Transfer vinter 19/20

Om FC Midtjylland og Black Wolves
UlveLars

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af UlveLars »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -i-skuffen

Jeg tror virkelig mere og mere på, at Sisto er en reel mulighed til sommer.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

UlveLars skrev:
11. jun 2020, 10:02
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -i-skuffen

Jeg tror virkelig mere og mere på, at Sisto er en reel mulighed til sommer.
Jeg medgiver, at jeg har været alt for skråsikker i min tro på, at han ikke er en mulighed. Hans personlige forhold (og kvaler) kan blive tungen på vægtskålen.

Mrlewanski

Indlæg af Mrlewanski »

Tror, det mest realistiske vil være, at Brentford køber ham og så lejer ham ud til FCM det første år, indtil han er helt på toppen igen :-) Kunne også være en fin model

MFKM

Indlæg af MFKM »

Mrlewanski skrev:
11. jun 2020, 10:33
Tror, det mest realistiske vil være, at Brentford køber ham og så lejer ham ud til FCM det første år, indtil han er helt på toppen igen :-) Kunne også være en fin model
Hvad skulle logikken i den konstruktion være?

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Har godt set mange nævne Brentford som en bedre mulighed end FCM for Sisto. Det kan jeg slet ikke se for mig.

Sisto har tideligere (vidst over flere omgange), afvist premier league klubber. Hvorfor skulle Brentford så pludselig være sagen? Han har intet forhold til Thomas Frank, og jeg går ikke udfra at Rasmus Ankersen er i særlig tæt kontakt med spillerne, efter de er kommet til klubben.

Jeg tror slet ikke England er en mulig destination for Sisto. Jeg tror nærmere han kigger efter et skridt til siden i Spanien eller måske Frankrig/Tyskland. Er han et sted i sit liv, hvor har brug for at totalt reboote og komme tæt på familien, så håber jeg at vi er den eneste mulighed i Danmark!

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Densestar7430 skrev:
12. jun 2020, 12:20
Har godt set mange nævne Brentford som en bedre mulighed end FCM for Sisto. Det kan jeg slet ikke se for mig.

Sisto har tideligere (vidst over flere omgange), afvist premier league klubber. Hvorfor skulle Brentford så pludselig være sagen? Han har intet forhold til Thomas Frank, og jeg går ikke udfra at Rasmus Ankersen er i særlig tæt kontakt med spillerne, efter de er kommet til klubben.

Jeg tror slet ikke England er en mulig destination for Sisto. Jeg tror nærmere han kigger efter et skridt til siden i Spanien eller måske Frankrig/Tyskland. Er han et sted i sit liv, hvor har brug for at totalt reboote og komme tæt på familien, så håber jeg at vi er den eneste mulighed i Danmark!
MCH har en egen kapital på 133 mil, så tror nok de skal klarer det

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Matjavsen skrev:
13. jun 2020, 13:51
Densestar7430 skrev:
12. jun 2020, 12:20

MCH har en egen kapital på 133 mil, så tror nok de skal klarer det
Kom på mystiskvis i forkert tråd 😂

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/an ... rakt-i-fcm

Simsir får 5 år. Tiltrængt - og rigtig god - nyhed oven på skuffelsen i går!
Den nye Gustav eller Pione. Jeg har i hvert fald store forventninger

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... f393fe2c4/

Jeg har ikke lige mulighed for at læse hele artiklen, men jeg forstår ganske udmærket Nico's holdning. Hvis vi ikke sælger enten scholle eller Erik så er vi nødt til at finde andre græsgange til Nico. Og mon ikke det er nødt til at være en permanent aftale? Jeg tror ikke han er interesseret i et lejeophold.

THenry

Indlæg af THenry »

DenStolteJyde skrev:
20. jun 2020, 21:41
https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... f393fe2c4/

Jeg har ikke lige mulighed for at læse hele artiklen, men jeg forstår ganske udmærket Nico's holdning. Hvis vi ikke sælger enten scholle eller Erik så er vi nødt til at finde andre græsgange til Nico. Og mon ikke det er nødt til at være en permanent aftale? Jeg tror ikke han er interesseret i et lejeophold.
Det er det samme, som han har sagt tidligere. Han kan ikke blive ved med at sidde på bænken.

Jeg synes også det er fair nok. Han er blevet 23 år, og skal snart have nogle kampe. Han har kontrakt med os til 2023, så jeg kan ikke se, at en udlejning skulle være udelukket. Det vil kunne sikre ham spilletid, uden vi skal give slip på ham. Vi kan næppe tjene det store på ham til sommer, da han ikke har spillet meget.

Ja. Hans fremtid afhænger i høj grad af, hvad der sker med Scholz og Erik til sommer. De er begge et niveau over ham, så hvis ingen af dem bliver solgt, så er jeg ret sikker på, at Nico skal til en anden klub i jagten på spilletid. Hvis vi sælger en af dem, så har vi en anden situation, og i det tilfælde tror jeg enten, at man vælger at satse på Nico, eller købe en stor kanon udefra, der kan hjælpe os i gruppespil.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Intet nyt, men selvfølgelig også lidt ærgerligt.
Kunne ellers godt se hvis det hedder europæisk gruppespil, at der bliver kampe nok og han ville få en del spilletid.

Men håber det kan lade sig gøre med en lejeaftale, ville være ærgerlig at miste så god en spiller.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/sil ... il-madsen/

Håber det er os, vi er lidt tynde kvalitetsmæssig i det centrale

JBT

Indlæg af JBT »

Dygtig spiller, nogen med insider, der ved om han bliver ny ulv i flokken ?

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Håber ikke det er os.

Victor Torp og Kraev vender retur denne sommer og meget kunne tyde på, at Torp er mindst ligeså god.

Hvis vi skal købe en spiller til midtbanen, så skal vi helt op i Hiljemark klassen, ellers så skal vi lade være.

THenry

Indlæg af THenry »

Jeg tror heller ikke det er os. Vi har så mange talenter til den centrale midt, som vi lige så godt kan satse på. Køber vi ind til den centrale midt tror jeg mere på en stor profil, det er lidt ældre. Det kunne være en skandinavisk landsholdspiller a la Hiljemark.

Låst