Arff skrev: ↑4. aug 2017, 20:40
Nu ingen grund til at føle sig trådt over tæerne her, for det er en klar overfortolkning af det der bliver skrevet [emoji4]
Selvfølgelig må man være negativ stemt overfor det ene, andet og tredje, et debatforum handler om forskellige holdninger - vi havde jo intet at diskutere, hvis vi alle var enige i alting.
Problemet opstår, hvis det konstant er de samme to ting man fyrer af som argument, hvor man overhovedet kan komme med et argument. Generelt bliver det lukket meget varmt luft ud herinde, og det er trættende i længden. Langt de fleste kan godt finde ud af det, men der er desværre også mange som ikke kan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ingen der føler sig trådt over tæerne her.
Og jeg kan ikke se hvorfor det skal gøres til et problem. Hvis man ikke er enig med eks. Henker, så kunne man prøve at debattere med ham, virker det ikke så er det altså ikke specielt svært at ignorere eller springe hans indlæg over, det tror jeg de fleste kan finde ud af.
Enig i at gentagelser igen og igen uden nogen form for begrundelse kan være trættene, men at de ligefrem skal skabe et problem, når det er så nemt at undgå uden at "forvise" enkelte debattører, forstår jeg ikke.
De eneste problemer jeg ser her på siden er når nogle vil bestemme hvad andre skal og må ytre. Hvis vi alle gjorde det så ville det da først skabe en dårlig debat.
Går Henker, du, jeg selv eller andre over stregen, så syntes jeg at det er op til admins at håndtere og ikke den enkelte debattør.
974 skrev: ↑4. aug 2017, 20:03
@ pr0j3ct
henker og andre må hjertens gerne have masser af forskellige meninger!
Problemet har været, at det som Christian skriver er blevet udbasuneret i alle mulige tråde, og derfor er blevet ret belastende for skabelsen af god debat
Derfor har han blandt andet været sat i en periode med karantæne, og det samme gælder FCM2000 som er kommet det nu
Det skaber en dum og negativ debat, som medfører mudderkastning fra fleres side - fordi det simpelthen bliver FOR meget til sidst
Derfor er oprettelsen af den lidt specielle tråd ganske seriøs og velment
- Hvad jeg syntes er belastende for skabelsen af god debat er eks.:
- Når der kommer hånlige eller personlige kommentarer, til folk der ytrer en anden holdning end en selv, eks. kritisk ang. noget i eller omkring
klubben.
- Når enkelte debattører vil bestemme hvad andre må, kan eller skal ytre sig om på et åbent debatforum.
Og hvor det skal foregå.
- Når det bliver personligt og den enkelte debattør, angribes, mobbes, eller der køres en personlig hetz på enkelt personer.
- Når den enkelte debattør ikke kan respektere andres meninger og holdninger.
Angående mudderkast, så burde det slet ikke være et tema og unødvendigt, da det er så uhyre nemt at springe over eller endog ignorere trættene gentagelser.