SL R8: Brøndby - FC Midtjylland
Re: SL R8: Brøndby - FC Midtjylland
Okosun bedste mand. Den mand bringer bare massere energi.
Her.mousebreaker skrev:George! Hvem siger han var et dårligt køb?
Men de ord tager jeg gerne i mig igen...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig, Ayo Okosun har overrasket - positivt - på midtbanen. Virker som et monster, der kan spille bold. Jeg synes faktisk, at man skal til at overveje Jakobs plads i den bedste startopstilling.
Fremragende at løbe med det ene point sådan kom kampen skrider frem!! 
En skam Mayron George får to gule kort for brok, og karantæne, for han virker brandvarm i front.
En skam Mayron George får to gule kort for brok, og karantæne, for han virker brandvarm i front.
Og 2-2 er også en dejlig påmindelse til BIF ift sidste sæson 

Spillemæssigt mangler der fortsat meget. Okosun er pt vores bedste mand på midten og har overrasket positivt. Synes også der bliver leveret en god fight. Højdepunktet var dog Zornigers indebrændte interview efter kampen.
Ja, han havde vist glemt de chancer Dal Hende brændte...
Synes egentlig jeg er ret positiv i ft kampen. Følte lidt vi havde læst Brøndby og målene til dem kom pga fejl og inkonsekvent forsvarsspil. (Mål nr 2 er en katastrofe).
I ft evander er det vel ikke sværer at spille ham ind end som så, han kunne vel have taget Franks plads idag? Og fået fri rolle bag angriberne rent offensivt... jeg synes iøvrigt det er “forkert” at vurdere vores offensiv på sådan en kamp. På udebane på Brøndby stadion synes jeg det er helt OK at spille fysisk, på kontra og dødbolde i udgangspunktet og så med mulighed for ændrer med indskiftninger.
Så må vi se hvordan udtrykket er på hjemmebane og evt med modstandere som stiller sig lavt. Det er nok mest her jeg gerne ser en forbedring her og nu.
Uhh, den vil jeg glæde mig til. Håber også, der kommer highlights med en skuffet Frimann.
2-2 i Brøndby under de omstændigheder kan man vist ikke brokke sig over. Flot resultat, drenge!
Hvad er der egentlig med Dal Hende? Er det skader eller mangel på form, der gør, at han kun spiller hver anden kamp og ikke kan spille kampen færdig?
Savner en Andreas Poulsen-type, og vi burde hente en venstrebenet wing.
Savner en Andreas Poulsen-type, og vi burde hente en venstrebenet wing.
-
mousebreaker
Vedr Zorniger
Mærkeligt man bare lige kan glemme at vi havde en tap-in midt foran mål uden målmand på ved Dal Hende, som brænder påmdet skammeligste. Primært fordi han er så et-benet at man skulle højre ben var savet af. Den havde unægtelig været nemmere at ramme med højreskøjten.
Flot at vi får en uafgjort hjem med en mand i undertal. Det første gule kort til George var ultra tyndt. Det andet formodentlig i orden - uanset hvad torskedumt af Mayron George. Næste gang skal de rutinerede få ham væk fra de situationer når de ser dem opstå.
Vores spil med bolden: jeg håber eddermame ham brasseren er en ny Messi, for jeg har godt nok svært ved at se at vi skal komme til at spille fodbold igen lige foreløbig, som er værd at bruge sin tid på. Heldigvis er medierne begyndt at bore i den manglende spillemæssige kvalitet. Polle har været en rigtig god mand for os og jeg håber virkelig man finder en stilling til ham i klubben efterfølgende. Lige nu ligner det at denne sæson kunne blive den sidste, for det går for hurtigt for ham. Mod mindre gode hold der ikke evner at spille hurtigt nok, der er han stadig fuld leveringsdygtig vil jeg påstå
Mærkeligt man bare lige kan glemme at vi havde en tap-in midt foran mål uden målmand på ved Dal Hende, som brænder påmdet skammeligste. Primært fordi han er så et-benet at man skulle højre ben var savet af. Den havde unægtelig været nemmere at ramme med højreskøjten.
Flot at vi får en uafgjort hjem med en mand i undertal. Det første gule kort til George var ultra tyndt. Det andet formodentlig i orden - uanset hvad torskedumt af Mayron George. Næste gang skal de rutinerede få ham væk fra de situationer når de ser dem opstå.
Vores spil med bolden: jeg håber eddermame ham brasseren er en ny Messi, for jeg har godt nok svært ved at se at vi skal komme til at spille fodbold igen lige foreløbig, som er værd at bruge sin tid på. Heldigvis er medierne begyndt at bore i den manglende spillemæssige kvalitet. Polle har været en rigtig god mand for os og jeg håber virkelig man finder en stilling til ham i klubben efterfølgende. Lige nu ligner det at denne sæson kunne blive den sidste, for det går for hurtigt for ham. Mod mindre gode hold der ikke evner at spille hurtigt nok, der er han stadig fuld leveringsdygtig vil jeg påstå
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
George siger at han ikke sagde noget til dommeren. Han spurgte bare hvorfor han fik det første gule, og så gav den febrilske Kehlet ham det andet gule. Gigantisk fejldom fra Kehlet. 4 giga fejl i samme sekvens.
1: Klart frispark til George dømmes ikke
2: Fejlagtigt frispark til Röcker
3: Fejlagtigt gult til George
4: Fejlagtigt gult/rødt til George
Det er sjældent man ser så mange fuldstændig hovedløse og hovedrystende domme på 20 sekunder.
Det er sjældent man ser så mange fuldstændig hovedløse og hovedrystende domme på 20 sekunder.
Kort efter ser man en fremstormende Wilcheck, hen mod dommeren, som ikke får så meget som en løftet pegefinger i situationen.SimonH skrev: ↑3. sep 2018, 00:37George siger at han ikke sagde noget til dommeren. Han spurgte bare hvorfor han fik det første gule, og så gav den febrilske Kehlet ham det andet gule. Gigantisk fejldom fra Kehlet. 4 giga fejl i samme sekvens.
Det lyder jo helt vildt. Håber da, vi får en begrundelse fra Kehlet. Alt afhængig af den kunne der måske være håb for, at karantænen kan ophæves?
Angående optakten med Steinlein og TB head to head angående Tibbling, så håber jeg at den sag er ude af verdenen. For selv jeg som FCM fan havde svært ved helt at tro på Steinlein og syntes at TB viste noget mere format i situationen.
Syntes vi har nogle fremtrædende personer i FCM der kunne trænge til lidt træning i hvordan man agerer i medierne.
Syntes vi har nogle fremtrædende personer i FCM der kunne trænge til lidt træning i hvordan man agerer i medierne.