Vijen skrev: ↑5. mar 2019, 05:03
Forlængelse: moralen på holdet for at komme tilbage nede med 2. Og stadig skabe chancer til at kunnet have vundet efterfølgende.
Fyring: Urealistiske forventninger fra FCM fans. Første gang i lange tider vi er bagud ved pausen og så bliver der pebet fra tilskuerne. I samme ombæring kan man medtage de fans som straks er fremme og sige at halvdelen af holdet ikke duer og skal udskiftes med det samme.
Jeg er til dels enig. Dog synes jeg forventningerne fra os fans er helt på sin plads. Vi har (heldigvis) en ledelse der ikke er blege for at melde ambitioner ud, visionære ambitioner tilmed. Når man gør dette, placerer man sin røv i klaskehøjde, hvorfor man også må forvente at få et klask eller to heri.
Jeg mener forlængelsen skal kastes efter Jesper Hansen. Nuvel, han lukker tre mål ind, det er svært at påstå han er fejlfri. Jeg synes dog at modet skal. Belønnes. Jesper er med flere længder den bedst spillende keeper i suppen, og det skal vi udnytte. Det tør han gøre selvom vi mod både FCN og AGF ikke umiddelbart fremviser den sikreste boldomgang, alligevel forbliver han tro mod vores stil.
Fyringen kan placeres på mange. I sidste omgang gav jeg den til Rilwan, og det kommer jeg til igen. Han får lov at dele den med KA, for netop at lade Rilwan få så lang snor. Rilwan er desværre et betændt sår i øjeblikket, og KA har ikke salven der kan hele såret. Det er ikke fordi alternativerne mangler, selvom Wikheim er skadet! George leverede et solidt indtryk igen igen, og bør snart få en start!