Plastikfans?
-
Kasper_Nielsen
Re: Plastikfans?
Xort -
Jeg siger ikke du er en dårlig fan, fordi du af den ene eller anden grund ikke møder op på stadion. Du kan for så vidt godt være FCM fan, trods du ikke er på stadion. Derfor kan jeg også være Manchester Untied fan.
Men du må sq da kunne indse, at folk som møder op på stadion og måske bruger tid på at lave tifos, indsamlinger mm, er mere loyale fans, end dem som blot sidder og drikker øl foran TV'et derhjemme.
Jeg siger ikke du er en dårlig fan, fordi du af den ene eller anden grund ikke møder op på stadion. Du kan for så vidt godt være FCM fan, trods du ikke er på stadion. Derfor kan jeg også være Manchester Untied fan.
Men du må sq da kunne indse, at folk som møder op på stadion og måske bruger tid på at lave tifos, indsamlinger mm, er mere loyale fans, end dem som blot sidder og drikker øl foran TV'et derhjemme.
-
Kasper_Nielsen
BW152/Michael.
Beundringsværdi. Tager selv turen fra Holstebro hver Søndag (Der er dog kun 35km).
Om det er iorden at buhe af spillerne er, som jeg tidligere har sagt, et definitionsspørgsmål. I MIN verden er man som "ægte fan" 100% loyal over for klubben. Og det er såmænd lige meget om man taber det hele og ryger i første division, eller om man slåsser om 1,2. pladsen.
Ligeledes hvis man taber en kamp, og holdet laver en ordenlig brøler (Esbjerg, Nordsjælland sidste sæson, red), skal man stadig stå bag holdet og på en måde gøre opmærksom på, at vi står bag dem, og selvfølgelig vil være at finde på lægterne næste weekend.
Som sagt er jeg sikker på, at holdet er udmærket klar over, hvilken brøler de har lavet. Desuden er jeg sikker på, at ER nok skal have sagt noget til dem. Jeg tror ikke det hjælper at vi står og buher mm. af dem.
Men det var da trods alt dejligt at se, at langt hovedparten af de medrejsende klappede opmundrende af holdet efterfølgende.
Beundringsværdi. Tager selv turen fra Holstebro hver Søndag (Der er dog kun 35km).
Om det er iorden at buhe af spillerne er, som jeg tidligere har sagt, et definitionsspørgsmål. I MIN verden er man som "ægte fan" 100% loyal over for klubben. Og det er såmænd lige meget om man taber det hele og ryger i første division, eller om man slåsser om 1,2. pladsen.
Ligeledes hvis man taber en kamp, og holdet laver en ordenlig brøler (Esbjerg, Nordsjælland sidste sæson, red), skal man stadig stå bag holdet og på en måde gøre opmærksom på, at vi står bag dem, og selvfølgelig vil være at finde på lægterne næste weekend.
Som sagt er jeg sikker på, at holdet er udmærket klar over, hvilken brøler de har lavet. Desuden er jeg sikker på, at ER nok skal have sagt noget til dem. Jeg tror ikke det hjælper at vi står og buher mm. af dem.
Men det var da trods alt dejligt at se, at langt hovedparten af de medrejsende klappede opmundrende af holdet efterfølgende.
-
Xort
Kasper_Nielsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Xort -
>
> Jeg siger ikke du er en dårlig fan, fordi du af
> den ene eller anden grund ikke møder op på
> stadion. Du kan for så vidt godt være FCM fan,
> trods du ikke er på stadion. Derfor kan jeg også
> være Manchester Untied fan.
>
> Men du må sq da kunne indse, at folk som møder op
> på stadion og måske bruger tid på at lave tifos,
> indsamlinger mm, er mere loyale fans, end dem som
> blot sidder og drikker øl foran TV'et derhjemme.
Det vil jeg med glæde give dig ret i..
Forskelen er bare på om man vælger konsekvent at blive hjemme og se kampen på tv
eller det er fordi man ikek har mulighed for at komme ud og se kampen..
jeg er med lige så ofter jeg har råd og tid.. så det er nok ca de 10 kampe om året
-------------------------------------------------------
> Xort -
>
> Jeg siger ikke du er en dårlig fan, fordi du af
> den ene eller anden grund ikke møder op på
> stadion. Du kan for så vidt godt være FCM fan,
> trods du ikke er på stadion. Derfor kan jeg også
> være Manchester Untied fan.
>
> Men du må sq da kunne indse, at folk som møder op
> på stadion og måske bruger tid på at lave tifos,
> indsamlinger mm, er mere loyale fans, end dem som
> blot sidder og drikker øl foran TV'et derhjemme.
Det vil jeg med glæde give dig ret i..
Forskelen er bare på om man vælger konsekvent at blive hjemme og se kampen på tv
eller det er fordi man ikek har mulighed for at komme ud og se kampen..
jeg er med lige så ofter jeg har råd og tid.. så det er nok ca de 10 kampe om året
-
Peter Ross
"Vi kan acceptere nederlag - Men ikke manglende vilje"
Ovenstående skrev Fanatikos en gang på et banner, og den tekst synes jeg er meget rammende for kampen i søndags, og for situationer, hvor jeg vælger at pifte af holdet.
Havde jeg været til stede på Brøndby Stadion, da holdet blev klasket med 5-0, havde jeg heller ikke klappet af dem, selvom de da var oppe mod et hold, som reelt er bedre end os, hvilket jeg ikke vil mene EfB er. I den kamp manglede holdet også vilje (og troen på sejr), hvilket aldrig må ske.
De sidste 30 minutter i Esbjerg var et skole-eksempel på, hvordan det går, når hverken viljen eller hjernen er med.
Kalkuler aldrig med de 3 point inden kampen er fløjtet af !
Peter Ross
Ovenstående skrev Fanatikos en gang på et banner, og den tekst synes jeg er meget rammende for kampen i søndags, og for situationer, hvor jeg vælger at pifte af holdet.
Havde jeg været til stede på Brøndby Stadion, da holdet blev klasket med 5-0, havde jeg heller ikke klappet af dem, selvom de da var oppe mod et hold, som reelt er bedre end os, hvilket jeg ikke vil mene EfB er. I den kamp manglede holdet også vilje (og troen på sejr), hvilket aldrig må ske.
De sidste 30 minutter i Esbjerg var et skole-eksempel på, hvordan det går, når hverken viljen eller hjernen er med.
Kalkuler aldrig med de 3 point inden kampen er fløjtet af !
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Fat det nu Thomas og Kasper! Xort, og mange andre, har simpelthen ikke råd til at se hver evig eneste kamp! Hvad forventer i af manden, hvis han ikke har pengene at gøre godt med? Er han så ikke ligeså stor fan? Det hænger fandme ikke sammen. Manden brænder sikkert ligeså meget for klubben som i selv gør, men med SU kommer man ikke langt!
Ja, nu tog jeg debatten op igen. Men der bliver godt nok lukket meget pis ud i sådan en debat.
Ja, nu tog jeg debatten op igen. Men der bliver godt nok lukket meget pis ud i sådan en debat.
-
YahooSeeker [Bot]
Hiver lige debatten og mit indlæg op igen, da der nok ikke var mange der fik den set før..
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Plastikfans? OT
Hiver debatten op? Er det det niveau vi er nået til nu? Hvis der ikke er nogen der gider at svare dig er det nok fordi de ikke gider.
-
YahooSeeker [Bot]
Hvad snakker du om fjols? Det her er et interessant emne.. så log af og gå i seng hvis det er et problem.
-
YahooSeeker [Bot]
jeg smider lige debatten op
-
YahooSeeker [Bot]
Og hvad så det gør ikke din konnemtar spor interrisant. Op med debatten. Hvad ligger du op til med det. Hvad vil du gerne sige. Du bryder ikke bare flere regler på forummet du udstiller også dig selv.
-
Peter Ross
Har ikke gidet læse tråden i gennem (igen), men det hele bunder i priotering.
Druktur >< Halvdelen af prisen på et turkort for efteråret '07
Jeg er ret sikker på, man nok kan finde et slat penge hver måned, ellers smid nogle penge i obligationer, og vær FCM-fan for afkastet hvert år, yes sir !
Jeg tror egentlig spillerne er ret ligeglade med de massevis af FCM-fans der sidder hjemme foran skærmen, når drengene spiller på udebane. De er der ikke for at støtte holdet (årsagerne holder vi lige udenfor), og derfor har de ikke en moralsk indvirkning på holdet. Kunne være sjovt, at bede alle spillerne om svar på dette spørgsmål, selvom de dog nok vil svare at "alle fans er vigtige" pga. deres påkrævede "professionelle opførsel" (drop den, og sig hvad I mener).
Peter Ross
Druktur >< Halvdelen af prisen på et turkort for efteråret '07
Jeg er ret sikker på, man nok kan finde et slat penge hver måned, ellers smid nogle penge i obligationer, og vær FCM-fan for afkastet hvert år, yes sir !
Jeg tror egentlig spillerne er ret ligeglade med de massevis af FCM-fans der sidder hjemme foran skærmen, når drengene spiller på udebane. De er der ikke for at støtte holdet (årsagerne holder vi lige udenfor), og derfor har de ikke en moralsk indvirkning på holdet. Kunne være sjovt, at bede alle spillerne om svar på dette spørgsmål, selvom de dog nok vil svare at "alle fans er vigtige" pga. deres påkrævede "professionelle opførsel" (drop den, og sig hvad I mener).
Peter Ross