SL R5: Horsens - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Cortez

Re: SL R5: Horsens - FCM

Indlæg af Cortez »

mousebreaker skrev:
11. aug 2019, 17:40
Kan ikke lade være med at tænke på de kommentarer der var i den seneste Sort Snak om norsk klubfodbold. Hovmod. Hvis vi tager det bedste hold ud af hver liga så er der vist ikke nogen forskel. Kun FCK skiller sig ud.
Vi gør i hvert fald på ingen måde.

/Cortez

henker

Indlæg af henker »

Kæft man hvor er Dovbyk sååå ringe!!! Han er ingen angriber..

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Elendig kamp, men professionel anden halvleg.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg kan godt lide at Priske går over til Dovbyk med det samme efter kampen. Dovbyk var tydeligt frustreret. Han føler sig nok presset af de nye indkøb og skuffet over sin manglende tid. Helt klart noget mentalt der skal arbejdes med
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

974

Indlæg af 974 »

Kenneth Andersen: :fcm: :fcm: :fcm:

29 kampe

19 sejre
4 uafgjorte
6 nederlag

Pointsnit = 2,10 :!: :!: :!:

https://superstats.dk/tranere/pointsnit

henker

Indlæg af henker »

974 skrev:
11. aug 2019, 18:09

29 kampe

19 sejre
4 uafgjorte
6 nederlag

Lækkert.. Vores ny powertræner..?? Men han behøver tydeligvis uddannelse og opdatere.. 😊

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

974 skrev:

29 kampe

19 sejre
4 uafgjorte
6 nederlag

Jeg ved ikke præcist hvor du vil hen med det.
Tror du en anden og mere erfaren træner ville gøre det dårligere eller bedre med den trup han har haft til rådighed?

974

Indlæg af 974 »

mousebreaker skrev:
11. aug 2019, 18:23
974 skrev:

29 kampe

19 sejre
4 uafgjorte
6 nederlag

Tror du en anden og mere erfaren træner ville gøre det dårligere eller bedre med den trup han har haft til rådighed?
Herinde har det i mange år været sådan at nogle kræver flere point end vi måske opnår, hvis holdet spiller lidt mere seværdigt - så skal vi have et mere kynisk spillende hold!

Nu laver vi så mange point, spiller mere kynisk, men pt knapt så seværdigt..

Siger bare at det er helt utroligt svært at gøre folk tilfredse herinde :?

Idag spiller vi med et hold som jo ikke ligefrem har været vant til at spille mange kampe sammen!
Vi vinder 2-0 i Horsens

Alligevel ser man folk herinde der skriger på at træneren skal væk - det synes jeg sgu er håbløst....

Benzo

Indlæg af Benzo »

mousebreaker skrev:
11. aug 2019, 17:55
Elendig kamp, men professionel anden halvleg.
Burde du ikke næsten være euforisk over alle de teenage minutter der kom på skemaet idag? ;)

Christian

Indlæg af Christian »

Vi er sku blevet rigtig gode til grimme sejre. Men hellere en grim sejr end et smukt nederlag.

Ros til,
Mikael Anderson. Jeg har svært ved at bestemme mig for hvor god jeg synes han er, men at han har haft en stor andel i vores gode stime, kan der vist ikke være tvivl om

Sory Kaba, han er kommet godt i gang og 3 mål allerede må give ham en masse selvtillid og spilleglæde.
Brumado, virker til at holde gejsten selvom han ikke har åbnet sin målkonto endnu. Han bidrager bare med så meget andet, så jeg lige nu tænker at han står foran Wikheim i vores ideelle start-ellever.

henker

Indlæg af henker »

974 skrev:
11. aug 2019, 18:30
mousebreaker skrev:
974 skrev:

29 kampe

19 sejre
4 uafgjorte
6 nederlag

Herinde har det i mange år været sådan at nogle kræver flere point end vi måske opnår, hvis holdet spiller lidt mere seværdigt - så skal vi have et mere kynisk spillende hold!

Idag spiller vi med et hold som jo ikke ligefrem har været vant til at spille mange kampe sammen!
Vi vinder 2-0 i Horsens

Alligevel ser man folk herinde der skriger på at træneren skal væk - det synes jeg sgu er håbløst....
Enig.. Det synes jeg den samme..

Man kan se forskel mellem Thorup og KA.. Synes jeg at KA har gjort det meget bedre end Thorup.. Selvom truppen er halvvejs at blive sammentømret hold. Men det kommer nok.

JBT

Indlæg af JBT »

Endnu en ringe kamp uden koncept og svagt niveau mht at ‘spille’ fodbold, det skriger til himlen hvor dårligt det tager sig ud, gennem alle kæderne.
Kenneth og co. er heldige med, at de fortsat formår at vinde Superliga kampe. Horsens var bedste hold i store perioder og skulle vel føre 3-0 efter 45 min.
Kampen er selvfølgelig slukket ved 2-0, men det var en uskøn indsats det meste af tiden

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

974 skrev:
11. aug 2019, 18:30
mousebreaker skrev:
974 skrev:

29 kampe

19 sejre
4 uafgjorte
6 nederlag

Vi vinder 2-0 i Horsens

Fair nok. Jeg tænker at 2,10 ca er det vi må kunne forvente med den trup vi har ifht ligaen. Hvad der for mig er utilfredsstillende er at vi slet ikke kan knække koden med at skabe chancer i åbent spil. Vi er ikke i stand til at sætte os på kampene og det ligner mere modstandernes manglende formåen og i endnu højere grad tilfældigheder der giver os sejrene. Den slags holder ikke i længden og derfor var kollapset i sidste sæson heller ikke nogen overraskelse. Det vil jeg gerne undgå igen. Derfor vil jeg gerne se fremgang. Det er dog svært at få øje på medmindre man er rent resultatorienteret. 3 point er jo svært at gøre bedre.
Desuden afslørede kampen mod Rangers også (sammenholdt med tidligere år) at vi bare er meget langt fra at være hvor ledelsen med garanti har troet vi var.
Det er ikke KAs skyld altsammen da truppen med de mangler vi har på wingbacks slet ikke er klar til det system træneren foretrækker at spille. Det kan simpelthen ikke være rigtigt at vi med bare een skade til en forsvarer får slået bunden ud af vores offensiv. Desuden er der udover Evander ikke nok kvalitet på midtbanen men alt det er jo en snak til en anden tråd.

Snakke fyring af KA på nuværende tidspunkt kan man godt lade være med. Det giver ikke mening. Vi ved alligevel at det aldrig kommer til at ske, dertil er resultaterne alligevel for gode og KA har været i klubben i så mange år. Han får meget mere tid at gå på - også i de perioder der bliver dårligere end hvad vi har set indtil videre. Ellers taber for mange mennesker i klubben ansigt. Desuden tror jeg at hvis man endelig beslutter sig for at han ikke skal føre holdet videre så vil de snakke sammen og så fortsætter han som træner med u19 holdet igen - eller i en anden position.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Er det ikke bare klassisk FCM. Vi spiller altid i august.

Så i landholdspausen, får de en rusketur og evt. formationsskifte, og så kan vi begynde at spille godt.

Bare irreterende at de altid skal vente til september, og ikke gør det allerede i august.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Vi fans er godt nok svære, at gøre tilfreds. Spillerne skal udskiftes, træneren har ikke forstand på fodbold osv.

Men prøv lige at se på start opstillingen fra pokal finalen. Der er godt nok ikke mange tilbage, iforhold til dagens start-11

Jesper Hansen
Kian Hansen - Erik Sviatchenko - Alexander Scholz
Mads Thychosen - Jakob Poulsen - Tim Sparv - Mark Dal Hende
Evander - Paul Onuachu - Gustav Wikheim

Ja, spillet hakker helt vildt og aftalerne er ikke helt på plads. Det gode er, at det hold vi har nu er ikke på affyringsrampen til et stort salg. Så næste år til august har vi et sammenspillet hold klar til at sende os ud i Europa.

Besvar