Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
ben2han

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af ben2han »

henker skrev:
30. maj 2018, 18:18
Mon den er det Ankersen og steinlein mener med hylden. Som en spillere fra drexler's (hylden)? eller noget med løn at gør?? Forhåbentlig får vi 1-2 ny signing som dtexler's hylden. Så vil jeg være vilde som ulvenes øjne og glæder sig over at kunne konkurrere sig mod de to store rivaler (BIF og FCK) om mesterskabet.. og jeg er rigtig begejstret over at Ankersen sagde at vi skal være dominerende i Danmark.. Yesss!!
Man kan kun være enig med dig, fuldstændig !.

Man er nød til at hente noget fra den efterhånden berømte højere hylde.

Jeg har fuld respekt for folks meninger herinde, alle har lov til at sige hvad de mener.

Men jeg kan altså ikke forstå, at der er nogle der mener, at man ikke skal hente fra en hylde højere til HWB pladsen, man kan under ingen omstændighed gå seriøst efter gruppespil med MDT/Munksgaard på den plads eller som jeg har læst at man skal prøve med Hassan på den plads.

Helt ærligt, man kan da ikke gå til kval. hvor man begynder at lave eksperimenter i kval spillet.

At der har været skift mellem MDT og Munksgaard her i foråret indikere klart at Thorup har haft problemer med den plads, og man så i de sidste kampe mod Brøndby og FCK, en Munksgaard der skøjtede rundt, Poulsen måtte give Munksgaard anvisninger i Brøndby kampen.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Mon ikke at Fcm er klar over vores problemer på lige nøjagtig disse pladser, og jeg har da også en forventning om, at der måske kommer en ny til, lige nøjagtig på højre back. Tror dog at man afventer og ser om vi skulle være så heldige, at få solgt en spiller til en fornuftig pris og så derefter køber, med henblik på kval kampene. Skulle Andreas Poulsen blive solgt, så står vi pludselig med 2 problemer som skal løses. Tror vi får et travlt transfervindue.

ben2han

Indlæg af ben2han »

TrueWolfMidt skrev:
30. maj 2018, 19:37
Mon ikke at Fcm er klar over vores problemer på lige nøjagtig disse pladser, og jeg har da også en forventning om, at der måske kommer en ny til, lige nøjagtig på højre back. Tror dog at man afventer og ser om vi skulle være så heldige, at få solgt en spiller til en fornuftig pris og så derefter køber, med henblik på kval kampene. Skulle Andreas Poulsen blive solgt, så står vi pludselig med 2 problemer som skal løses. Tror vi får et travlt transfervindue.
Problemet er, at de 2 wingbacks er defensiv og offensiv for svage, DEl Hende er skarp i feltet specielt ved dødbolde, Ja men er også det eneste og at han viser kampgejst, men hans offensive og defensive kvaliteter dem er jeg ikke overbevist om.

Men hvis man ser kampene igennem igen og igen, så kan man se at de ikke kommer til baglinjen, jeg vil faktisk sige at A. Poulsen er bedre offensiv og defensiv, men mangler erfaring.

Om man venter på¨at at sælge ???? mener du det seriøst ?, de mangler bestemt ikke penge i FCM

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

ben2han skrev:
30. maj 2018, 19:23
Men jeg kan altså ikke forstå, at der er nogle der mener, at man ikke skal hente fra en hylde højere til HWB pladsen, man kan under ingen omstændighed gå seriøst efter gruppespil med MDT/Munksgaard på den plads eller som jeg har læst at man skal prøve med Hassan på den plads.

Helt ærligt, man kan da ikke gå til kval. hvor man begynder at lave eksperimenter i kval spillet.

At der har været skift mellem MDT og Munksgaard her i foråret indikere klart at Thorup har haft problemer med den plads, og man så i de sidste kampe mod Brøndby og FCK, en Munksgaard der skøjtede rundt, Poulsen måtte give Munksgaard anvisninger i Brøndby kampen.
Jeg kan slet ikke genkende et billede af en Munksgaard der skøjtede rundt. Tværtimod synes jeg han gjorde det ganske fint. Og jeg er øjensynligt ikke den eneste med det syn, eftersom f.eks. Tipsbladet havde ham på månedens hold i maj.
Mht anvisningerne fra Poulsen er det da en naturlig del af en rutineret anførers opgave at guide de øvrige spillere; og især de unge.
At Thorup skifter tror jeg mere er et tegn på de er rimelig lige. Og Thycosens startplads mod Horsens tror jeg bunder i Kians skade, hvorfor Thycosen var manden med de længste indkast. Det så vi jo også ved sejrsmålet.
Jeg medgiver gerne at højre backen er den plads, hvor vi hurtigst kunne forstærke os fra dag et, da det er den eneste position, som er besat af et talent.
Men igen. Det er det med vores strategi hvor vi både træder på speederen og bremserne på samme tid. Vi vil både vinde og udvikle talenter. Er man villig til at tage chancen med de unge drenge eller vil man hente en erfaren? Eftersom det er gået ganske fint her i foråret er jeg tilbøjelig til at tro, at man går med de unge. Men det vil vinduet vise :-)

ben2han

Indlæg af ben2han »

Jesper BW1100

Hvis ledelsen siger til dig, styrk holdet med 20 %

Vi er enig om, at det ikke er verdensmestrene ?

hvor vil du gøre det, med 20 pct kan vi sige 2 spillere.

Lad os hører.

Nogle gange har man indtrykket af, at det er forældrene og/eller U17 og U19 holdet der sidder herinde :-)

Benzo

Indlæg af Benzo »

ben2han skrev:
30. maj 2018, 20:10
Nogle gange har man indtrykket af, at det er forældrene og/eller U17 og U19 holdet der sidder herinde :-)
Det er sjovt, for jeg får nogle gange indtrykket af at der er visse brugere der har økonomisk interesse i at FCM bruger så mange penge på transfers som muligt :)

ben2han

Indlæg af ben2han »

Benzo skrev:
30. maj 2018, 20:32
ben2han skrev:
Det er sjovt, for jeg får nogle gange indtrykket af at der er visse brugere der har økonomisk interesse i at FCM bruger så mange penge på transfers som muligt :)
Nu er det selv FCMs ledelse (Benham, CS og RA), som har udtalt at de vil opruste

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

ben2han skrev:
Jesper BW1100

Hvis ledelsen siger til dig, styrk holdet med 20 %

Vi er enig om, at det ikke er verdensmestrene ?

hvor vil du gøre det, med 20 pct kan vi sige 2 spillere.

Lad os hører.

Højre back og central midtbane ville jeg købe til. Og angrebet hvis man sælger Paul.
Nogle gange er jeg i tvivl om du læser hvad folk skriver før du svarer ?
Jeg giver dig netop ret i at højre backen er der hvor vi nemmest kan forstærke os. Men at jeg, qua vores strategi mht udvikling af talenter, ikke tror vi gør det. Min anke på dit indlæg går på at du mener Munksgaard var elendig i maj. Det er jeg lodret uenig i.
Det kan godt være du synes der er meget fokus på ungdommen herinde, men det skyldes ene og alene, at det er en del af klubbens strategi og DNA at udvikle talenter. Derfor er det selvsagt interessant at diskutere.
Og netop af årsager som disse kommer vi aldrig til at have et hold udelukkende af stjernespillere i deres bedste fodboldalder. Du vil altid have en række talenter i spil. Speederen og bremserne you know ;-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Jeg ved ikke om i,
henker, FCM2000 og ben2han bare er nogle rene "trolls" og det er mig der hopper i med begge ben.

Men i er med på at FCM i sidste vindue har solgt for 200 mill, og alligevel er vi blevet mestrer, og endda med pointrekord i en vanvittig sæson hvor BIF også laver pointrekord.
Det er fuldstændig vanvittigt og burde vel egentlig ikke kunne lade sig gøre.

Kan vi blive enige om det er sådan nogenlunde ok lavet og at FCM's ledelse og trænerstab om ikke andet har fortjent en lille smule kredit og tiltro.
Nu ved jeg ikke om i har hørt om udtrykket "never change a winning team".

Det er for mig uforståeligt at vi har vundet guld, og man har travlt med at sige vi skal bruge så og så mange millioner og halvdelen af holdet er for langsomme og skal skiftes.
Spillerne der har vundet guld må trods alt have beviset de har ok niveau og trænerteamet at de har en ide om hvad de laver.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Jeg ved ikke om i,
henker, FCM2000 og ben2han bare er nogle rene "trolls" og det er mig der hopper i med begge ben.

Men i er med på at FCM i sidste vindue har solgt for 200 mill, og alligevel er vi blevet mestrer, og endda med pointrekord i en vanvittig sæson hvor BIF også laver pointrekord.
Det er fuldstændig vanvittigt og burde vel egentlig ikke kunne lade sig gøre.

Kan vi blive enige om det er sådan nogenlunde ok lavet og at FCM's ledelse og trænerstab om ikke andet har fortjent en lille smule kredit og tiltro.
Nu ved jeg ikke om i har hørt om udtrykket "never change a winning team".

Det er for mig uforståeligt at vi har vundet guld, og man har travlt med at sige vi skal bruge så og så mange millioner og halvdelen af holdet er for langsomme og skal skiftes.
Spillerne der har vundet guld må trods alt have beviset de har ok niveau og trænerteamet at de har en ide om hvad de laver.

Benzo

Indlæg af Benzo »

ben2han skrev:
30. maj 2018, 20:37
Benzo skrev:
ben2han skrev:
Nu er det selv FCMs ledelse (Benham, CS og RA), som har udtalt at de vil opruste
Det har de da også gjort, der er købt 3 spillere allerede. De har vidst ikke sagt at de vil opruste på alle pladser, tværtimod har CS sagt at de to vi har på højreback er de godt tilfredse med.

ben2han

Indlæg af ben2han »

Benzo skrev:
30. maj 2018, 20:45
ben2han skrev:
Benzo skrev:

Det har de da også gjort, der er købt 3 spillere allerede. De har vidst ikke sagt at de vil opruste på alle pladser, tværtimod har CS sagt at de to vi har på højreback er de godt tilfredse med.
det skal han vel sige ? man kan jo ikke stå sige i medierne ham/dem er man utilfreds med, det er aldrig set, tager vi f.eks. mikkel hansen ham var man tilfreds med, Riis et nyt storsalg, men ja verden ser anderledes ud i dag.

Benzo

Indlæg af Benzo »

ben2han skrev:
30. maj 2018, 20:54
Benzo skrev:
ben2han skrev:

det skal han vel sige ? man kan jo ikke stå sige i medierne ham/dem er man utilfreds med, det er aldrig set, tager vi f.eks. mikkel hansen ham var man tilfreds med, Riis et nyt storsalg, men ja verden ser anderledes ud i dag.
Han kunne have sagt så meget, feks "Vi kigger altid efter hvor vi kan forstærke os" eller sådan noget. At verden forandrer sig kan også gå imod det du gerne vil have skal ske, ikke kun imod det jeg gerne vil have (hvis vi går ud fra at du gerne vil have en ny højre back og jeg gerne vil at vi bruger de 2 vi har).
Hvem er Mikkel Hansen? Mener du Jesper Hansen? Eller Mikkel Andersen?

ben2han

Indlæg af ben2han »

Benzo skrev:
30. maj 2018, 20:58
ben2han skrev:
30. maj 2018, 20:54
Benzo skrev:

Han kunne have sagt så meget, feks "Vi kigger altid efter hvor vi kan forstærke os" eller sådan noget. At verden forandrer sig kan også gå imod det du gerne vil have skal ske, ikke kun imod det jeg gerne vil have (hvis vi går ud fra at du gerne vil have en ny højre back og jeg gerne vil at vi bruger de 2 vi har).
Hvem er Mikkel Hansen? Mener du Jesper Hansen? Eller Mikkel Andersen?
Mikkel andersen korrekt :-)

Men når Ankersen står og siger at man vil forstærke sig markant, og fra en højere hylde, så anser jeg ikke D drexler som det sidste køb fra den hylde.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Syntes transfertråden stikker af igen.

Kan vi ikke holde denne tråd til rygter om tilgange/afgange og tage det andet i transferstrategi tråden.

Låst