mon ikke
> JJ har tiltrukket sig italiensk interesse i Via
> Cup - derfor helt naturligt at han lige får lov
> til at gøre sig lækker på højeste niveau
> herhjemme.
>
> At han så gør det så godt, at der reelt set ikke
> har været tale om en svækkelse af holdet er jo
> bare fedt - endnu et skulderklap til akademiet.
Det er ik naturligt det er nok nærmere torskedumt at lade JJ spille hvis CP er klar. JJ er kun på kontrakt i FCM nogler mdr endnu, så ville det da være for dumt at satse på ham. Med mindre JJ har en kontrakt der siger at han skal forlænge hvis han når x antal sas liga kampe inden kontraktudløb. Jeg går stærkt ud fra at de simpelthen ik mener at CP er kampklar til 90 min, ellers ved jeg simpelthen ik hvad de har gang i. Det ender med at vi til sommer står med to af ligaens bedste venstrebacks hvor den ene kan smutte gratis og den anden vil gøre alt for at komme væk.
> CP skal nok bare slå koldt vand i blodet. Mon ikke
> JJ har tiltrukket sig italiensk interesse i Via
> Cup - derfor helt naturligt at han lige får lov
> til at gøre sig lækker på højeste niveau
> herhjemme.
>
> At han så gør det så godt, at der reelt set ikke
> har været tale om en svækkelse af holdet er jo
> bare fedt - endnu et skulderklap til akademiet.
Det er ik naturligt det er nok nærmere torskedumt at lade JJ spille hvis CP er klar. JJ er kun på kontrakt i FCM nogler mdr endnu, så ville det da være for dumt at satse på ham. Med mindre JJ har en kontrakt der siger at han skal forlænge hvis han når x antal sas liga kampe inden kontraktudløb. Jeg går stærkt ud fra at de simpelthen ik mener at CP er kampklar til 90 min, ellers ved jeg simpelthen ik hvad de har gang i. Det ender med at vi til sommer står med to af ligaens bedste venstrebacks hvor den ene kan smutte gratis og den anden vil gøre alt for at komme væk.
-
B
Ja jeg vælger at tro på, at der er en eller anden form for lokumsaftale på plads med JJ. Kan ikke i min vildeste fantasi tro, at man er så amatøragtig at lade kontrakten udløbe.
Men tror så også, at han sælges før CP.
Men tror så også, at han sælges før CP.
-
Hausser
Juelsgaards kontrakt?
Godt spottet, omend den ikke siger noget definitivt. Men jeg er helt enig med dig, det lyder altså ikke som om han kun har en 3 mdrs kontrakt tilbage.
Juelsgaard snakker jo meget om tålmodighed og om at lære hver gang han er med. Desuden spørger intervieweren om han er klar til at overtage permanent såfremt C.P får sit ønske om en udenlandskontrakt opfyldt i det kommende transfervindue eller det næste og dertil svarer han ja. Det vil han ikke svare såfremt han ikke har sin fremtid klarlagt og rent faktisk ved om han er i klubben til den tid?
Juelsgaard snakker jo meget om tålmodighed og om at lære hver gang han er med. Desuden spørger intervieweren om han er klar til at overtage permanent såfremt C.P får sit ønske om en udenlandskontrakt opfyldt i det kommende transfervindue eller det næste og dertil svarer han ja. Det vil han ikke svare såfremt han ikke har sin fremtid klarlagt og rent faktisk ved om han er i klubben til den tid?
-
Hausser
Han skal bare klappe næbbet skal han og så yde en ekstra indsats til træning, C.P leverede trods alt et uacceptabelt efterår og for mig at se er han på ingen måde selvskreven til den position og da selvfølgelig ikke, når han ikke er i bedre form. Der er sådan lidt Furuseth over den indstilling han viser der syntes jeg.
Håber personligt at C.P kommer i kampform igen, får sig spillet tilbage på holdet med enkelte indhop til Julle, og man så sælger man ham ellers til sommer for de penge man nu kan få for ham. Så har vi Juelsgaard at bygge på, som indeholder langt mere perspektiv end C.P gør.
Håber personligt at C.P kommer i kampform igen, får sig spillet tilbage på holdet med enkelte indhop til Julle, og man så sælger man ham ellers til sommer for de penge man nu kan få for ham. Så har vi Juelsgaard at bygge på, som indeholder langt mere perspektiv end C.P gør.
-
BW - 665
Super attitude
http://www.bold.dk/nyt/Juelsgaard-Kan-l ... istopher-P
Ved snart ikke hvem der kan lære noget af hvem... Synes Juelsgaard håndterer det meget professionelt, også selvom hans kollega/konkurrent nedgører hans evner imellem linierne i pressen, men godt at se knægten håndtere det så modent.
Ved snart ikke hvem der kan lære noget af hvem... Synes Juelsgaard håndterer det meget professionelt, også selvom hans kollega/konkurrent nedgører hans evner imellem linierne i pressen, men godt at se knægten håndtere det så modent.
-
Altoriso
Re: Super attitude
Ja han virker som en god solid dreng, hvilket Peter Ross jo også henviser til lidt længere oppe
Synes dog ikke at jeg, "mellem linierne" ser nogen nedgørelse fra CP´s side
Synes dog ikke at jeg, "mellem linierne" ser nogen nedgørelse fra CP´s side
-
BW - 665
Re: Super attitude
Altoriso Skrev:
> Synes dog ikke at jeg, "mellem linierne" ser nogen
> nedgørelse fra CP´s side
Uddrag fra artiklen http://aoh.dk/artikler/fcm-back-sur-over-b-nkeplads
"Ja, han (Juelsgaard, red.) spillede da en god kamp. Og det synes jeg er fint for ham. Men jeg synes ikke det er særligt sjovt at sidde på bænken."
Kan godt være det bare er mig der overfortolker, men umiddelbart vil jeg mene at de fleste professionelle fodboldspiller ville rose klubbens unge talenter når de gør det fremragende - konkurrent eller ej. Han kunne jo passende følge Juelsgaards (og andres) eksempel og melde ud at han vil arbejde stenhårdt til træningen, og bevise han skal spille, i stedet for blot verbalt at "kræve det" igennem boulevard-pressen.
> Synes dog ikke at jeg, "mellem linierne" ser nogen
> nedgørelse fra CP´s side
Uddrag fra artiklen http://aoh.dk/artikler/fcm-back-sur-over-b-nkeplads
"Ja, han (Juelsgaard, red.) spillede da en god kamp. Og det synes jeg er fint for ham. Men jeg synes ikke det er særligt sjovt at sidde på bænken."
Kan godt være det bare er mig der overfortolker, men umiddelbart vil jeg mene at de fleste professionelle fodboldspiller ville rose klubbens unge talenter når de gør det fremragende - konkurrent eller ej. Han kunne jo passende følge Juelsgaards (og andres) eksempel og melde ud at han vil arbejde stenhårdt til træningen, og bevise han skal spille, i stedet for blot verbalt at "kræve det" igennem boulevard-pressen.
-
mrjelle
Re: Basic fundamentals.. Kolja
Hausser Skrev:
>
> Kolja -8- Hvorfor skulle han ha gult for en
> svinestreg af Farnerud?
Er der nogle der ved hvorfor Kolja fik gult? Fatter simpelthen ikke den beslutning.
på onside.dk kan man gense situationen, ikke nok med han dommeren ikke ser der under kampen men at han efterfølgende beslutter ikke at indberette de svenske albino er jo en katastrofe. Alt i alt er jeg ufatteligt skuffet både over spil men så sandelig også over dommeren.
>
> Kolja -8- Hvorfor skulle han ha gult for en
> svinestreg af Farnerud?
Er der nogle der ved hvorfor Kolja fik gult? Fatter simpelthen ikke den beslutning.
på onside.dk kan man gense situationen, ikke nok med han dommeren ikke ser der under kampen men at han efterfølgende beslutter ikke at indberette de svenske albino er jo en katastrofe. Alt i alt er jeg ufatteligt skuffet både over spil men så sandelig også over dommeren.
-
Skippels
Re: Basic fundamentals.. Kolja
Ja, jeg forstår det heller ikke. Vi blev snydt for meget i går, men vi må vel bare videre, og hvis vi rammer dagen, tror jeg godt vi kan få point med hjem fra Odense på lørdag. Vi har OB på det rigtige tidspunkt, de ser ikke så frygteligt stærke ud. Foruden deres dødboldskvaliteter byder de ikke ind med så meget. Hvis Reid blot kan holde Fall, ser det godt ud.
Jeg er ikke enig i din vurdering af Borring. Synes at han i de seneste to kampe, ikke har skabt nok selv, udfordrer ikke nok, og deltager ikke nok i det defensive arbejde. Desuden slår han praktisk talt ingen indlæg, som kan bruges til noget.
Jeg er ikke enig i din vurdering af Borring. Synes at han i de seneste to kampe, ikke har skabt nok selv, udfordrer ikke nok, og deltager ikke nok i det defensive arbejde. Desuden slår han praktisk talt ingen indlæg, som kan bruges til noget.