Side 47 af 117

Re: Transfer sommer 2016

: 21. jul 2016, 13:40
af Cortez
Kent skrev:
Cortez skrev:Er Borring ikke spærret (3 klubber indenfor et år)?

/Cortez
Nej. Det gælder for sæsoner og ikke kalenderår. Så i denne sæson, har han kun spiller for 1 klub.
Tjek. tak!

/Cortez

Re: Transfer sommer 2016

: 21. jul 2016, 17:15
af Ulvefar
Borring til FCM, Ureña til BIF http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/bor ... ge-til-fcm

Hmmm

Re: RE: Re: Transfer sommer 2016

: 21. jul 2016, 17:20
af PH1978
Ulvefar skrev:Borring til FCM, Ureña til BIF http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/bor ... ge-til-fcm

Hmmm
Genialt ligefrem....

Sendt fra min SM-G900F med Tapatalk

Re: Transfer sommer 2016

: 21. jul 2016, 17:27
af ThygeM
Ulvefar skrev:Borring til FCM, Ureña til BIF http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/bor ... ge-til-fcm

Hmmm
Så var der nogen der havde opsnappet noget - det var bare Urena istedet for Pusic :shock:

Hvad kan Urena?? Vil han være en gevinst for Bif?? Har ikke rigtig set ham :?

Re: Transfer sommer 2016

: 21. jul 2016, 17:43
af SorteUlve
Det her er måske den mest hjernedøde handel Steinlein nogensinde har lavet. At bytte en 26-årig costariansk landsholdsangriber ud med en 31-årig Jonas Borring er jo fuldstændig vanvittigt. Især når det umiddelbart ser ud til, at der er tale om et rent bytte og vi ingen transfersum modtager for Urena. Hvorfor forstærke en direkte konkurrent om medaljerne?
Jeg har altid været af den holdning, at Urena kunne have blevet en stor gevinst for os, hvis han fik chancen. Får han den i Brøndby, kan det her bide os gevaldigt i røven, tror jeg.
Man må virkelig virkelig have mistet tillid til manden, man placerede i start 11 mod United...

Jeg er virkelig chokeret.

Re: Transfer sommer 2016

: 21. jul 2016, 17:49
af Lupus1999
Lort.

Urena bliver en kæmpe succes, hvis han får lov at spille fast.
Manden har et stort uforløst potentiale. Øv håbede på at han ville få mere spilletid i år.

Et eklatant selvmål af Steinlein

Re: Transfer sommer 2016

: 21. jul 2016, 17:53
af Lund7400
Helt igennem vanvittigt dårligt arbejde af Steinlein. Der er flere spørgsmål / kritikpunkter til dette;

- Hvorfor henter man Urena efter en lejeaftale, hvis han er så dårlig?
- hvorfor henter man ikke Borring i vinters?
- Hvorfor giver man næsten 5 mio for Urena!!!?
- For at bytte ham lige over med en 31-årig kant????!

Jeg er alvorligt bange for, at Urena bliver en succes i Brøndby, og så bliver vi da først til grin.

Er efterhånden godt træt af Steinlein!

Re: Transfer sommer 2016

: 21. jul 2016, 18:02
af JBT
Så kender vi CS igen, massivt selvmål må man sige. Det hele er og bliver ikke så rosenrødt som nogle går og taler det hele op til at være, posen er i den grad blev rystet hos Benham.

Men den kan gøres godt igen en med par super handeler, gerne en i hver kæde inden vinduet smækker i. Sker jo så nok ikke, hvilket ville være typisk. Jeg holder igen på, det har været en sløjt vindue, hvis ikke der man komme med en seriøs slutspurt.

PS. Pavlovic tror jeg ikke har været dyrere end kadlec. Jeg tror også de får nogenlunde samme løn, det vil ihvertfald ikke komme bag på mig. Men jeg gad godt nogle lå inde med insider om vores scouting metoder kontra FCK feks. De ser ud til at lykkedes med langt mere gennemsnitligt, hvis vi piller alt udenom fra i form af by, historie, omdømme osv.

Re: Transfer sommer 2016

: 21. jul 2016, 18:17
af pr0j3ct
Kent skrev:
pr0j3ct skrev:Kan slet ikke se hvad vi skal med Borring og så må det siges at være noget nær det dårligste købmandsskab jeg nogensinde har set hvis rygtes er sandt og Borring lander i FCM. Det er ikke længe siden at vi kunne have fået ham "gratis".
Han er sandsynligvis lige så billig/gratis nu, som han var for et par måneder siden. Det er jo BIF, der står med en spiller, de ikke kan bruge. Så de er interessseret i at komme af med ham. Mon ikke bare de skal have de penge ind, som de selv lagde i sign-on. .
Han endte så ud med at koste os en landsholdsspiller, fremfor "gratis" for hvad et par måneder siden. Jeg syntes stadig det er dårlig købmandsskab.

Men ikke destro mindre har jeg aldrig været fan af Urena og syntes at det er fint at vi skiller os af med ham, men jeg mener stadigvæk at en landsholdsspiller uagtet at han er fra Costa Rica må alt andet lige være mere værd end en "gratis" Borring der ser ud til at have svært ved at finde fodfæste og måske sig selv oven på hans kærligheds problemer. Så man kan også spørge hvad tilstand vi får Borring i.

Men så skal vi vel også have øje for at vi mister en angriber, på en position hvor vi ikke står ret stærkt i bredden efter Duncan`s afsked og nu Urena. Så må gå ud fra at der skal fyldes på der, om det så er Kadlec eller noget nyt må tiden vise.

Re: Transfer sommer 2016

: 21. jul 2016, 18:34
af mousebreaker
Jeg er fuldstændig enig med de fleste kommentarer vedr Urena - Borring byttehandlen. Det havde været bedre arbejde at sælge Urena til en klub i udlandet. Jeg har altid syntes at Urena var en god spiller, blot fejlcastet til FCM. Sende ham til en direkte konkurrent kan vise sig at blive et selvmål af værste skuffe.

Jeg er klar over at vi får en spiller ind som sandsynligvis kommer til at få flere minutter end det vi afgiver. Det samme kan Brøndby sige. Den vej rundt er det godt for begge klubber og en win-win situation som Steinlein siger. Værdien af spillerne er bare ikke ens. At lave denne handel og så endda uden kompensation, det er amatøragtigt

Re: Transfer sommer 2016

: 21. jul 2016, 18:42
af mnm123
Kan det tænkes at træner teamet har ønsket noget mere i hoved spillet både offensivt og defensivt, det for vi med borring men lad os se ham i kamp for at bedømme ham

Re: Transfer sommer 2016

: 21. jul 2016, 18:48
af 4096
mousebreaker skrev:At lave denne handel og så endda uden kompensation, det er amatøragtigt
Brøndby betaler efter sigende 1 million plus Boring for Urena.

Re: Transfer sommer 2016

: 21. jul 2016, 18:56
af henker
hvad skal vi alverden bruger borring til?!?! jeg er godt glade for at urena er ikke hos fcm længere - jeg understreg - fordi vi bruger ham ikke i rimeligt godt længe så slipper vi hans løn... men COME ON , borring?!?! vi har jo royer.... så ser det ud til at royer får den samme tur som urena..

fjols Steinlein!!

Re: Transfer sommer 2016

: 21. jul 2016, 18:57
af pr0j3ct
4096 skrev:Brøndby betaler efter sigende 1 million plus Boring for Urena.
Det hjælper da lidt på det, hvis det er rigtigt, men alligevel.

Men skidt, vi må alt andet lige håbe på at vi får en top tunet Borring, vi måske kan ende ud med at få mere ud af på banen end vi kunne med Urena.

Re: Transfer sommer 2016

: 21. jul 2016, 19:00
af henker
mousebreaker skrev:Jeg er fuldstændig enig med de fleste kommentarer vedr Urena - Borring byttehandlen. Det havde været bedre arbejde at sælge Urena til en klub i udlandet. Jeg har altid syntes at Urena var en god spiller, blot fejlcastet til FCM. Sende ham til en direkte konkurrent kan vise sig at blive et selvmål af værste skuffe.

jeg er enig i at vi bør forbyde FCM bestyrelse i at sælger spillere til rivaler såsom til BIF, FCK, Viborg og Silkeborg.. :lol: :lol: :lol: