Skadestuen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
4096

Re: Skadestuen

Indlæg af 4096 »

Kort resumé af hvad der står, for os der ikke har adgang? :)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

4096 skrev:Kort resumé af hvad der står, for os der ikke har adgang? :)
Dahlin er tilbage.

;)

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Acebone skrev:
4096 skrev:Kort resumé af hvad der står, for os der ikke har adgang? :)
Dahlin er tilbage.

;)
Kort og godt, Acebone ;) Med lidt mere kød på, siger han at han har trænet med de sidste 10 dage, og at knæet har det bedre end forventet. Samtidig siger han, at han ikke vil forcere noget, da det bare forværrer tingene.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Lidt skadesupdate fra dagens HF: Petter ude. Jim Larsen ude med kraftig forstuvning (vist ikke med i Dubai). Resten i træning. Bak håber at få lidt minutter mod Malmø, men forventer ikke at blive klar til at starte inde mod ManU. Vil være helt klar - lyder meget fornuftigt. Ligaen er det vigtigste.
Pione opereret for sportsbrok i december. Har trænet fuldt med i 3 uger og har det bedre end længe.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Det vil være så fantastisk, hvis Pione kommer ovenpå igen. Det har været tydeligt, at han har været bange for at tage de eksplosive ryk, der gør ham så god.

Hvis der er en fodboldgud, så beder jeg denne om at give Pione jernhelbred fra nu af.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Sparv fortæller i dagens HF at han havde store problemer med lysken og skulderen i slutningen af sidste sæson. Spillede på smertestillende medicin hele tiden og trænede slet ikke. Han er dog relativ klar igen - dog stadig lidt med skulderen.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Kent skrev:Sparv fortæller i dagens HF at han havde store problemer med lysken og skulderen i slutningen af sidste sæson. Spillede på smertestillende medicin hele tiden og trænede slet ikke. Han er dog relativ klar igen - dog stadig lidt med skulderen.
Viser kun at man har drevet rov paa manden

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

FCM2000 skrev:Viser kun at man har drevet rov paa manden
Det er kontant, men jeg er sådan set enig. Alle vil gerne have resultater, og Sparv har oftest været en nøglefigur, når vi har opnået dem, men han havde brug for mere aflastning i efteråret. Simpelthen en fejl ikke at hente en erstatning for Izunna i sommer. Jeg håber, Singh kan støtte lidt nu, så Sparv kan få en mere normaliseret fodboldtilværelse igen. I længden tror jeg ikke på, at smertestillende og ingen træning er vejen frem.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Der er ingen der har kunne se at han havde problemer, iron man :-)

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Acebone skrev:
FCM2000 skrev:Viser kun at man har drevet rov paa manden
Det er kontant, men jeg er sådan set enig. Alle vil gerne have resultater, og Sparv har oftest været en nøglefigur, når vi har opnået dem, men han havde brug for mere aflastning i efteråret. Simpelthen en fejl ikke at hente en erstatning for Izunna i sommer. Jeg håber, Singh kan støtte lidt nu, så Sparv kan få en mere normaliseret fodboldtilværelse igen. I længden tror jeg ikke på, at smertestillende og ingen træning er vejen frem.
Han lyder også som en der føler sig forulempet! Det er ikke unormalt at fodboldspillere spiller på smertestillende, og slet ikke når man har så mange kampe.

"Men 2501 spilleminutter på en halvsæson sætter sine spor. Tim Sparv var slidt ned til sidst. Helt ned.

- Jeg vil spille hver gang, fastslår Tim Sparv"
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Det er muligt, Sparv gerne vil spille hver gang, men hvis han er for nedslidt til at deltage i træningen, så burde træneren give ham en pause. Det ender jo i en skade.

Når det så er sagt, falder det mere tilbage på Steinlein end Thorup, da det er førstnævntes ansvar, at der er en reel erstatning. Det var Gemmer ikke.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ifølge EB skulle Dahlin have spillet i går, men mærkede noget i knæet om morgenen, og stod derfor over.
Bak har kun stået over en enkelt træning i Dubai, men er naturligvis ikke helt skarp endnu.
Begge siger, at de skal være 100% før de spiller. Lad os håbe det holder, så det ikke bliver starten på skadesforløb a'la efteråret.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Mon ikke Mikkel Andersen står mod United: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/thor ... et-dahlin/
Så må Dahlin træne sig på holdet, når han er helt klar. Men det ville være rart, at få noget stabilitet ind fra hans side. Det er ikke mange kampe, det er blevet til det første år.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Han skulle ikke være helt afskrevet Dahlin
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/thor ... et-dahlin/

Men er ikke sikker på at en Dahlin på 90 % er bedre end Andersen på 100 %?

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Kent skrev:Lidt skadesupdate fra dagens HF: Petter ude. Jim Larsen ude med kraftig forstuvning (vist ikke med i Dubai). Resten i træning. Bak håber at få lidt minutter mod Malmø, men forventer ikke at blive klar til at starte inde mod ManU. Vil være helt klar - lyder meget fornuftigt. Ligaen er det vigtigste.
Pione opereret for sportsbrok i december. Har trænet fuldt med i 3 uger og har det bedre end længe.
Jeg var ude og overvære en del af træningen Tirsdag. Der trænede Jim Larsen i hvert fald godt med sammen med resten af flokken. Hvor langt fra /tæt på topform han er kan jeg dog overhovedet ikke sige noget om udfra den smule jeg så..

Låst