FCN-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Claus (BW#1145)

Re: Raska.

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Jamen lad os da endelig glemme hans rigtig gode dobbeltredning efter 5minutter. Samt at han var centimeter fra at redde da FCN scorede. Raska er/bliver i mine øjne den hidtil bedste målmand FCM har haft.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Okay, så lader vi Raska bestå, men så er mr. nice guy også færdig med at uddele gaver for i dag.
Der skal åbenbart et mål fra modstanderne til, for at vække spillerne i dag, og det er ikke just første gang det er set.

Det bliver ikke en walk-over, bare fordi modstanderne får smidt en mand ud !

Peter Ross

SchelleBoy

Indlæg af SchelleBoy »

Den bedste målmand vi nogensinde har haft ? Glemmer du en Peter skov Jensen? Klart den bedste keeper i FCM nogensinde.

Ravnen

Re: Et point på udebane

Indlæg af Ravnen »

Det er da muligvis rigtigt, at det er rigtigt (!)

- MEN de behøver ikke sidde og forgude FCN hvert minut og hælde vand ud af ørene. Meget vel de har ret i nogle af tingene, men de må også kunne finde noget andet at snakke om undervejs.

Og at FCM skulle have et udebanekompleks...? (efter to udekampe.... der trods alt har givet et point) - De snakker for at snakke, og så bliver det sådan en gang vand når de ikke kan finde på mere ;-)

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Claus (BW#1145) Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jamen lad os da endelig glemme hans rigtig gode
> dobbeltredning efter 5minutter. Samt at han var
> centimeter fra at redde da FCN scorede. Raska
> er/bliver i mine øjne den hidtil bedste målmand
> FCM har haft.

Okay, jeg så ikke de første 5-10 minutter, men udfra "resten" af kampen synes jeg han var ´meget fumlende...

HKP

Re: Et point på udebane

Indlæg af HKP »

Peter Ross Skrev:
> Fuck nu TV2 Sports kommentatorer, alt de har sagt
> i dag har sikkert været rigtigt nok.
>
> Når man ikke kan vinde en udekamp, hvor man er 11
> mod 10 i 75 minutter, så er man en samling fucking
> amatører, der burde have lov til at gå hjem fra
> Farum !
>
> Peter Ross - Skive allez allez !

Jeg kan ikke være mere enig. Hvor er professionaliteten??

hitman202

Re: FCM-truppen Trøjerne

Indlæg af hitman202 »

Ja en lidt alternativ udklædning må man sige;-) Eneste minus ved sagen er at skulle man være så heldig at få en af spillernes trøje en dag, vil man jo nærmest blive anklaget for tyveri hvis man tager den på til an kamp, Hmm

Claus (BW#1145)

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Nej, jeg glemmer ikke PSJ. Jeg husker også Jon Knudsen som var klart bedre end PSJ. Jeg mener bare at Raska har flere kvaliteter end PSJ, han er væsentlig bedre til at sætte spillet igang. Han har hevet flere klasseredninger op allerede. Det eneste man har kunne sætte en finger på er hans indgriben over for indlæg, men det har vi jo fået en forklaring på andetsteds i graven, samtidig er han blevet markant bedre til netop indlæg. Jeg fastholder mit syn på sagen og mener at han er den bedste vi har/har haft.
Men vi har ikke set det bedste fra ham endnu.

Nat_KBH

Indlæg af Nat_KBH »

hitman202 Skrev:
> Ja en lidt alternativ udklædning må man sige;-)
> Eneste minus ved sagen er at skulle man være så
> heldig at få en af spillernes trøje en dag, vil
> man jo nærmest blive anklaget for tyveri hvis man
> tager den på til an kamp, Hmm

Altså hvis du mener en af de trøjer de fik stjålet igår, jamen så er det jo nærmest tyveri.
Det er jo hælervare du vil være i ført og det ER tyveri - ergo ville det ikke være falsk anklage.

Men umiddelbart tror jeg det er drengestreger der er begået, og dragterne ligger givetvis i en tilfældig skraldespand enten på Islands Brygge eller Christianshavn.

uschel

Indlæg af uschel »

For at bruge et citat som kommentatorne brugte om Raska. "Han er underholdende på godt og ondt" jeg kunne ikke være mere enig. Det som kendetegner en klasse målmand er at han står på et godt stabilt niveau i HVER ENESTE kamp. Og det er i hvertfald ikke det jeg ser hos vores keeper. Ergo vi har ingen klasse keeper.

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

uschel Skrev:
> For at bruge et citat som kommentatorne brugte om
> Raska. "Han er underholdende på godt og ondt" jeg
> kunne ikke være mere enig. Det som kendetegner en
> klasse målmand er at han står på et godt stabilt
> niveau i HVER ENESTE kamp. Og det er i hvertfald
> ikke det jeg ser hos vores keeper. Ergo vi har
> ingen klasse keeper.

Han lavede EN lille fejl idag ude ved sidelinen, hvor han først snubler, hvem kunne edt ikke ske for, hvorefter han skyder den lige ind i fødderne på en FCN´er, det er en af de eneste fejl idag, bare bedøm ham ud fra den istedet for den kanone dobbelredning han lavede efter 5 minutter... jaja...

Ik se regn, men se regnbuen.

Rainier W

Indlæg af Rainier W »

100% pct. enig. Han laver en lille fejl, og dertil lægges så en række ting som folk gerne vil have er fejl.

Kommentatorerne kriticerede ham eks. også for at bokse en bold bag mål til sidst (det var der kommentaren om "underholdende målmand..." kom). Den skulle han sgu bokse bag, det havde først været en fejl hvis han havde forsøgt at gribe en bold der falder ned 5 cm. fra overliggeren i en situation hvor han er presset af 3-4 modstandere med tilhørende FCM mand på ryggen.

Mht. situationen ved sidelinjen. Han vælger at rykke ud til sidelinjen og forsøge at sparke den væk, okay han kunne også have blevet i mål og ladet forsvareren ordne det, med efterfølgende indkast til FCN som resultat. Men jeg er personligt glad for at vi har en målmand der tør spille med med fødderne.

Efterfølgende glider han så, og der skabes en delvist farlig situation. Selvfølgelig er det ikke videre heldigt, men fejlen er for mig noget nær den mindste han har lavet i den tid han har været her. Og jeg regner ikke hans tidligere "fejl" for særligt store.

Thomas N.

Indlæg af Thomas N. »

Han minder sgu mest af alt om Fabien Barthez..

BW#2264

Indlæg af BW#2264 »

Nat_KBH Skrev:
> hitman202 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ja en lidt alternativ udklædning må man sige;-)
> > Eneste minus ved sagen er at skulle man være så
> > heldig at få en af spillernes trøje en dag, vil
> > man jo nærmest blive anklaget for tyveri hvis
> man
> > tager den på til an kamp, Hmm
>
> Altså hvis du mener en af de trøjer de fik stjålet
> igår, jamen så er det jo nærmest tyveri.
> Det er jo hælervare du vil være i ført og det ER
> tyveri - ergo ville det ikke være falsk anklage.
>
> Men umiddelbart tror jeg det er drengestreger der
> er begået, og dragterne ligger givetvis i en
> tilfældig skraldespand enten på Islands Brygge
> eller Christianshavn.

Nu er jeg så sikker på at hitman mener at han jo kunne ske at være så heldig at få en af spillernes trøjer efter en fremtidig kamp - ikke en af de stjålne trøjer.

Nat_KBH

Indlæg af Nat_KBH »

Ups - my mistake :-)
Sorry Hitman.

Besvar