Transfervinduet sommer 2017
Re: Transfervinduet sommer 2017
10-15 er det samme som Genk gav for Mæhle, og i min optik er Nissen bedre. Ville være noget ked af det hvis NK røg nu, til den slags penge.
-
Densestar7430
Kilde?
Tror umiddelbart ikke man er interesseret i at sælge Nissen til 10 mio. Men 15? Måske.
Naturligvis kan vi få en spiller der er bedre her og nu, men for mig at se har Nissen potentiale til at koste endnu mere, hvis han spiller en brænd sæson.
Jeg er enig i det Densestar7430 skriver. Efter min mening bør vi pt have mindst det dobbelte, altså 20-30 mio, for Nissen. I fremtiden bliver beløbet selvfølgelig endnu højere, hvis Nissen lever op til potentialet.Densestar7430 skrev: ↑27. jun 2017, 15:45Kilde?
Tror umiddelbart ikke man er interesseret i at sælge Nissen til 10 mio. Men 15? Måske.
Naturligvis kan vi få en spiller der er bedre her og nu, men for mig at se har Nissen potentiale til at koste endnu mere, hvis han spiller en brænd sæson.
Så kan det sagtens være at Mæhle går for 10-15 mio, men ÅB er også en dårligere klub med en anden økonomisk tankegang. Vores klub er større og kan med rette kræve flere penge for et større talent.
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" 
Senest rettet af FCM2000 27. jun 2017, 16:02, rettet i alt 2 gange.
-
Steffen am
Det viser sig Vagns Krostue har overhalet Heerenveen

https://www.facebook.com/12971577760155 ... =3&theater
https://www.facebook.com/12971577760155 ... =3&theater
-
Steffen am
Seriøst tror jeg dog heller ikke på Heerenveen.
Er lidt overrasket hvis en Hollandsk sub-top/midterklub klub kan smide 15 mil for et talent.
Ville det give mening for en NK. Måske en liga der er et halvt trin bedre, men en klub der er længere nede og ikke umiddelbart har chance for at spille europæisk?
For FCM har jeg også svært ved at se det giver mening.
CS har sagt man forventer han rejser næste sæson, og hvis han er 15. mio værd nu er han også det næste sommer vindue som minimum.
EDIT:
Heerenveen ligger også under FCM både i UEFA ranking og ELO rating.
Er lidt overrasket hvis en Hollandsk sub-top/midterklub klub kan smide 15 mil for et talent.
Ville det give mening for en NK. Måske en liga der er et halvt trin bedre, men en klub der er længere nede og ikke umiddelbart har chance for at spille europæisk?
For FCM har jeg også svært ved at se det giver mening.
CS har sagt man forventer han rejser næste sæson, og hvis han er 15. mio værd nu er han også det næste sommer vindue som minimum.
EDIT:
Heerenveen ligger også under FCM både i UEFA ranking og ELO rating.
NK kan uden tvivl udvikle sig mere hos os på nuværende tidspunkt. Hvis det havde været Ajax var det noget andet, men Heerenveen er ikke et skridt op fra FCM, det kunne selvfølgelig være god erfaring for ham, men jeg tvivler også på at de vil lave en handel i den størrelsesorden. Nissen er sammen med Duelund vores to bedste salgs aktiver, de kort skal spilles rigtigt 
Transfervinduet sommer 2017
Jeg vil nu mene at Paul er vores største aktiv og er den som kan indbringe flest penge. NK og Due kommer dog på de næste pladser.Ravnen skrev:NK kan uden tvivl udvikle sig mere hos os på nuværende tidspunkt. Hvis det havde været Ajax var det noget andet, men Heerenveen er ikke et skridt op fra FCM, det kunne selvfølgelig være god erfaring for ham, men jeg tvivler også på at de vil lave en handel i den størrelsesorden. Nissen er sammen med Duelund vores to bedste salgs aktiver, de kort skal spilles rigtigt
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" 
-
Steffen am
Synes Paul og Novak* skal med i den ligning,
*Novak er selvfølgelig et andet sted i hans karriere og ses ikke som et talent.
Så 3 talenter og 1 der er udviklet, der er oplagte stor-salgsemner.
Tror dog ikke vi er uenige
Okay I har helt ret. Paul selvfølgelig. Novak ville jeg derimod gerne vi overtalte til at blive 
-
Steffen am
Igen for at være lidt irreterende, og være lidt enig og lidt uenig.
Så jeg faktisk hellere man beholdte Paul end Novak (i hvert fald hvis det er valget)
Novak er på toppen nu, er måske 15-20 mio værd, men vil ikke stige i værdi.
Desuden er Dal Hende indkøbt som en fuld god erstatning.
Paul er stadig på vej mod toppen, er måske også 15-20 mio værd, men kan stadig stige i værdi og er måske den spiller der har størst betydning for vores spil.
Sørloth er ikke klar til at være 1. valg.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Nu når der pludselig opstår snak om køb af NK så kan han jo netop øge hans egen pris hvis han gør det godt for Fcm i Europa-league samt superligaen. Spændende.
Det passer ikke det du skriver, for det at spille i den hollandske liga er et skridt op, og husk jeg skriver "spille", alt for mange har taget for høje skridt og er endt på bænken.Ravnen skrev: ↑27. jun 2017, 16:31NK kan uden tvivl udvikle sig mere hos os på nuværende tidspunkt. Hvis det havde været Ajax var det noget andet, men Heerenveen er ikke et skridt op fra FCM, det kunne selvfølgelig være god erfaring for ham, men jeg tvivler også på at de vil lave en handel i den størrelsesorden. Nissen er sammen med Duelund vores to bedste salgs aktiver, de kort skal spilles rigtigt![]()
NK vil møde mange hold, Ajax, Feyennord, PSV, Alkmaar osv. og her vil hans defensive pligter blive trænet bedre, end at møde FCK 4 gange om året, eller at sidde på bænken i Schalke 04
I har i princippet begge to ret. Klubmæssigt er det ikke et skridt op, mens det ligamæssigt er. Jeg er dog ret sikker på, at Heerenveen ikke kan/vil betale, hvad FCM forlanger for ham, og vi skal huske på at spillerens bedste ikke nødvendigvis er det samme som klubbens bedste/ønske.FCM2000 skrev:Det passer ikke det du skriver, for det at spille i den hollandske liga er et skridt op, og husk jeg skriver "spille", alt for mange har taget for høje skridt og er endt på bænken.Ravnen skrev: ↑27. jun 2017, 16:31NK kan uden tvivl udvikle sig mere hos os på nuværende tidspunkt. Hvis det havde været Ajax var det noget andet, men Heerenveen er ikke et skridt op fra FCM, det kunne selvfølgelig være god erfaring for ham, men jeg tvivler også på at de vil lave en handel i den størrelsesorden. Nissen er sammen med Duelund vores to bedste salgs aktiver, de kort skal spilles rigtigt![]()
NK vil møde mange hold, Ajax, Feyennord, PSV, Alkmaar osv. og her vil hans defensive pligter blive trænet bedre, end at møde FCK 4 gange om året, eller at sidde på bænken i Schalke 04
Skal NK sælges skal det give mening for FCM, og det skal give mening for ham. Jeg ser det ikke give mening for FCM, og jeg ser det heller ikke give mening for NK at skifte derned nu. Historien for ham kan selvfølgelig være en anden, hvis/når vi ryger ud af Europa League.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres