Transfer Vinter 2014/2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer Vinter 2014/2015

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jesper BW1100 skrev:
Hekler skrev:Ny transfer tråd?

Jeg tænkte på hvordan det ser ud med kommende højre Backs i FCM systemet, eller ser det ud som om
Frederik Holst kunne blive fri på markedet til sommer.
Jeg har altid godt kunnet li ham.
Jeg har især godt kunnet lide Frederik Holst når han har løbet rundt som en høne uden hoved fordi Sly har pisset på ham.....
Jeg mener ikke han er på en hylde hvor vi bør hente fra.
Hvis missionen lykkedes med at komme i Championsleague kval. eller Europaleague, hvilket jeg efterhånden ikke tvivler på, så skal der andre alternativer på bordet.
Kunne godt se Frederik Holst som et alternativ, men med Smartodds i ryggen, burde vi kunne hente en spiller som er bedre og som passer bedre ind i vores system. Tænk ! Tim Sparv & Jim Larsen, rigtig gode spillere, som efter min mening er betydelig bedre end Frederik Holst, ikke at Holst er dårlig slet ikke. Kunne vi finde en højre back lidt ala Christian Bach Bak og få han kørt ind på holdet, det kunne være så fedt. Så var der også foreslået Joshua John, ham mener jeg til gengæld kunne være en god ide. Og så er der jo delte meninger om Jesper Lauridsen. Jeg var inden Jespers tur til Hobro ikke specielt begejstret for ham, men jeg er faktisk imponeret over ham efter hans tilbagevenden. Han kan og skal stadigvæk tillægge sig nogle flere ting i sit spil, men det tror jeg også kommer med tiden, men spørgsmålet er så, skal der en ny venstre back i transferposen til sommer eller skal vi nøjes med Jesper Lauridsen og Frederik Møller. Vil de kunne klare det i de store kampe ? som vi håber der kommer. De skal nok få deres chancer i superligaen, men Europa, Tja, hvad siger i.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Holst blev også noget til grin i weekenden med sin opdækning af Nicolaj Jørgensen. Holst skal skoles, hvis han skal være med for os, men det er da muligt, han har potentialet til at blive en god højreback.

Kan han noget særligt? Sparke eller kaste?

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Jeg kan slet ikke se at Holst skulle være interessant for os. Han har ikke gjort en positiv forskel på Brøndby, selvom han har spillet mange kampe på positionen.
Fremover bør det være sådan at vi enten henter en spiller fra en høj hylde udefra, eller henter en spiller op fra eget akademi. Holst vil være at sætte sig mellem to stole i den henseende, da han ikke, endnu, har vist et åbenlyst talent, som eksempelvis Augustinsson har.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Måske skulle admin lige "frigøre" denne tråd, og låse den nye i stedet ;)

Låst