Transfer Vinter 2014/2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros

Re: Transfer Vinter 2014/2015

Indlæg af oros »

Acebone skrev:Så fik jeg set Steinlein. Han sendte i øvrigt Musefiu på leje til Ringkøbing kl. 23.59.
Han er sq en fin repræsentant for klubben. Så kan andre mene, hvad de vil. Han holder jo virkelig af drengene, det lyser ud af ham....
Der er ingen grund til at sidde og pille i, at han har "snydt Hobro"! Sludder og vrøvl!

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

I øvrigt interessant at han stadig skal træne med i FCM samtidig med at han skal spille for RIF.. Det tyder da på at det er en spiller man også forventer sig noget af fremadrettet? Ellers ville man vel bare leje ham ud og håbe at der kom et tilbud til ham til sommer..

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

2. division kan være mindst lige så godt som reservebold, og så gør vi også vores samarbejdsklub en tjeneste. Mon ikke Musefiu kan blive et stort aktiv for Ringkøbing. Noget, jeg i øvrigt argumenterede for at gøre tilbage i november:

viewtopic.php?f=1&t=96852

:)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Der er en stor udskillelse i gang i 2. division vest og øst, da de så vidst jeg husker skal sammenlægges fra næste sæson. Så kun de 10 øverste er sikret 2. division næste sæson, og pt. er Ringkøbing nr 10. Så det gælder om at holde vores venner sikre 8-)

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Sikke et FCM vindue og sikke en slutspurt! Aldrig har FCM vel fået så meget omtale på en for så mange klubber vigtig fodbolddag. Når man ser på aktiviteterne hos de respektive danske klubber er årsagen dog til at få øje på.

Et transfervindue med tilgang af Dahlin, Pusic samt permanente kontrakter til Ollson og Urena (glemmer jeg nogen?) må man sige at presset på guld til sommer er maksimalt! Vi kan med 8 point forspring samt et vundet vindue som i min optik gør at vi vel også på papiret IMO står med Danmarks stærkeste og ikke mindst bredeste trup i dag. Vores skyggehold med spillere som: Pusic, izunna, Hassan, Jim Larsen, Urena for at nævne de mest fremtrædende burde kunne udgøre et jævnt subtop hold i sig selv, så alle undskyldninger med skader/ karentæner er nu sparket til hjørne! (Det kan self. Blive så ekstremt at alt kan bøjes i fodbold)

Jeg tror at dette forår kommer til at diffinere os som klub mange år frem i tiden. Kan vi komme over den hurdle og vinde den skide medalje tror jeg godt fodbold dk. Kan forberede sig på at græde over FCM succes mange år frem for det mener jeg vores setup pt. Ligger op til.

Kryds fingre for et super forår!!

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

Vi har helt sikkert Danmarks bedste trup lige pt, og successen kan sagtens strækkes ud over flere år. Man skal dog bare lige huske på, at vi stadig er afhængige af Benham, og uden ham var vi slet ikke i samme position som nu. Hvad gør vi, når han en dag ikke gider længere?

oros

Indlæg af oros »

Sikke et FCM vindue og sikke en slutspurt! Aldrig har FCM vel fået så meget omtale på en for så mange klubber vigtig fodbolddag. Når man ser på aktiviteterne hos de respektive danske klubber er årsagen dog til at få øje på.
Absolut! - Og nu snakker man videre om FCM på eb :D

Noe

Indlæg af Noe »

Slut med at gemme sig. Det er sgu egentlig en meget rar fornemmelse, men nu kommer der maksimalt pres på: http://www.bt.dk/blogs/et-haarrejsende- ... sfervindue

Fcmrose

Indlæg af Fcmrose »

Vi må vel bare sige, at formår Riddersholm ikke, at blive danske mestre med denne trup, så tror jeg ikke han er træner efter sommerferien? Uha hvor bliver det spændene mod 0B den 23 februar, det er her vi får det første svar. :D

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Det bliver så fedt. 20 dage endnu, så starter forsvaret af førstepladsen.

Claus Steinleins svar til Ståle´s kommentar omkring Pusic handlen.

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... sset-mand/

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

http://www.bold.dk/nyt/kasper-lorentzen ... -karrieren
Trist, trist. Kasper Lorentzen var en interessant spiller med et stort talent.
Skal da ellers love for at korthuset er faldet sammen i FCN. De er min. fem år fra et nyt mesterskab som det ser ud nu. Både FCK og BIF ser ud til at være langt foran på spillermateriale lige nu. Har de en eneste angriber på Superliga niveau i truppen?

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Lupus1999 skrev:Det bliver så fedt. 20 dage endnu, så starter forsvaret af førstepladsen.

Jeg kan ikke forstå hvorfor FCM bosserne ikke holder sig ude af ordkrigen og i stedet kører Aabs kedelige men stil fra sidste år. Det gik faktisk rigtig fint for CS/GR indtil slutningen af 2013 , og det gik fint indtil midten af efteråret 2014, hvorefter man ikke har talt om andet end guld siden.
Det var decideret pinligt at se Riddersholms selvmål i studiet i forbindelse med at de tabte kampen i Parken. Et simpelt og selvsikkert "Det er korrekt, de var bedre end os i dag, vi var bedst de foregående to kampe og vi ses i Herning til foråret" havde været alt rigeligt.

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Helt igennem fantastisk vindue, intet mindre.

Vi har lukket de huller der var og tilført truppen kvalitet, flot arbejde af Steinlein.

Hvordan ser vores stærkeste start 11er ud efter folks mening? Der er godt nok mange om buddet ;)

Dahlin
Bak - Erik - Banggaard - Lauridsen
Sparv
Sisto - Poulsen - Petter - Sly
Pusic

Og hvilken bænk vi i såfald kan præstere:
Jim, Hassan, Duncan, Dickoh, Haugaard, Rømer, Izunna, Marco, Olsson, Urena.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Lupus1999 skrev:Det bliver så fedt. 20 dage endnu, så starter forsvaret af førstepladsen.

Som Steinlein siger, så vil FCK kun have vundet 1 ud af de sidste 4 mesterskaber, såfremt de ikke bliver mestre i år, og lige nu har de ikke ligget på superligaens førsteplads i halvandet år. Det er altså mere eller mindre katastrofalt for en klub, der i den periode har haft det markant højeste budget hvert eneste år. Så ingen tvivl om, at der er pres på Ståle. Hvis han ikke vinder i år, så kan næste sæson blive afgørende for hans FCK-skæbne (og hvis FCK flopper her i foråret, så er det ikke sikkert, at han er træner til efteråret).

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

Er ikke helt enig omkring Ståle. Af en eller anden grund virker den mand bare fredet i FCK. Jeg tror det skal gå mere galt end et par 2. pladser de næste par sæsoner, før han bliver fyret. Han har stor magt derovre.

Låst