Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Peter »

En fyring til vores afslutningstræner ;) - Vi bør score mere på hvad vi kommer frem til!

Man har næsten lyst til at give forlængelsen til greenkeeperen for at vi har en super plæne, men for at nævne en på banen så er det imod både Kolding, Hobro og Sønderjyske nogle fine præstationer fra Onyeka - Arbejder altid for sagen og er uheldig med ikke at score imod Hobro også!

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Har det været mulighed for at give forlængelse til U19? - Hvis ikke, synes jeg, det er oplagt, at de får den. Flot professionel indsats og kynisme. Jeg skal ikke kloge mig på proces kontra resultatfodbold, men det sidste må da være afgørende i YL, også selvom det er ungdomsfodbold.

En anden forlængelse I kan overveje er til KA, KBB og Priske. Jeg er godt nok imponeret af, at de fortsætter. Det er ikke kommet så let i den seneste tid, men vi holder trit med fck, og Kolding blev ekspederet ud på en flot og professionel vis. Derudover synes jeg, at der er spændende takter i arbejdet med bolden og chanceskabelse i åbent spil.

Fyring. Koncentrationssvigt i forsvaret. Man gør det simpelthen bare svært for sig selv, når man ikke kan spille til 0. Der har været for mange af disse udfald siden vinterpausen. Det er mærkværdigt, for jeg synes, at spillerne ser gode ud individuelt generelt og så sker der noget dumt, fx mod Sønderjyske, men også mod AaB og Hobro. Det var lidt noget andet mod FCN, hvor jeg synes, at forsvaret blev solgt af den centrale midtbane. Jeg synes det er vigtigt, fordi man kan slippe afsted med det i øjeblikket, fordi man er godt kørende mod SL modstandere i midterfeltet, men mesterskabet kan meget vel blive afgjort af, hvem der kan holde tæt bagtil, fordi både fcm og fck kan en hel del offensivt.

ben2han

Indlæg af ben2han »

Forlæng = James

Fyr = holdet for ikke at være skarpe nok i begge ender

Due

Indlæg af Due »

Forlæng. ASA . Igen godt gang i den. Virker godt med. super FCM. Og ingen åndssvage bøssesange igår.

Fyring. Vi ikke kan lukke kampene på trods af masser af chancer og spilovertag.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Forlængelse: U19 - flot!

Fyring - eller nærmere en kraftig reprimande: Hele holdet for ikke at komme på banen fra kampstart stort set hver kamp i foråret (kun Aab-kampen undtaget, der var det så anden halvleg...).
I udsendelsen om FCM fra Canal 9 hører man Scholtz efter Aab kampen (tror jeg det var) brokke sig til en af cheferne over at alt for mange falder i kvalitet fordi det åbenbart går for let. Jeg tænker der er noget mentalt/indstilling der skal rettes op på, før det kommer til at koste mere.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

THenry

Indlæg af THenry »

Due skrev:
18. mar 2019, 10:00
Fyring. Vi ikke kan lukke kampene på trods af masser af chancer og spilovertag.

Ja. Det er efterhånden en ret dårlig vane, som vi har fået med ikke at kunne afslutte kampene. I Superligaen slipper vi i de fleste tilfælde alligevel væk med 3 points (i 26 kampe i denne Superliga-sæson har smidt dumme point 2 gange i overtiden mod OB og EFB), mens vi i de europæiske kampe møder bedre og mere kyniske modstandere, der ofte har straffet os for manglende kynisme/evne til at afslutte kampene.

Et eller andet sted er det vel tankevækkende, at vi i de seneste to sæsoner i Europa er blevet straffet af både Arka, Apollon og Astana i overtiden, hvilket har medført dyrebare nederlag?

Forhåbentlig bliver vi bedre til at afslutte kampene, inden vi skal spille europæisk til sommer...

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Traditionen tro præsenterer vi #SortSnak til natmaden. Denne gang med evaluering af #FCMSJE og foråret i #sldk indtil nu. Derefter et blik frem mod mesterskabsspillet og #FCMFCN efter landskampspausen. I panelet er Peter Krogh, Hekler (debutant!) og Thomas Mikkelsen (næsten debutant!)https://soundcloud.com/user-336203398/3 ... ble-190319

Brugeravatar
Straarup
Kontakt:

Indlæg af Straarup »

Må man gerne lette lidt på hatten for det arbejde i gør med den her podcast? Det er en saglig og nøgtern omgang i leverer, tusind tak for det!

Derudover håber jeg virkelig det oftere kan lade sig gøre at få spillere, ledere eller stab ind i podcasten. Det giver en ekstra dimension og senest episoden med Gustav 2.0 og Hautorp var fin!

Endnu en gang, tak for jeres arbejde!
// Straarup :fcmwolf:

oros

Indlæg af oros »

Straarup skrev:
21. mar 2019, 18:09
Må man gerne lette lidt på hatten for det arbejde i gør med den her podcast? Det er en saglig og nøgtern omgang i leverer, tusind tak for det!

Derudover håber jeg virkelig det oftere kan lade sig gøre at få spillere, ledere eller stab ind i podcasten. Det giver en ekstra dimension og senest episoden med Gustav 2.0 og Hautorp var fin!

Endnu en gang, tak for jeres arbejde!
Jeg tilslutter mig ubetinget begejstringen!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Forhåbentligt er Peter Ross og Nicolaj Rasmussen skarpere end #FCM, når vi optager #SortSnak på tirsdag. Vi vender #fcmfcn og ser frem mod de kommende kampe mod OB og EfB. Som sædvanligt har vi brug for jeres fyringer/forlængelser så byd ind!

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Fyringer til fans i stuen for ikke at møde op og støtte holdet i slutspillets første kamp! Guldduellen er helt lige. Der skal vi være tæt på 10.000 til hver kamp.

6600 er simpelthen alt alt alt for ringe!
FCM!
FCM!
FCM!

CasperA

Indlæg af CasperA »

Fyring til alle de fans, som ikke dukker op til FCN kampen. Det er lørdag eftermiddag, godt vejr, tæt kamp om guldet og den første kamp i mesterskabsspillet. Så er 6.600 tilskuere bare ikke godt nok, men vi kan åbenbart kun have fuldt hus, når vi spiller afgørende guldkampe. Det er virkelig skuffende.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Fyring til Kenneth Andersen. 2 uafgjorte mod FCN på hjemmebane i træk nu. Inden han tog over havde vi et godt overtag fordi vi moste dem fysisk. Han holder fast i, at vi skal spille bedre fodbold end dem, når vi ved det andet har virket så mange gang!

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Densestar7430 skrev:
31. mar 2019, 19:27
Fyring til Kenneth Andersen. 2 uafgjorte mod FCN på hjemmebane i træk nu. Inden han tog over havde vi et godt overtag fordi vi moste dem fysisk. Han holder fast i, at vi skal spille bedre fodbold end dem, når vi ved det andet har virket så mange gang!
enig med fyring af Kenneth Andersen

Jeg vil påpege, at Kenneth Andersen ikke har fået det til at flyde i det her forår, man fornemmer også en vis stædighed. Man fornemmer manglende dømmekraft vedr. indskiftninger og formationsændringer, når det kommer, kommer det alt for sent,

Man stiller op med samme formation mod FCN som for et par uger siden, og som slet ikke fungerede, nuvel FCM havde chancer men igen var FCM midtbanen i mindretal.

Man undre sig også over hvis Paul og George er trætte efter landsholdskampe, at man ikke i det bare mindste ofre en af dem til truppen, og sætter 16 mill kr. indkøbet Junior på kortet.

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

FCM2000 skrev:
1. apr 2019, 00:16
Densestar7430 skrev:
31. mar 2019, 19:27
enig med fyring af Kenneth Andersen

Jeg vil påpege, at Kenneth Andersen ikke har fået det til at flyde i det her forår, man fornemmer også en vis stædighed. Man fornemmer manglende dømmekraft vedr. indskiftninger og formationsændringer, når det kommer, kommer det alt for sent,
Du fornemmer meget ;) Hvis du ser på expected goals, så skulle vi jo havde vundet kampen 3 - 0 og det er svært at give KA skylden for at Gustav ikke sparker den ind fra 1 meters penge. Jeg synes også at hans indskiftninger kommer sent i alle kampe, men såvidt jeg husker havde vi samme "problem" under Thorup, så måske er der noget statistik som viser at indskiftninger ikke har så stor betydning for kampens udfald.

[/quote]
Man undre sig også over hvis Paul og George er trætte efter landsholdskampe, at man ikke i det bare mindste ofre en af dem til truppen, og sætter 16 mill kr. indkøbet Junior på kortet.
[/quote]

En spiller som ikke snakker engelsk og ikke er spillet ind på holdet og faldet til i klubben endnu. Skal vi virkelig sætte ham ind og risikere at han får en miserabel start, hvorefter fansne er efter ham fra dag 1?

Nicolai

Besvar