Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Kongeren82 skrev:
Spicker skrev:Nu har jeg selvfølgelig ingen anelse om det er os det handler om, men tipsbladet skriver.
"Det lykkedes! Mohamed Zidan vil gerne til Danmark - især en bestemt klub. Hold øje med tipsbladet.dk"
Kan det passe det billede er fra Energi Nord Arena i Aalborg??? Aab har været kronisk ufarlige indtil videre og kunne vel ret beset være desperate nok?

- Hvis du ser på mine sportslige ambitioner, er FC Midtjylland også et perfekt match. Det er en klub med tiden for sig, og de kæmper hårdt for at vinde en titel. De har ikke vundet noget i klubbens historie, men i sidste sæson var de rigtig stærke, men glippede desværre mesterskabet. I år er de igen startet godt, og jeg tror ikke, de begår samme fejl igen. Hvis de fortsætter, så vinder de også mesterskabet. Det vil jeg gerne være en del af, hvis jeg får mulighed for det.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/zi ... idtjylland
Der var ikke så meget i det alligevel, bare spekulationer og ønsker fra Zidans side.
Spørgsmålet er om han stadig er god nok?

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Han er helt sikker god nok til OB :-)

Cortez

Indlæg af Cortez »

Nej, Zidan. Du skal ikke til FCM. Med al respekt og tak for din tid i klubben, så er der ikke plads til en type som dig i vores nuværende trup. En trup som bygger på nogle voldsomt andre og vidt forskellige værdier som dem du var repræsentant for, da du huserede og begejstrede alle i regionen.

Den ånd og sammenhold vores nuværende trup udstråler kan og skal ikke udfordres af dig. Du vil altid have en særlig plads i alle FCM-hjerter, men: Tak for interessen, men nej, tak.

/Cortez

Sniper

Indlæg af Sniper »

Cortez skrev:Nej, Zidan. Du skal ikke til FCM. Med al respekt og tak for din tid i klubben, så er der ikke plads til en type som dig i vores nuværende trup. En trup som bygger på nogle voldsomt andre og vidt forskellige værdier som dem du var repræsentant for, da du huserede og begejstrede alle i regionen.

Den ånd og sammenhold vores nuværende trup udstråler kan og skal ikke udfordres af dig. Du vil altid have en særlig plads i alle FCM-hjerter, men: Tak for interessen, men nej, tak.

/Cortez
Arhh sku vi nu ik lige...
Helt enig i at han ikke lige efterlod det mest sympatiske indtryk sidst han huserede i dk. Men er ret sikker på han har lært meget af årene i Tyskland, omkring det at spille på et hold. Og han er trods alt blevet familiefar med en dansk kone. Jeg tror ikke man skal forvente den samme usympatiske opførsel.
Den største hurdle som jeg ser er hans form, men han står uden kontrakt så hvorfor ikke tilbyde ham en prøvetrænings måned for at se ham an ?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg ser ikke Zidan passe ind i vores trup pt. Vi spiller gerne med den store angriber i Duncan eller alternativt med den hurtige dybdeløber, som man afprøver med Urena. Jeg ser ikke Zidan som en sådan type. Han er mere udfordrende, driblende og selviscenesættende. Og der har vi, måske modsat sidst han var i klubben, en del kantspillere der kan. Derfor har vi bygget spillestilen op på ikke at have dette hos frontangriberen. Læg dertil hans skadeshistorik, alder og formentlig pænt store lønkrav og jeg mener ikke vi bør overveje ham. Zidan har en helt særlig plads i alle FCM-fans' hjerte. Men jeg mener vi bør lade den ligge der.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes også det er lige barsk nok at afvise Zidan på de menneskelige kvaliteter. Jeg var så heldig at lære ham at kende udenfor banen, da jeg snakkede med ham flere gange når han kom ind på FCMs kontor, dengang det var i Herning Centret. Han var simpelthen et sødt og varmt menneske, som ikke ønskede noget dårligt for nogen men dybest set bare var en stor glad dreng, med let til smil og drengestreger.

Det er snart 10 år siden at han rejste fra os. Mon ikke vi skal give ham chancen for menneskeligt at være modnet i den tid? Han var spontan og lidt naiv, men aldrig på en ond eller dårlig måde. Mon ikke han er blevet lidt mindre naiv på de 10 år?

Jeg ville elske at få ham tilbage. Han er garant for det uventede på banen, han ville give os et touch af magi. Jeg ville elske at se ham og Sisto sammen slå krøller på modstanderne. Jeg ville også elske at se ham komme tilbage og vise noget holdånd, at han har lært af alle de erfaringer han har gjort sig siden han rejste ud. Hvorfor skulle han ikke have det. Hvis han bare kan lidt af det han kunne, så ville han stadig rundbarbere ethvert forsvar i superligaen :geek:

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

Før i tiden foretræk jeg også altid, at Zidan kom tilbage i klubben. Men udover hans fremragende kvaliteter, så trak hans store ego også holdet ned på mange punkter. Jeg kan huske, at der var noget med at Frank Kristensen ikke havde det godt i hans selskab, da Zidan vist var alt for egocentreret på banen (og fyldte meget uden for banen). Han er helt sikkert en super sød og sympatisk fyr, som bare har rodet sig ud i en masse dumme ting, men FCM holdet, som det er nu, tror jeg desværre ikke har brug for ham mere. Det kan nok skade mere end det gavner.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Frank og Zidan var jo også to modpoler. Hvor Frank var meget stille og tilbageholdende, så var Zidan det stik modsatte. Det skal man kunne rumme i en professionel fodboldklub.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Selvfølgelig kan og skal det kunne rumme i klubben.

Spørgsmålet er dog :
Hvad vil Zidan kunne bidrage med på banen i f. t. det som vi har nu?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ikke verdens største overraskelse:

Tim Janssen søger væk til vinter:

http://www.bold.dk/nyt/fcm-angriber-soe ... til-vinter

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Synd og skam, at han aldrig blev til noget i klubben. Mon OB kunne være interesseret i ham....

Spicker

Indlæg af Spicker »

PH1978 skrev:Synd og skam, at han aldrig blev til noget i klubben. Mon OB kunne være interesseret i ham....
Kunne sagtens være. Det var vist nok også Ove P. der trak ham til Danmark dengang, og det var også under Ove hvor Tim scorede de fleste af hans mål.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Spicker skrev:
PH1978 skrev:Synd og skam, at han aldrig blev til noget i klubben. Mon OB kunne være interesseret i ham....
Kunne sagtens være. Det var vist nok også Ove P. der trak ham til Danmark dengang, og det var også under Ove hvor Tim scorede de fleste af hans mål.
Men samtidig kritiserede Janssen jo EfBs (og Ove Ps) spillestil med lange bolde. Han ville hellere spille pasningsfodbold, hvilket var en af grundene til, at han kom til os (vi er så efterfølgende igen gået en del væk fra dette koncept igen). FCN kunne i princippet være en god klub for ham.

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

http://ekstrabladet.dk/sport/tv3sport/f ... 233462.ece
Få hentet ham på en forholdsvis kort kontrakt som erstatning for Hassan og Sly, idet sidstnævnte med den form umuligt kan undgå at blive solgt.

Låst