R6: Brøndby IF - FC Midtjylland
Re: R6: Brøndby IF - FC Midtjylland
Jo, jeg synes Kaba er betydelig bedre end nogen anden af vores spillere i en kamp som den på Anfield - og livsvigtig som opspilsstation.JBT skrev: ↑24. okt 2020, 20:36Kaba er jo ikke bedre... så hellere 45 min. Til hhv Lucca og Kraev eller Brumado hvis han bliver klar. Eller plaffe for den sags skyld. Kaba er sgu så fucking dårlig altså.UlveLars skrev: ↑24. okt 2020, 20:28Jeg er ikke enig - desværre.
Det gik for stærkt for Luca idag, og det tempo der skal spilles i på tirsdag kan han ikke være med i - endnu.
Han virker heller ikke lige så stærk som opspilsstation bedømt ud fra den smule vi så idag.
Men jeg er træt af det, for jeg jeg under satme ikke Kaba den oplevelse, som det bliver at spille på Anfield.
For ham og Evander er det et personligt projekt. “Vi gider kun at spille de store kampe, hvor vi kan blive solgt videre i karrieren”. De er jo slet ikke interesseret i klubben.
Den opførsel de viser idag tilmed, Evander og Kaba, er helt i skoven at sætte sig over holdet på den måde, så de skal have en pause fra holdet i min verden - det er ikke første gang de opfører sig så latterligt og er ugidelige på banen
Men jeg er - som jeg skriver - meget enig i, at han ikke burde have oplevelsen. En uge til at tænke over tingene i Herning, mens resten for sig en stor oplevelse.
Men det kommer altså til at have stor indflydelse på vores spil at undvære ham i sådan en kamp. Det mener jeg - desværre
Ja - med mindre, der er tale om båndede billeder fra midt i 2. halvleg, og det tror jeg ikke du skal regne med. Det ville jo være groft mediemanipulationVijen skrev: ↑24. okt 2020, 20:42Har de vist billeder af at de sidder og surmuler imens alle de andre jubler?UlveLars skrev: ↑24. okt 2020, 20:35Så når vi leverer århundrede comeback ser du intet forkert i, at de to (efter en mildest talt uengageret indsats) sidder med total stoneface, mens resten af holdet, truppen og staffen er i total ekstase.
Jeg må sige, jeg synes for det første, at det sender et meget kedeligt signal, og for det andet virker bekymrende at de nærmest er irriterede over, at holdet levere sådan et comeback uden dem på banen. Igen - det er mere et personligt Kaba/Evander-projekt.
Vi mistede strømmen i byen kort efter slutfløjt. Dejligt man ikke mistede denne afslutning... helt vildt.
Ville være skuffet med uafgjort med de sidste 10 minutter i tankerne.
Men helt vild kamp...og det er jo derfor vi alle ser fodbold og føler for en klub. Da JH bliver skiftet ud tænker man bare, at det er en dyr kamp... men så viser vi bare igen , at indskiftninger ofte vender tingene for os.
Ville være skuffet med uafgjort med de sidste 10 minutter i tankerne.
Men helt vild kamp...og det er jo derfor vi alle ser fodbold og føler for en klub. Da JH bliver skiftet ud tænker man bare, at det er en dyr kamp... men så viser vi bare igen , at indskiftninger ofte vender tingene for os.
Jeg er enig i, at det ser skidt ud med Evander og Kabas ligeglade opførsel ved comebacket.UlveLars skrev: ↑24. okt 2020, 20:48Ja - med mindre, der er tale om båndede billeder fra midt i 2. halvleg, og det tror jeg ikke du skal regne med. Det ville jo være groft mediemanipulationVijen skrev: ↑24. okt 2020, 20:42Har de vist billeder af at de sidder og surmuler imens alle de andre jubler?UlveLars skrev: ↑24. okt 2020, 20:35
Så når vi leverer århundrede comeback ser du intet forkert i, at de to (efter en mildest talt uengageret indsats) sidder med total stoneface, mens resten af holdet, truppen og staffen er i total ekstase.
Jeg må sige, jeg synes for det første, at det sender et meget kedeligt signal, og for det andet virker bekymrende at de nærmest er irriterede over, at holdet levere sådan et comeback uden dem på banen. Igen - det er mere et personligt Kaba/Evander-projekt.
MEN vi har altså ikke set billeder, der viser, hvordan resten af spillerne på bænken opfører sig ved 3-2-målet. Ved 2-2 sidder James og Joel lige bag ved, og der er altså heller ikke nogen store glædesudbrud ved dem to.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Vijen
Hvis man er en holdspiller så jubler man altså uanset hvor på eller udenfor banen man er. Det er uafhængigt af om man fanges på kamera og om man sidder på en corona plads. Lorte attitude og det er ikke første gang.
Hvis man er en holdspiller så jubler man altså uanset hvor på eller udenfor banen man er. Det er uafhængigt af om man fanges på kamera og om man sidder på en corona plads. Lorte attitude og det er ikke første gang.
Altså, vi ser dem jo ikke sidde og surmule i samme billede som jublen på banen, men det vil jo kameramæssigt også være vanskeligt, da de Kaba og Evander sidder modsat - på tribunen.tubbe93 skrev: ↑24. okt 2020, 20:59Jeg er enig i, at det ser skidt ud med Evander og Kabas ligeglade opførsel ved comebacket.
MEN vi har altså ikke set billeder, der viser, hvordan resten af spillerne på bænken opfører sig ved 3-2-målet. Ved 2-2 sidder James og Joel lige bag ved, og der er altså heller ikke nogen store glædesudbrud ved dem to.
Men vi ser spillerne storjuble i klynge på banen,
, derefter klip til trænere og staff som jubler på sidelinien og derefter surmulerne på tribunen. Så hvis der ellers i alle tre situationer er tale om live-billeder, så er situationen - efter min mening - svær at bortforklare
At Priske - officielt - så ikke har noget problem med attituden skal retfærdigvis også nævnes
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... t-leve-med
-
mousebreaker
Har lige set afslutningen forskudt, da kæresten skulle køres til fest. Hvor er det vildt, at vi formår at vinde den her kamp. Tak til Brøndby for at ikke at begrave os i de første 60 og så lukke os ind i den de sidste 30.
Sisto betyder meget for at vi får vendt den her kamp, men jeg er altså nødt til at sige, at han skylder Luca Pfeiffer to kasser. Sisto ville afgøre det hele selv i dag, jeg håber de viser ham lidt video i morgen
Ikke mange gode præstationer i dag set over hele kampen, hvor man må sige at Cools, Evander, Kaba og Kraev var specielt udfordret. Frank løb også forvirret rundt det meste af kampen.
Vores presspil fungerede slet ikke og så gik det bare helt galt. At vi får tre point er i mirakelafdelingen, men dem tager vi med. De er godt nok sindsygt vigtige
Sisto betyder meget for at vi får vendt den her kamp, men jeg er altså nødt til at sige, at han skylder Luca Pfeiffer to kasser. Sisto ville afgøre det hele selv i dag, jeg håber de viser ham lidt video i morgen
Ikke mange gode præstationer i dag set over hele kampen, hvor man må sige at Cools, Evander, Kaba og Kraev var specielt udfordret. Frank løb også forvirret rundt det meste af kampen.
Vores presspil fungerede slet ikke og så gik det bare helt galt. At vi får tre point er i mirakelafdelingen, men dem tager vi med. De er godt nok sindsygt vigtige
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Priske har endnu den første udtalelse til gode, hvor han siger noget kritisk om sine spillere, hvis jeg husker rigtigt. I den her situation er det også rigtigt at gøre. Ingen grund til at puste til bålet for åben skærm, uanset hvad han så måtte meneUlveLars skrev: ↑24. okt 2020, 21:18At Priske - officielt - så ikke har noget problem med attituden skal retfærdigvis også nævnes
Det er vattet, hvis hverken Priske eller Bach Bak siger noget til Kaba og Evander bag lukkede døre. Fint at det ikke kommer ud i offentligheden, da det sjældent hjælper at kritisere spillere i pressen. Når det så er sagt, så får begge spillere langt flere chancer for at bevise deres værd end nogen anden spiller i truppen, og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor. Kaba har sine kampe, men han har langt fra været kontinuerlig i sit spil. Evander synes jeg heller ikke har spillet en rigtig god kamp siden sidste sæson.UlveLars skrev: ↑24. okt 2020, 21:18At Priske - officielt - så ikke har noget problem med attituden skal retfærdigvis også nævnes
Enigmousebreaker skrev: ↑24. okt 2020, 21:24Priske har endnu den første udtalelse til gode, hvor han siger noget kritisk om sine spillere, hvis jeg husker rigtigt. I den her situation er det også rigtigt at gøre. Ingen grund til at puste til bålet for åben skærm, uanset hvad han så måtte meneUlveLars skrev: ↑24. okt 2020, 21:18At Priske - officielt - så ikke har noget problem med attituden skal retfærdigvis også nævnes
-
mousebreaker
Nu sidder jeg lige og hører Priske i interviewet efter kampen. Han siger mellem linjerne det ikke er i orden (hvis det skete som udlagt, han havde ikke selv set det), men klarer den slags internt
Fantastisk sejr efter 60 minutter på hælene! Surmuleri på tribunen eller ej, så er der sgu noget vindermentalitet i det her hold. Fantastisk at trække sådan en sejr op ad hatten på Brøndby Stadion efter at have fået lidt af en blodtud af Atalanta i midtugen. Der er ingen tvivl om, at narrativet ville have været, at vi ikke kan jonglere SL og CL samtidig - nu er det i stedet fokus på Brøndbys kollaps.
De, der mener, Jesper Hansen ikke redder point, så forhåbentlig med i dag. Han holdt os jo ene mand fra at være fuldstændig nede i sækken. Jeg føler virkelig med ham, hvis han nu misser Anfield på grund af en skade.
De, der mener, Jesper Hansen ikke redder point, så forhåbentlig med i dag. Han holdt os jo ene mand fra at være fuldstændig nede i sækken. Jeg føler virkelig med ham, hvis han nu misser Anfield på grund af en skade.
Den første time var katastrofal dårlig. Vi hang i bremsen i både tanke og handling. Det virkede som om de i tankerne var et helt andet sted, måske Anfield Road. Men meget kan tilgives når man opper sig og indhenter det tabte. Det må være bittert at være Brøndby efter den kamp, for indtil vi sender Sisto og Cajuste på banen er de klart bedre.
Synes Cool, Kaba og tildels Evander er tæt på pinligt ringe. Forstår ikke vi har sidste sæsons topscorer i superligaen til at spille på reserveholdet, mens Kaba kan få chance efter chance. Giv dog Ronnie chancen. Jeg tror også Vibe er bedre end vi har set, han får godt nok ikke mange chancer, mens Kaba får den ene efter den anden.
Fint at få Luca ind i dag.
Men sikke et comeback. Det tjener drengene til stor ære!
Synes Cool, Kaba og tildels Evander er tæt på pinligt ringe. Forstår ikke vi har sidste sæsons topscorer i superligaen til at spille på reserveholdet, mens Kaba kan få chance efter chance. Giv dog Ronnie chancen. Jeg tror også Vibe er bedre end vi har set, han får godt nok ikke mange chancer, mens Kaba får den ene efter den anden.
Fint at få Luca ind i dag.
Men sikke et comeback. Det tjener drengene til stor ære!