Randers - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JesperK

Re: Argh

Indlæg af JesperK »

Eneste kamp jeg ikke har set i lang tid og så er det lige, hvor det (forhåbentlig) vender! Hehe så vil jeg fejre sejren i stedet.

Det lyder sgu godt med Fagerberg. Med lidt held, tror jeg han kan få et super forår.

Ravnen

Re: Juelsgård

Indlæg af Ravnen »

Han udraderer Søren Berg, det synes jeg er stærkt gået når han bliver smidt ind i kampen på den måde. Og så havde han nogle frække løb fremad banen. Juelsgård er 100% Superliga moden.

JesperK

Re: Salami

Indlæg af JesperK »

Og samtidig sparer han ikke sig selv overhovedet, hvilket er imponerende.
Jeg ved ikke, om han burde.. det vil give færre bolderobringer.

Lars

Re: Víst ikke fair play

Indlæg af Lars »

Jesper BW1100 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Lars Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > http://politiken.dk/fodbold/article602384.ece
> >
> > Kontroversiel afslutning, hvor der virker til
> at
> > blive spillet i længere tid en Fagerbergs
> > behandling og kontroversen vedr. hvem der måtte
> > være i hvilket teknisk felt.
> >
> > Hvis man sammenligner hvad Tøffe ikke blev
> > bortvist for, så har man da vist set trænere
> blive
> > sendt op på tribunen for betydelig mindre
> > tidligere.
>
> Det er vel blot et bevis på hvor meget
> fodboldspillere går op i kampene med liv og sjæl.
> Det er tænding på og at det så koger lidt over til
> sidst kan jeg sagtens leve med. Så var det jo
> heller ikke værre. Men Tøftings generalieblad i
> mente kan det altså ikke bringe mit pis i kog at
> han bevæger sig ind i det såkaldte tekniske felt.
> Mht. Kenneth Møller er han altid oppe at køre og
> giver sig 100 procent i hver kamp. Det husker
> mange nok også fra hans tid i FCM. Han er til
> gengæld en utrolig sympatisk person udenfor banen.
> Så mon ikke det går.

Det var nu den ulogiske tidstagning der virkede, som mangel på fair play mod os.

KMP og Tøffes ageren kunne nemt have endt i at dommeren bare havde fløjtet kampen af få sekunder efter at kampen var sat igang igen og det kunne jo også nemt have gevet en udvisning af Tøffe og en advarsel til KMP. Så det er jo mere noget hvor man kan sætte sprørgsmål ved om de ikke er meget tæt på at svigte deres eget hold i situationen.

mancitydk

Re: Fagerberg

Indlæg af mancitydk »

Ja han beviser idag at han sagtens kan være med og med lidt mere kamptræning kommer målene jo også ikke???Nu håber jeg bare på at TT vælger at lade ham starte inde igen på søndag for ellers mister han måske momentum fra denne kamp. Han spillede sig jo ikke ligefrem af idag og med et mål fra FK og en assist af Fagerberg synes jeg jo at angrebskonstellationen virkede idag...

Ralle8900

Indlæg af Ralle8900 »

Lars Skrev:
> http://politiken.dk/fodbold/article602384.ece
>
> Kontroversiel afslutning, hvor der virker til at
> blive spillet i længere tid en Fagerbergs
> behandling og kontroversen vedr. hvem der måtte
> være i hvilket teknisk felt.
>
> Hvis man sammenligner hvad Tøffe ikke blev
> bortvist for, så har man da vist set trænere blive
> sendt op på tribunen for betydelig mindre
> tidligere.

Så må Glen fanme også holde op med at vræle mere end højst nødvendigt. Det har jo ikke nogen konsekvenser for noget som helst at Tøfting render over i vores tekniske felt - be ham om at gå væk og så er den jo ikke længere....

Og enig i at Kenneth Møller normalt er en sympatisk fyr, og han smadrer jo ikke bolden ind i spillerboksen med vilje....

OM'er til Glen der...

Hekler

Indlæg af Hekler »

Det der virker er en anden spillestil hvor der bliver plads til Fagerberg, og det han kan. Specielt ser det godt ud når han løber udad i banen og kanterne kommer indenom. Han var oppe i gear og tog initativ, også selvom det nogle gange løb ud i sandet, så ser vi en helt anderledes selvtillid en tidligere.

Mener han kan blive fast mand i udebane opstillingen.

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

Hvad med at vi kigger lidt ind ad?

Fagerbergs fald, var da lige til Hollywood, professionelt måske, men man kryber sku tær når man ser det.

Ved ikke hvad der skete for boldene mod slutningen, men de blev da ved med at ryge ind fra bænken af, og det kan vel kun have været vores(?) som kommentatorene også mente.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Den eneste bold der kom på banen var en nede bagfra, som blev sparket ind fordi de troede den anden ikke duede siden ingen samlede den op. Så smadrede Rotten en bold ind i vores boks, den kom så tilbage.

Hausser

Re: Rigtig flot indsats og endelig 3 point på udebane + evaluering

Indlæg af Hausser »

Jep, Thomasberg og resten af trænerstaben fortjener bestem ros for deres indsats i og op til kampen. Frem for at lulle videre i den samme bevidstløse trummerum og håbe på at tingene nokkal ændre sig, så handler man, ændrer taktikken og viser at det har konsekvenser at underpræstere så meget som nogle af spillerne har gjort. Stor ros til trænerne for afgørende indfyldelse på kampens positive udfald, forhåbentlig er det her vendepunktet for os..

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Dejligt vi endelig fik den udebane sejr, syns kampen var meget velspillet.
Vil ligesom mange af jer andre fremhæve Kolja og Ken for en kanon indsats.

Godt at se gejsten og vildskaben er tilbage, Salami og florescu var sku tændte og tacklede løs de første 25 min.. Lækkert at se..

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

Hekler Skrev:
> Den eneste bold der kom på banen var en nede
> bagfra, som blev sparket ind fordi de troede den
> anden ikke duede siden ingen samlede den op. Så
> smadrede Rotten en bold ind i vores boks, den kom
> så tilbage.

Som sagt, det kunne ikke ses ordentligt på TV, men kommentatorene sagde den kom derfra. Men dejligt lige med noget klarhed omkring det(går ud fra du så det en del bedre end mig, enten på stadion, eller var mere opmærksom).

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Det tekniske felt er lavet til, man skal holde sig inde i det, uanset om kampen er hektisk eller ej. Tøfting må holde sine små fødder på den rigtige side af stregen. Jeg ved ikke, hvad 4. dommeren havde gang i, men han var påfaldende fraværende set fra tv.
At KMP tonser en bold ind i udskiftningsboksen, er måske heller ikke ligefrem det mest smarte. Det burde en 34-årig spiller holde sig for god til...

Peter Ross

HKP

Re: Herligt

Indlæg af HKP »

Ravnen Skrev:
> Hvor er det dog herligt en sjælden gang at kunne
> juble efter en udekamp :-D
>
> Nervepirrende omgang, men herrefight af gutterne.
> Det var som om vores første mål fjernede en mental
> blokering. Nu skal vi bare tage det med os, vi kan
> jo godt!
>
> Fantastisk Fagerberg, godtnok misser han en
> friløber, men han var kampens bedste spiller!
>
> Hvorfor startede Frank ude? Men bedste indsats set
> af ham længe!
>
> Virkede godt med Thyge på kanten, Giver en del
> mere pondus, da han bidrager meget mere defensivt
> end Danny.
>
> YEAH!

YEAH! Må give dig ret! Gutterne havde virkelig taget arbejdshandskerne på i dag! Fint med en udesejr og specielt når man tænker på det knæk de fik i sidste kamp!

Hatten af!

Davoos

Re: Salami

Indlæg af Davoos »

Heh ja den kan også vendes til et enkelt argument om, at han simpelthen går så meget til stålet og han derfor får skader, men uanset hvad for svar man selv kommer frem til er det ikke noget der ligefrem øger hans markedsværdi per nuværende, at han er så tilbøjelig til at få skader.

og det var så lidt, med det efterår vi har haft og eventuelle pokal/uefa kampe i foråret er det vidst den 5. plads vi skal jagte, som vi kommer at kæmpe med Randers og Agf om, ellers skal tingene da gå helt galt i FCM.

Hvem har taget over for Salami når han har været skadet, og hvorledes har denne spiller gjort det?

Besvar