EL Q3/1: The New Saints - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Holger

Re: EL Q3/1: The New Saints - FC Midtjylland

Indlæg af Holger »

Benzo skrev:
9. aug 2018, 21:13
De dødbolde bliver vores billet til gruppespillet. Igen godt af Poul men især af Sanneh.

Hvorfor sidder Thorup på tilskuerpladserne? Blev han bortvist mod Astana?
Ja...

Benzo

Indlæg af Benzo »

Der kan man bare se, det er også en kamp vi kan tåle han sidder over.

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

Lidt en dødsejler af en kamp, men foran 2-0 er det svært at være utilfreds. Kunne dog godt tænke mig at vi spillede os frem til flere åbne chancer, især med Due, wikheim og mabil på banen.

Det virker lidt som en træningskamp og det ser også ud til at der er flere måger end tilskuere.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Man kommer ikke i el gruppespil med det her offensive spil, og man fortjener det heller ikke.

Udover JP så lykkedes intet bare en smule sofistikeret i åbent offensivt spil. Ingen slår en mand, ingen kan sætte en førstgangsaflevering. - Det er vel og mærke mod en særdeles overkommelig modstander. Det her bebrejder jeg ikke Thorup - spillerne må altså hanke seriøst op i sig selv.

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Stoffer skrev:
9. aug 2018, 21:34
Man kommer ikke i el gruppespil med det her offensive spil, og man fortjener det heller ikke.
Helt uenig. Der skal to hold til en god kamp og TNS har valgt at placere 11 mand på egen banehalvdel og jagte lykken på omstillinger. Lad os se når de begynder at blive trætte mod slutningen. Indtil nu har jeg set en professionel indsats.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Det er uendeligt trist at sige det, men TNS skaber mere offensivt i åbent spil end vi gør.... Ja, det er den ubarmhjertige sandhed. Hvis ikke det problem løses, så opnår vi intet i denne sæson.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Benzo skrev:
9. aug 2018, 21:17
Der kan man bare se, det er også en kamp vi kan tåle han sidder over.
Ja vi spiller faktisk bedre når han sidder over :mrgreen:

Fornuftig kamp hvor vi dog skal være glade for dødbolde. Vi skaber ikke meget i åbent spil og til trods for at vi i store dele har sat os på kampen og haft godt styr på det, har TNS været særdeles tæt på at score ikke bare et mål, men flere og skabt større chancer end os.
Til trods for min mening om Thorup, så skal han have ros for idag at ville spille fodbold og prøve at afgøre det idag. Det klæder holdet at ville spille fodbold og prøve at skabe kampen.

Så mangler vi bare et par spillere der kan give os det sidste i spillet på den sidste halvdel, så vi kan bringe andet end dødbolde.
Men vi prøver andet end lange bolde op på Paul og det klæder os.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Er der nogen der ser kampen med engelske kommentatorer?

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Jacob skrev:
9. aug 2018, 21:38
Stoffer skrev:
9. aug 2018, 21:34
Helt uenig. Der skal to hold til en god kamp og TNS har valgt at placere 11 mand på egen banehalvdel og jagte lykken på omstillinger. Lad os se når de begynder at blive trætte mod slutningen. Indtil nu har jeg set en professionel indsats.
Når man _intet_ kan skabe i åbent spil mod dette hold, så virker taktikken klar for en kommende modstander oplagt. Det er jo ikke sådan, at de ikke efterlader rum med deres dybe blok, der er bare ingen, der har evnerne til at udnytte det.

Jeg er meget bekymret for næste runde.

974

Indlæg af 974 »

Lund7400 skrev:
9. aug 2018, 21:39
Det er uendeligt trist at sige det, men TNS skaber mere offensivt i åbent spil end vi gør.... Ja, det er den ubarmhjertige sandhed. Hvis ikke det problem løses, så opnår vi intet i denne sæson.
Er frygtelig ked af at sige det, men FCM fører 2-0!!! :fcm: :fcm:

Hvis ikke New Saints scorer tidligt i 2. halvleg, så sker der det at vi enten kører dem over, når spillet lige har sat sig bedre (som du jo også forståeligt savner) ELLER der sker det at vi stiller os tilfredse med 2-3 måls-sejr

Cortez

Indlæg af Cortez »

Steffen am skrev:
9. aug 2018, 21:42
Hvad er problemet? Forstår du ikke keltisk? :D

/Cortez

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Cortez skrev:
9. aug 2018, 21:45
Steffen am skrev:
9. aug 2018, 21:42
Hvad er problemet? Forstår du ikke keltisk? :D

/Cortez
Lyder som at han nyser kraftigt, når han omtaler Paul og siger Onuachu :D

Christian

Indlæg af Christian »

For mig er det meget tydeligt at TNS stiller sig tilbage og satser på omstillinger. Det gør det selvfølgelig svært at komme igennem og vil åbne op for chancer til dem.
Men jeg synes vi klarer det godt, og er en god øvelse i at åbne er meget kompakt forsvar.
Vi fører 2-0 og er så småt på vej til næste runde.

Whats not to like?

SimonH

Indlæg af SimonH »

Der er et meget godt eksempel ved ca. 48.10 hvor Kian har bolden og kan frit spille den frem til duelund, men spiller den tilbage. Vi skal spille fremad hurtigere.

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Jeg forstår til stadighed ikke hvad planen er med Okosun. Han er en dygtig spiller, men har svært ved at se ham komme ud gruppen som 14-20-valg i truppen. Jeg kan kun se ham som en spiller der kan forsvare et resultat hjem eller jagte en dødboldsscoring i overtiden. Hvilken plads i start 11 skulle han tage?

Besvar