Side 46 af 117
Re: Transfer sommer 2016
: 20. jul 2016, 22:06
af admin 3
Vedr Pusic, så skal han iflg ham selv ingen steder hen, hele historien er en and.
Har ingen link da det er mundtlig kommentar.
Personlig holdning
Re: Transfer sommer 2016
: 20. jul 2016, 22:09
af Steffen am
Lupus1999 skrev:Hvis man absolut vil bytte en kantspiller eller hente en erstatning for Sisto/Royer så burde alt sættes ind på 19 årige Danny Amankwa fra FCK.
Han er om nogen Danmarks største kanttalent.
Da FCK naturligvis sælger et stort talent til deres nærmeste konkurrent
admin 3 skrev:Vedr Pusic, så skal han iflg ham selv ingen steder hen, hele historien er en and.
Har ingen link da det er mundtlig kommentar.
Godt at høre
EDIT: Måske også lidt mere is i maven nu med brækket tå?
Re: Transfer sommer 2016
: 21. jul 2016, 00:25
af DenStolteJyde
Lupus1999 skrev:Hvis man absolut vil bytte en kantspiller eller hente en erstatning for Sisto/Royer så burde alt sættes ind på 19 årige Danny Amankwa fra FCK.
Han er om nogen Danmarks største kanttalent.
Og da du nok næppe er den eneste der har set det så er han jo nok en anelse dyrere end Jonas Borring
.
Re: Transfer sommer 2016
: 21. jul 2016, 00:51
af Sniper
Det vil så sige at vi har Borring og Viborg har Keller ?? -ååhååh
Er det ikke lidt som at gå tilbage til en fuser?-selv hvis Sisto sælges har vi jo andre unge gode spillere som man kunne give chancen. Og hvorfor hentede man ham ikke gratis for et par måneder siden?!
Et Sisto salg i omegnen af 45 mill. ville være godkendt i mine øjne, men så forventer jeg bestemt også noget lækkert retur.
Re: Transfer sommer 2016
: 21. jul 2016, 01:57
af THenry
Det vil være fesent med et stort salg af Sisto, hvis Borring er den direkte erstatning, men jeg håber, at der er en større plan med det. Borring kunne nok erhverves billigt nu, og var sandsnyligvis taget til OB, hvis ikke der blev handlet nu. Derefter må vi se på, hvad der sker på afgangssiden.
David og Mabil har brug for kamptræning for at fortsætte deres udvikling, og en udlejning vil nok være det bedste for dem begge.
Jeg kan derudover sagtens se Kadlec (og tildels Rilwan som mod Man U) oftere spille i en central rolle bag en enlig angriber, og sker dette vil der være plads til en kanterstatning ved salg af Sisto, og Kadlec/Rilwan på den modsatte kant. Borring, Duelund og Royer (ved mindre han får så høj en løn, at han med fordel bør sendes videre) vil så være reserverne, hvilket egentlig virker fornuftigt taget i betragtning af, at ambitionen er at satse på 3 turneringer.
Sidste år var truppen for smal i slutningen af efteråret, da vi var slidt af de mange europæiske kampe med mange skadede spillere til følge, så kommer vi igen i gruppespillet, så virker det fornuftigt.
Re: Transfer sommer 2016
: 21. jul 2016, 07:38
af ThygeM
THenry skrev:Det vil være fesent med et stort salg af Sisto, hvis Borring er den direkte erstatning, men jeg håber, at der er en større plan med det. Borring kunne nok erhverves billigt nu, og var sandsnyligvis taget til OB, hvis ikke der blev handlet nu. Derefter må vi se på, hvad der sker på afgangssiden.
David og Mabil har brug for kamptræning for at fortsætte deres udvikling, og en udlejning vil nok være det bedste for dem begge.
Jeg kan derudover sagtens se Kadlec (og tildels Rilwan som mod Man U) oftere spille i en central rolle bag en enlig angriber, og sker dette vil der være plads til en kanterstatning ved salg af Sisto, og Kadlec/Rilwan på den modsatte kant. Borring, Duelund og Royer (ved mindre han får så høj en løn, at han med fordel bør sendes videre) vil så være reserverne, hvilket egentlig virker fornuftigt taget i betragtning af, at ambitionen er at satse på 3 turneringer.
Sidste år var truppen for smal i slutningen af efteråret, da vi var slidt af de mange europæiske kampe med mange skadede spillere til følge, så kommer vi igen i gruppespillet, så virker det fornuftigt.
Jeg tror såmænd heller ikke han er ret dyr - TB skal nok bare holde udgifterne hjemme så er den godkendt! Men det bliver da et twist til jeres derby mod VFF - konetyven mod Borring burde give et my mere had

Re: Transfer sommer 2016
: 21. jul 2016, 09:14
af Cortez
Er Borring ikke spærret (3 klubber indenfor et år)?
/Cortez
Re: Transfer sommer 2016
: 21. jul 2016, 09:46
af hviid
Jo, ifølge reglerne, men der skulle vist været blevet grønt lys til at give en dispensation.
Re: Transfer sommer 2016
: 21. jul 2016, 10:04
af mnm123
Med Jonas får vi en mere direkte kant spiller og vil kunne servicere Poul mere med indlæg ind sisto gør. Håber ved salg af pisto vi går uf og finder en 8 med offensiv kvalitet
Re: Transfer sommer 2016
: 21. jul 2016, 10:13
af mousebreaker
Borring vil helt sikkert få det nemmere med at leve op til prisskiltet denne gang

Re: Transfer sommer 2016
: 21. jul 2016, 10:24
af Jacob
Borring var da en stor succes sidst. Det var først da Ørgaard og Glen fandt på vi skulle spille tika taka, han kom i overskud

Re: Transfer sommer 2016
: 21. jul 2016, 10:52
af henker
Glemt alt om borring.. Vi har alt for mange midtbane.. Vi mangler angriber og evt en 8 som erstatning for den gamle Poulsen.
Re: Transfer sommer 2016
: 21. jul 2016, 10:55
af Kent
Cortez skrev:Er Borring ikke spærret (3 klubber indenfor et år)?
/Cortez
Nej. Det gælder for sæsoner og ikke kalenderår. Så i denne sæson, har han kun spiller for 1 klub.
Re: Transfer sommer 2016
: 21. jul 2016, 13:28
af 4096
Vi har forlænget 5 år med Duelund!

Re: Transfer sommer 2016
: 21. jul 2016, 13:35
af KingJohn
4096 skrev:Vi har forlænget 5 år med Duelund!

Dejlig nyhed!!
