Man kan kun være enig med dig, fuldstændig !.henker skrev: ↑30. maj 2018, 18:18Mon den er det Ankersen og steinlein mener med hylden. Som en spillere fra drexler's (hylden)? eller noget med løn at gør?? Forhåbentlig får vi 1-2 ny signing som dtexler's hylden. Så vil jeg være vilde som ulvenes øjne og glæder sig over at kunne konkurrere sig mod de to store rivaler (BIF og FCK) om mesterskabet.. og jeg er rigtig begejstret over at Ankersen sagde at vi skal være dominerende i Danmark.. Yesss!!
Man er nød til at hente noget fra den efterhånden berømte højere hylde.
Jeg har fuld respekt for folks meninger herinde, alle har lov til at sige hvad de mener.
Men jeg kan altså ikke forstå, at der er nogle der mener, at man ikke skal hente fra en hylde højere til HWB pladsen, man kan under ingen omstændighed gå seriøst efter gruppespil med MDT/Munksgaard på den plads eller som jeg har læst at man skal prøve med Hassan på den plads.
Helt ærligt, man kan da ikke gå til kval. hvor man begynder at lave eksperimenter i kval spillet.
At der har været skift mellem MDT og Munksgaard her i foråret indikere klart at Thorup har haft problemer med den plads, og man så i de sidste kampe mod Brøndby og FCK, en Munksgaard der skøjtede rundt, Poulsen måtte give Munksgaard anvisninger i Brøndby kampen.