Steffen am skrev:
I forhold til Celta Vigo rygterne kan man hurtig blive grebet med af historine og rygterne (er selv faldet i).
Men giver det ikke ok mening, Celta Vigo har 2 mand ude, godt tidspunkt for Pione, formentlig en spillestil der passer. Og Midtjylland kommer nok ikke til at kunne få mere for ham end de cirka 6 mio. euro der har været rygter om.
Som jeg ser det, er det eneste den kan falde på, hvis Celta Vigo ikke har pengene, som selvfølgelig også er muligt scenarie,
£15.30m fra Manchester City for Nolito må dog varme lidt.
Det giver rigtig fin mening! Og de tilbagevendende rygter både denne sommer og sidste sommer, tyder på at interessen fra Celta er reel nok.
Og det er jo ikke verdens største hemmelighed, at Spanien er drømmeskiftet for Sisto. Endvidere tror jeg han vil passe godt til Celtas spillestil.
Som FCM kan man ikke undgå at være splittet omkring det. Under Sisto et skifte, og tror også tiden er rigtig for ham. Men hvor ville det dog også være lækkert hvis han blev en sæson og ramte det vidunderlige topniveau vi ved han har, og som han så småt er begyndt at vise igen.
Håber dog i det mindste han bliver nogle uger endnu, og får os i EL gruppespil