Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af AlwaysFCM »

Kent skrev:Det håber jeg ikke er sandt. Det er jo fuldstændig vanvittigt billigt. Så ligger der mere under hans afgang. Så VILLE eller SKULLE vi af med ham.
Ilsø udtalte selvf. også, at han aldrig rigtig havde fundet sig til rette i FCM. Det kan være han virkelig ønskede sig væk fra klubben, og at det har resulteret i en så pengefattig kontrakt, hvis den er det. Har ikke lige tjekket de forskellige links.
FC Midtjylland

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

AlwaysFCM skrev:Jeg har lært det!!! og nu har jeg gemt dit indlæg på computeren i tilfælde af jeg glemmer det. har simpelthen undret mig over det år nu. Du har lige gjort en undrende dreng meget klogere idag acebone, tak! ;)
Super! Så er der da sket lidt godt i dag. :)
Lupus1999 skrev:Vi starter ud i CL kval og taber vi den første kamp her, skal vi spille kval til Europa League, men er seedet..

Vinder vi den første CL kval kamp, som er mod polske, sweiziske og ungarnske mesterhold og deslige, så er vi godt nok useedet og løber ind i 4.pladser fra spanien, England og italien, men skulle vi tabe der, som man jo nok gør, så ryger man direkte i europa league gruppespillet..
Lige præcis. Ergo er andenpladsen nok ikke ret meget bedre end de andre pladser, der giver Europa League i sidste ende, men den er da altid værd at forsøge at gå efter. Man skal jo opsøge heldet.

Jeg tror ikke, der sker mere i denne omgang. Thyge-salget gik i vasken, og dermed kan vi ikke hente noget. Nu skal Thyge have en sign-off på 3 mio. til sommer. Ikke så heldigt. :|

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

tja, det er vel ved at være slut for denne gang.

Men det irriterer mig stadig, der ikke har været nogle kommentare fra aabechs side, gilbertos side, osv. Og ikke mindst FCMs side på situationen, det må nogle medier da være ude efter? Føler bare det som om de stadig sidder og prøver at finde ud af noget!
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror ikke nødvendigvis det er ovre endnu, der kan sagtens dukke en offentliggørelse op i morgen tidlig. Men jeg har også efterhånden vænnet mig til tanken om, at det ikke sker.

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

I øjeblikket ligner FCM historiens værste transfervindue.

Væk:
Baba Collins
Ken Ilsø
Frank Kristensen
Brian Priske

Til:
????

Fandme skidt Ørgaard. Dårlig økonomi eller ej. Lønningerne til de 4 herrer må da kunne give en ny kompetent angriber.

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Vil nu vente med at være totalt skuffet indtil imorgen middag, mit håb er stadigvæk at de ikke har måtte offentliggøre Macena pga reglerne for en børsnoteret virksomhed :)

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Skuffende! Tror lige vi i den grad meldte os ud af medaljekampen og igen må se Superliga middelmådigheden i øjene!! Øv man..
Mike80

Everybody hates us we don't care...

David

Indlæg af David »

Så må start 11 være.

Løssl

Sivebæk Bak Albrectsen Juelsgård
Danny poulsen Izunna Borring
Thyge
Sylvester

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Meyhoff skrev: Vil nu vente med at være totalt skuffet indtil imorgen middag, mit håb er stadigvæk at de ikke har måtte offentliggøre Macena pga reglerne for en børsnoteret virksomhed :)
Det håber jeg sandelig også på da..... Gilberto er en fremragende teknisk angriber i mine øjne. Og der har jo været ret kraftige rygter før, så mon ikke Ørgaard stadig er lun på ham :)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Mini Bager skrev:I øjeblikket ligner FCM historiens værste transfervindue.

Væk:
Baba Collins
Ken Ilsø
Frank Kristensen
Brian Priske

Til:
????

Fandme skidt Ørgaard. Dårlig økonomi eller ej. Lønningerne til de 4 herrer må da kunne give en ny kompetent angriber.
Ja, det er sgu svært at være optimistisk lige nu.
Foråret ligner nu mest af alt en kamp for at bevare 4. pladsen, i stedet for et forsvar af 2. pladsen og et angreb på pokalen.

Sidste år ved denne tid, sagde jeg at det virkede tosset at satse på en uprøvet målmand, så hvis jeg kan have den samme indvirkning i denne omgang, så lad mig endelige sige, at det virker tosset at satse på unge og uprøvede angribere samt en uprøvet højre back, i en halvsæson der kan blive ekstrem vigtig.

974

Indlæg af 974 »

Mini Bager skrev:I øjeblikket ligner FCM historiens værste transfervindue.

Væk:
Baba Collins
Ken Ilsø
Frank Kristensen
Brian Priske

Til:
????

Jeg synes ikke at det er det dårligste vindue - der var en der nævnte et vindue med blandt andet Bak og Femi mv - den var slem

Måske der dukker noget op senere i nat eller en af de nærmeste dage - der må kunne være nogle spillere der ikke er kommet videre til nogen klub (eks Runstrøm)
Og hvordan er det nu med spillere fra Norge og Sverige - de kunne vist før i tiden skifte i februar også ?

Og er klokken nu også slået 24 bare fordi den er det herhjemme :-)

Igboun virker til at have gjort det godt mod Randers, og Kuhn udtrykte efter kampen tilfredshed med det offensive spil

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Jeg ser absolut også et kæmpe potentiale i Igboun, men det er så også den eneste der har Superliganiveau af vores angribere. (Håber Fagerberg modbeviser mit udsagn). Men det er lidt tidligt at lægge så meget pres på Slys skuldre.

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Kent skrev:Sidste år ved denne tid, sagde jeg at det virkede tosset at satse på en uprøvet målmand, så hvis jeg kan have den samme indvirkning i denne omgang, så lad mig endelige sige, at det virker tosset at satse på unge og uprøvede angribere samt en uprøvet højre back, i en halvsæson der kan blive ekstrem vigtig.
Jeg er nu ikke så urolig over vores angribere. Har efterhånden set Morten Nielsen en del gange og han er inde i en rigtig positiv udvikling. Sly viste jo senest i da at han er klar.

Meget mere problematisk ser det ud på højre back. Sivebæk virker slet ikke diciplineret nok og placeringsproblemerne tror jeg ikke forsvinder inden sæsonstart.

I mine øjne vil det være fornuftigt at stille med Ipsa fra start. Han har lidt problemer med at holde bolden ved jorden, men det kan han trods alt lære. Defensivt vurderer jeg ham til at være lysår foran Siv. En "ubekendt" er Jesper Bøge, jeg har ikke set ham matchet mod "voksne" nok gange til at komme med en vurdering, men han har nok brug for at tage et par kg på.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

974 skrev:Jeg synes ikke at det er det dårligste vindue - der var en der nævnte et vindue med blandt andet Bak og Femi mv - den var slem
Det var også et langt vindue. Bak skiftede nemlig i 2007 (sammen med bl.a. Dennis Sørensen), mens Femi skiftede i 2008 (sammen med bl.a. Simon Kjær) ;-)
Til gengæld fik vi så Thyge og Chr. Poulsen ind i 07 og Borring, Ipsa og Califf i 08.

Så vi har aldrig afgivet 3 fra start-11 før, uden at få nye ind til start-11. Vi er MEGET svækkede og vel klart vinduets tabere.

Brugeravatar
Saemala
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Er jeg den eneste der er tilfreds med dette transfervindue??
Frank virkede godt nok gammel og slatten til sidst, og alle hans mål blev jo scoret i starten af sæsonen.. Ikke det store tab i mine øjne.

Ilsø har aldrig rigtig vist samme niveau som i SE, og på trods af et godt efterår, så vil jeg stadig mene han er en mand man kan undvære.

Sly og en sulten Fagerberg på toppen skal sgu nok blive godt..
Høvdingen af Herning

Låst