Transfer sommer 2016
Re: Transfer sommer 2016
Vedr Pusic, så skal han iflg ham selv ingen steder hen, hele historien er en and.
Har ingen link da det er mundtlig kommentar.
Personlig holdning
Har ingen link da det er mundtlig kommentar.
Personlig holdning
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Transfer sommer 2016
Da FCK naturligvis sælger et stort talent til deres nærmeste konkurrentLupus1999 skrev:Hvis man absolut vil bytte en kantspiller eller hente en erstatning for Sisto/Royer så burde alt sættes ind på 19 årige Danny Amankwa fra FCK.
Han er om nogen Danmarks største kanttalent.
Godt at høreadmin 3 skrev:Vedr Pusic, så skal han iflg ham selv ingen steder hen, hele historien er en and.
Har ingen link da det er mundtlig kommentar.
EDIT: Måske også lidt mere is i maven nu med brækket tå?
- DenStolteJyde
- Indlæg: 880
- Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18
Re: Transfer sommer 2016
Og da du nok næppe er den eneste der har set det så er han jo nok en anelse dyrere end Jonas BorringLupus1999 skrev:Hvis man absolut vil bytte en kantspiller eller hente en erstatning for Sisto/Royer så burde alt sættes ind på 19 årige Danny Amankwa fra FCK.
Han er om nogen Danmarks største kanttalent.
.
Re: Transfer sommer 2016
Det vil så sige at vi har Borring og Viborg har Keller ?? -ååhååh
Er det ikke lidt som at gå tilbage til en fuser?-selv hvis Sisto sælges har vi jo andre unge gode spillere som man kunne give chancen. Og hvorfor hentede man ham ikke gratis for et par måneder siden?!
Et Sisto salg i omegnen af 45 mill. ville være godkendt i mine øjne, men så forventer jeg bestemt også noget lækkert retur.
Er det ikke lidt som at gå tilbage til en fuser?-selv hvis Sisto sælges har vi jo andre unge gode spillere som man kunne give chancen. Og hvorfor hentede man ham ikke gratis for et par måneder siden?!
Et Sisto salg i omegnen af 45 mill. ville være godkendt i mine øjne, men så forventer jeg bestemt også noget lækkert retur.
Re: Transfer sommer 2016
Det vil være fesent med et stort salg af Sisto, hvis Borring er den direkte erstatning, men jeg håber, at der er en større plan med det. Borring kunne nok erhverves billigt nu, og var sandsnyligvis taget til OB, hvis ikke der blev handlet nu. Derefter må vi se på, hvad der sker på afgangssiden.
David og Mabil har brug for kamptræning for at fortsætte deres udvikling, og en udlejning vil nok være det bedste for dem begge.
Jeg kan derudover sagtens se Kadlec (og tildels Rilwan som mod Man U) oftere spille i en central rolle bag en enlig angriber, og sker dette vil der være plads til en kanterstatning ved salg af Sisto, og Kadlec/Rilwan på den modsatte kant. Borring, Duelund og Royer (ved mindre han får så høj en løn, at han med fordel bør sendes videre) vil så være reserverne, hvilket egentlig virker fornuftigt taget i betragtning af, at ambitionen er at satse på 3 turneringer.
Sidste år var truppen for smal i slutningen af efteråret, da vi var slidt af de mange europæiske kampe med mange skadede spillere til følge, så kommer vi igen i gruppespillet, så virker det fornuftigt.
David og Mabil har brug for kamptræning for at fortsætte deres udvikling, og en udlejning vil nok være det bedste for dem begge.
Jeg kan derudover sagtens se Kadlec (og tildels Rilwan som mod Man U) oftere spille i en central rolle bag en enlig angriber, og sker dette vil der være plads til en kanterstatning ved salg af Sisto, og Kadlec/Rilwan på den modsatte kant. Borring, Duelund og Royer (ved mindre han får så høj en løn, at han med fordel bør sendes videre) vil så være reserverne, hvilket egentlig virker fornuftigt taget i betragtning af, at ambitionen er at satse på 3 turneringer.
Sidste år var truppen for smal i slutningen af efteråret, da vi var slidt af de mange europæiske kampe med mange skadede spillere til følge, så kommer vi igen i gruppespillet, så virker det fornuftigt.
Re: Transfer sommer 2016
Jeg tror såmænd heller ikke han er ret dyr - TB skal nok bare holde udgifterne hjemme så er den godkendt! Men det bliver da et twist til jeres derby mod VFF - konetyven mod Borring burde give et my mere hadTHenry skrev:Det vil være fesent med et stort salg af Sisto, hvis Borring er den direkte erstatning, men jeg håber, at der er en større plan med det. Borring kunne nok erhverves billigt nu, og var sandsnyligvis taget til OB, hvis ikke der blev handlet nu. Derefter må vi se på, hvad der sker på afgangssiden.
David og Mabil har brug for kamptræning for at fortsætte deres udvikling, og en udlejning vil nok være det bedste for dem begge.
Jeg kan derudover sagtens se Kadlec (og tildels Rilwan som mod Man U) oftere spille i en central rolle bag en enlig angriber, og sker dette vil der være plads til en kanterstatning ved salg af Sisto, og Kadlec/Rilwan på den modsatte kant. Borring, Duelund og Royer (ved mindre han får så høj en løn, at han med fordel bør sendes videre) vil så være reserverne, hvilket egentlig virker fornuftigt taget i betragtning af, at ambitionen er at satse på 3 turneringer.
Sidste år var truppen for smal i slutningen af efteråret, da vi var slidt af de mange europæiske kampe med mange skadede spillere til følge, så kommer vi igen i gruppespillet, så virker det fornuftigt.
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
Re: Transfer sommer 2016
Er Borring ikke spærret (3 klubber indenfor et år)?
/Cortez
/Cortez
Re: Transfer sommer 2016
Jo, ifølge reglerne, men der skulle vist været blevet grønt lys til at give en dispensation.
Re: Transfer sommer 2016
Med Jonas får vi en mere direkte kant spiller og vil kunne servicere Poul mere med indlæg ind sisto gør. Håber ved salg af pisto vi går uf og finder en 8 med offensiv kvalitet
-
mousebreaker
- Indlæg: 3673
- Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33
Re: Transfer sommer 2016
Borring vil helt sikkert få det nemmere med at leve op til prisskiltet denne gang 
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Re: Transfer sommer 2016
Borring var da en stor succes sidst. Det var først da Ørgaard og Glen fandt på vi skulle spille tika taka, han kom i overskud 
Re: Transfer sommer 2016
Glemt alt om borring.. Vi har alt for mange midtbane.. Vi mangler angriber og evt en 8 som erstatning for den gamle Poulsen.
Re: Transfer sommer 2016
Nej. Det gælder for sæsoner og ikke kalenderår. Så i denne sæson, har han kun spiller for 1 klub.Cortez skrev:Er Borring ikke spærret (3 klubber indenfor et år)?
/Cortez
Re: Transfer sommer 2016
Vi har forlænget 5 år med Duelund! 
Re: Transfer sommer 2016
Dejlig nyhed!!4096 skrev:Vi har forlænget 5 år med Duelund!