Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
admin 3
Indlæg: 339
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af admin 3 »

Vedr Pusic, så skal han iflg ham selv ingen steder hen, hele historien er en and.

Har ingen link da det er mundtlig kommentar.

Personlig holdning

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Steffen am »

Lupus1999 skrev:Hvis man absolut vil bytte en kantspiller eller hente en erstatning for Sisto/Royer så burde alt sættes ind på 19 årige Danny Amankwa fra FCK.

Han er om nogen Danmarks største kanttalent.
Da FCK naturligvis sælger et stort talent til deres nærmeste konkurrent ;)


admin 3 skrev:Vedr Pusic, så skal han iflg ham selv ingen steder hen, hele historien er en and.

Har ingen link da det er mundtlig kommentar.
Godt at høre :)

EDIT: Måske også lidt mere is i maven nu med brækket tå?

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af DenStolteJyde »

Lupus1999 skrev:Hvis man absolut vil bytte en kantspiller eller hente en erstatning for Sisto/Royer så burde alt sættes ind på 19 årige Danny Amankwa fra FCK.

Han er om nogen Danmarks største kanttalent.
Og da du nok næppe er den eneste der har set det så er han jo nok en anelse dyrere end Jonas Borring
.

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Sniper »

Det vil så sige at vi har Borring og Viborg har Keller ?? -ååhååh
Er det ikke lidt som at gå tilbage til en fuser?-selv hvis Sisto sælges har vi jo andre unge gode spillere som man kunne give chancen. Og hvorfor hentede man ham ikke gratis for et par måneder siden?!

Et Sisto salg i omegnen af 45 mill. ville være godkendt i mine øjne, men så forventer jeg bestemt også noget lækkert retur.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af THenry »

Det vil være fesent med et stort salg af Sisto, hvis Borring er den direkte erstatning, men jeg håber, at der er en større plan med det. Borring kunne nok erhverves billigt nu, og var sandsnyligvis taget til OB, hvis ikke der blev handlet nu. Derefter må vi se på, hvad der sker på afgangssiden.

David og Mabil har brug for kamptræning for at fortsætte deres udvikling, og en udlejning vil nok være det bedste for dem begge.

Jeg kan derudover sagtens se Kadlec (og tildels Rilwan som mod Man U) oftere spille i en central rolle bag en enlig angriber, og sker dette vil der være plads til en kanterstatning ved salg af Sisto, og Kadlec/Rilwan på den modsatte kant. Borring, Duelund og Royer (ved mindre han får så høj en løn, at han med fordel bør sendes videre) vil så være reserverne, hvilket egentlig virker fornuftigt taget i betragtning af, at ambitionen er at satse på 3 turneringer.

Sidste år var truppen for smal i slutningen af efteråret, da vi var slidt af de mange europæiske kampe med mange skadede spillere til følge, så kommer vi igen i gruppespillet, så virker det fornuftigt.

Brugeravatar
ThygeM
Indlæg: 210
Tilmeldt: 20. maj 2014, 08:41

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af ThygeM »

THenry skrev:Det vil være fesent med et stort salg af Sisto, hvis Borring er den direkte erstatning, men jeg håber, at der er en større plan med det. Borring kunne nok erhverves billigt nu, og var sandsnyligvis taget til OB, hvis ikke der blev handlet nu. Derefter må vi se på, hvad der sker på afgangssiden.

David og Mabil har brug for kamptræning for at fortsætte deres udvikling, og en udlejning vil nok være det bedste for dem begge.

Jeg kan derudover sagtens se Kadlec (og tildels Rilwan som mod Man U) oftere spille i en central rolle bag en enlig angriber, og sker dette vil der være plads til en kanterstatning ved salg af Sisto, og Kadlec/Rilwan på den modsatte kant. Borring, Duelund og Royer (ved mindre han får så høj en løn, at han med fordel bør sendes videre) vil så være reserverne, hvilket egentlig virker fornuftigt taget i betragtning af, at ambitionen er at satse på 3 turneringer.

Sidste år var truppen for smal i slutningen af efteråret, da vi var slidt af de mange europæiske kampe med mange skadede spillere til følge, så kommer vi igen i gruppespillet, så virker det fornuftigt.
Jeg tror såmænd heller ikke han er ret dyr - TB skal nok bare holde udgifterne hjemme så er den godkendt! Men det bliver da et twist til jeres derby mod VFF - konetyven mod Borring burde give et my mere had :lol: :lol:
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Cortez »

Er Borring ikke spærret (3 klubber indenfor et år)?

/Cortez

hviid
Indlæg: 438
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af hviid »

Jo, ifølge reglerne, men der skulle vist været blevet grønt lys til at give en dispensation.

mnm123
Indlæg: 876
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af mnm123 »

Med Jonas får vi en mere direkte kant spiller og vil kunne servicere Poul mere med indlæg ind sisto gør. Håber ved salg af pisto vi går uf og finder en 8 med offensiv kvalitet

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af mousebreaker »

Borring vil helt sikkert få det nemmere med at leve op til prisskiltet denne gang :)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Jacob
Indlæg: 377
Tilmeldt: 17. jul 2009, 15:03

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Jacob »

Borring var da en stor succes sidst. Det var først da Ørgaard og Glen fandt på vi skulle spille tika taka, han kom i overskud :)

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af henker »

Glemt alt om borring.. Vi har alt for mange midtbane.. Vi mangler angriber og evt en 8 som erstatning for den gamle Poulsen.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Kent »

Cortez skrev:Er Borring ikke spærret (3 klubber indenfor et år)?

/Cortez
Nej. Det gælder for sæsoner og ikke kalenderår. Så i denne sæson, har han kun spiller for 1 klub.

4096
Indlæg: 163
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af 4096 »

Vi har forlænget 5 år med Duelund! :D

Brugeravatar
KingJohn
Indlæg: 119
Tilmeldt: 24. sep 2009, 16:20
Geografisk sted: København

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af KingJohn »

4096 skrev:Vi har forlænget 5 år med Duelund! :D
Dejlig nyhed!! :D

Låst