Randers - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Zolo

Re: Forskellen på FCK og FCM

Indlæg af Zolo »

spindoc Skrev:
-------------------------------------------------------
> Claus J Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Man kan finde på mange undskyldninger for at vi
> > taber til Randers, jeg mener måske også at
> > Europacuppen spiller ind.
> >
>
> Fck kan være med i toppen og samtidig spille
> eurokampe, det kan FCM ikke.
>
> Samtidig må man erkende at et forsvar bestående
> Trost/Reid/Jessen og en defensiv Røll bare ikke er
> gode nok/ stabile nok.
>
> Trost store problem som forsvarsspiller er at han
> er meget langsom og han er jo ikke en mand med 10
> års erfaring og der dermed kan finde ud af at
> placere sig rigtig hver gang og i hver kamp.
>
> Samtidig har vi måske et naivt træner par, der
> stiller op med stærkeste opstilling i Moskva hvor
> den affærer allerede var håbløs.

Forskellen er at FCK har en toptunet træner med international erfaring det har vi ikke, vi kan ikke omstille os i en presset situation det kan FCK

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

spindoc Skrev:
> Claus J Skrev:
> -----
> > Man kan finde på mange undskyldninger for at vi
> > taber til Randers, jeg mener måske også at
> > Europacuppen spiller ind.
> >
>
> Fck kan være med i toppen og samtidig spille
> eurokampe, det kan FCM ikke.
>
> Samtidig må man erkende at et forsvar bestående
> Trost/Reid/Jessen og en defensiv Røll bare ikke er
> gode nok/ stabile nok.
>
> Trost store problem som forsvarsspiller er at han
> er meget langsom og han er jo ikke en mand med 10
> års erfaring og der dermed kan finde ud af at
> placere sig rigtig hver gang og i hver kamp.
>
> Samtidig har vi måske et naivt træner par, der
> stiller op med stærkeste opstilling i Moskva hvor
> den affærer allerede var håbløs.

Der er ingen undskyldninger for at tabe til et hold som Randers,hvis man vil anse sig selv som troværdigt tophold og udfordrer til FCK.

YahooSeeker [Bot]

Re: brede

fcebbesen Skrev:
> vi mangler brede på midtbanen når man tænker på
> den plads femi dækker og så er det ikke godt nok
> at sende røll ind på den plads. det ses ved når
> man skal forsvar er der ingen til at samle anden
> bolderne på, så de få gode muligheder til at lave
> nogen udmarket langskud og laver 3 mål på det.
>
> er fcm svage over for langskud de sidste 5 mål er
> gået ind på langskud.

Enig med dig, jeg forstod ikke at man i sommers ikke fik sig en midtbane mand, der kunne løfte holdet defensivt. Mange havde travlt med højre back, men kolja står som den stærkeste højre back på det hold Ekstra Bladet udtog efter de første 11 kampe.

Hausser

Re: Holdets rygrad

Indlæg af Hausser »

Hvem har betvivlet det? Mener dog taktikken var totalt forfejlet idag.

Mikkelsen

Re: Slut 3-0 - tanker derom

Indlæg af Mikkelsen »

ja egentlig meget enig. Røll (hvor lang tid har han kontrakt endnu) har INGEN berettigelse på det hold og så må jeg sige, at flg. leverer en uacceptabel dårlig indsats i dag:

- Frank, Leon, Troest (mange fejlafl.), Thyge, Baba - ja, det var så lige halvdelen af holdet.

Og nej - vi vinder ikke mesterskabet; det er vi simpelthen for dårlige på udebane til. Vi har spillet godt i Parken - og det er det.

Eneste positive, jeg vil tage med - vi er ude af UEFA og det er godt, fordi vi kan tydeligvis ikke håndtere at være med. Og et mesterhold taber altså ikke 0-3 til Randers med 3 af deres bedste spillere udenfor - uanset hvem vi så mangler..........Skidt, meget skidt. (kan forstå, at kampen i Esbjerg var dårligere - ja, det får mig næsten til at græde, når jeg hører det!)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja jeg tør næsten vædde med at FCK lunter en 1-0 sejr hjem over FCN, på minimalt arbejde. Det værste er hvis Aab og OB vinder.

Den eneste fordel jeg kan se, er at vi IKKE er med i europæiske kampe mere, det ville have kostet alt for dyrt i ligaen set på Esbjerg og Randers kampen..

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Fucking miles away at diskutere Erik Rasmussen, tjek tabellen hvis nogen er i tvivl. Derudover spiller vi suverænt det flotteste spil i superligaen.

Fuld opbakning til Erik!!

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Zolo Skrev:
> Forskellen er at FCK har en toptunet træner med
> international erfaring det har vi ikke, vi kan
> ikke omstille os i en presset situation det kan
> FCK

Hvor er det lige Ståle Solbakken har erfaring fra som træner? En sæson for et mellemhold et Norge?
Han passer bare godt til holdet, ligesom Erik gør til vores. Forskellen er af FCK kan hente færdigudviklede spillere, hvor vi satser på ungdommen, og så koster det jo naturligt op rutinen.

Altoriso

Re: halvleg..

Indlæg af Altoriso »

Brasil Skrev:
> Fc-Arne Skrev:
> -----
> > Brasil Skrev:
> >
>
> > -----
> > >
> > > Tillykke med mesterskabet FCK.........
> >
> >
> >
> >
> > Hah, du er da et fjols...
>
> Muligt,men FCK kvajer sig aldrig på samme måde.De
> er for kyniske og har en stuktur vi ikke har.De
> falder ikke ud på den her måde.Hvem i alverden
> skulle for alvor fravriste FCK guldet?????

Nej det kan godt gå hen og blive svært at tage guldet fra FCK
Men det er der vel heller ikke noget odiøst i ?
De har top spillere på alle pladser, og skulle de få problemer på nogle pladser, så har de masser af penge til at købe nye topspillere

Men hvorfor vælger du at ønske dem tillykke lige præcis idag ??

YahooSeeker [Bot]

Re: Slut 3-0 - tanker derom

Ingen FCM-spiller var til stede i dag. De virkede både fysisk trættet og mental set umotiveret samt ligeglade. Selv de kom bagud 1 – 0, så kom der ingen reaktion.

Syntes kun, at ” Speedy” bidrog med nogle gode stikninger, og der skete kun en lille smule, da han kom på banen i 2. halvleg.

Altoriso

Re: Forsvaret ok - resten skidt

Indlæg af Altoriso »

I bund og grund siger jeg vel heller ikke at forsvaret som helhed STOD godt, men at de trods alt var dem der spillede bedst på hele holdet..

Jeg synes at der var forsvaret, og så var der alle de andre på holdet, og de eneste der prøvede at få det til at fungere, var netop forsvaret

Leon stod overfor en spiller i topgear idag, og i modsætning til tidligere kampe i efteråret, synes jeg faktisk at han gjorde det godt idag
Dog så jeg ikke de første 20 minutter, men hans resterende tid er det jeg har målt ham på

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Hausser Skrev:
> Hvem har betvivlet det? Mener dog taktikken var
> totalt forfejlet idag.

http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,636 ... #msg-63919

Hausser

Karakterer

Indlæg af Hausser »

Karakterer

Raska -7- Kan ikke klandres for de første par mål, men giver en retur i forbindelse med det tredje som koster. Ellers har han vel, ret beset, ikke en redning overhovedet? Indgribninger og sådan sidder i skabet nu.

Kolja -7- Står vel okay rent defensivt og løber også mange offensive meter, men manden magter altså hverken at smide et ordentligt indlæg eller deltage bare en lille smule i noget konstruktivt spil.

Ried -8- Måske den bedste forsvarer i dag, fik brudt mange gange og vandt mange luftdueller.

Troest -6- Langsom, tung og stiv og kom flere gange til kort overfor de hurtige angribere.

Leon -6- Havde slet ikke styr på Da Silva som lavede to kasser og manglede meget fysik i dag.

Røll -00- Var den mand virkelig defensiv midt? Ud over han ikke har noget returløb overhovedet og på intet tidspunkt dækker sit rum og hjælper forsvaret, så laver han et hav af elementære pasningsfejl. Tæt på at være svageste præstation i nyere tid for FCM.

Thyge -6- Samarbejdet fungerede på intet tidspunkt mellem ham og Røll og arbejdsopgaverne var slet ikke afstemt. Fik slet ikke sat drev i spillet og han var en af de primære grunde til at det gik meget langsomt. Virker meget slidt efter Moska-kampen.

Simon -9- Klart vores MOM, specielt syntes jeg en spiller en god halvleg. Initiativrig, gode udfordringer, og flere gode skud som sagtens kunne have resulteret i mål. Desværre ikke nogen god fødselsdagsgave til ham, men ham gjorde nu selv meget for det.

Madsen -7- Flere gode aktioner i første halvleg, men meget anonym i anden.

Baba -7- Virker også lidt slidt, men er stærk og når han bliver spillet rigtigt så er han farlig. Bliver snydt for et straffe.

Fromme Frank -6- Nu skal den mand fandme til at score igen, igen brænder han et par direktører, specielt den sidste.

----------------------

Christian Olsen -6- Bidrog med meget meget lidt og var næsten helt usynlig, ikke i det gear han har været.

Christopher Poulsen -7- Kom ind med noget vilje og havde nogle gode aktioner, men lavede også flere uprovokerede lilleputfejl.

Danny Olsen -UB-

Trænerteam -00- I mine øjne var det en kæmpefejl at starte med Røll på banen, endda uden man har haft et taktisk oplæg for ham. Fejlen bliver endnu større da man ikke tager konsekvensen og skifter ham ud.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Ok, at sætte spørgsmålstegn ved Erik Rasmussens postion er latterligt, syntes han er en fremragende træner.

Mener dog ham og resten af trænerteamet har stor andel i det her nederlag, Røll mener jeg er en blunder af næsten historisk format.

Altoriso

Re: Karakterer

Indlæg af Altoriso »

Jeg synes at du fokuserer alt for meget på Røll ....

Det virker som om du lige skal finde en syndebuk

At han skulle være skyld i det første mål som du skriver tidligere kan jeg altså ikke helt se

Jeg er dog enig at han ( lige som alle andre midtbanespillere ) slet, slet ikke kunne være sin indsats bekendt !

Besvar