Preseason 18/19

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: Preseason 18/19

Indlæg af Steffen am »

Nu har der været lidt snak omkring "tråd-orden", så må man hellere bakke op omkring det.

Sakset fra transfertråden, men måske relevant her.
mousebreaker skrev:
29. jun 2018, 22:22
FCM relateret:
Ham den nye unge svensker lyder spændende. Har der været udmeldinger om han bliver lejet ud?
Vedr Okosun: hørte Duelund udtale i den podcast der tidligere er blevet linket til her på Graven, at han er voldsom imponeret af Okosuns evner med bolden. Det lyder jo fremragende, når vi ved hvilke spidskompetencer han ellers har i luften.
Svenskeren, så må man ham i dag?
Jeg tror jeg så Drexler. Okosun og Frank er jeg sikker på, samt at jeg hørte Rilwan var der også. Så de var i hvert fald med, selvom de ikke spillede.

Nogen der evt. kender status på dem + George, Frank, Riis og Kian?

oros

Indlæg af oros »

Benzo skrev:
29. jun 2018, 16:45
Stoffer skrev:
29. jun 2018, 16:36
Det er svært, når man er på arbejde samtidig. :oops:
Du skulle få dig et arbejde ved det offentlige, så er der ikke nogen der opdager hvis du ikke laver noget ;)
Din smiley indikerer, at du forsøger at være morsom. Det er du ikke!
Offentligt ansatte er blandt de absolut mest kontrollerede i dagens Danmark. Hvor befandt du dig i foråret?

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Steffen am skrev:
29. jun 2018, 23:32
  • Mayron George er ikke skadet. Han han bare et efterslæb (tænker det er på grund af den lange behandlingstid med arbejdstilladelsen). Thorup forventer George spiller træningskamp i næste uge.
  • Simon Okosun blev småskadet i en sommerkamp og blev scannet. Det et ikke alvorligt, så han starter med at træne igen nu.
  • Drexler er stadig ramt af samme skade som holdt ham ude af Kiels sidste playoff kamp, desuden har han haft lidt rygproblemer. Thorup håber/forventer han er tilbage på træningsbanen i næste uge.
  • Kian Hansen har haft lidt problemer, men træner med igen og skulle være klar til kamp også.
Kilde: https://www.aoh.dk/artikel/thorup-efter ... ej?tdmv=A9

Cortez

Indlæg af Cortez »

Jacob skrev:
30. jun 2018, 09:58
Steffen am skrev:
29. jun 2018, 23:32
  • Mayron George er ikke skadet. Han han bare et efterslæb (tænker det er på grund af den lange behandlingstid med arbejdstilladelsen). Thorup forventer George spiller træningskamp i næste uge.
  • Simon Okosun blev småskadet i en sommerkamp og blev scannet. Det et ikke alvorligt, så han starter med at træne igen nu.
  • Drexler er stadig ramt af samme skade som holdt ham ude af Kiels sidste playoff kamp, desuden har han haft lidt rygproblemer. Thorup håber/forventer han er tilbage på træningsbanen i næste uge.
  • Kian Hansen har haft lidt problemer, men træner med igen og skulle være klar til kamp også.
Kilde: https://www.aoh.dk/artikel/thorup-efter ... ej?tdmv=A9
Tak Jacob! Har ikke adgang til AOH (og vil heller ikke have det), men de er åbenbart det eneste medie, der dækker truppen.

/Cortez

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Genialt Jacob!
Takker. :)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Lidt spøjs at Uzo er med for FCM, nu han er udlejet til netop Fredercia?

https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/st ... fredericia

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Steffen am skrev:
30. jun 2018, 10:49
Lidt spøjs at Uzo er med for FCM, nu han er udlejet til netop Fredercia?

https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/st ... fredericia
Han har ikke arbejdstilladelse til FCF endnu. Det går langsomt fordi de ikke er en del af fast track ordningen.

Kilde: https://vafo.dk/fodbold/Hvor-bliver-FCs ... kel/548770

Cortez

Indlæg af Cortez »

Er der nogen der kan fortælle lidt om dagens kamp?

/Cortez

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Så ikke Fredericia´s mål. Vores mål er gaver fra Råhauge der sparker bolden direkte i fødderne på Kroon. Ellers en god fight fra Fredericia som skabte mange chancer, men ikke var så skarpe.
Vi stiller med et meget ungt hold som jeg synes havde svært med det pres Fredericia kom med. Vi kunne ha scoret et par stykker mere, men desværre havde vi 2 egoister på banen i 2 halvleg i form af Duelund og Kroon. Hvis de bare kunne se andre end sig selv havde vi scoret flere.

Jeg ved ikke om det lykkes men Duelund og Kroon vil kunne lære meget af Drexler, som jeg forventer bliver vores fodermester. Det jeg har set til ham har han et godt blik for sine medspillere og han slipper bolden. Der går sgu nogen gange for meget Sisto i de 2.

Det jeg kan være bekymret for er alle de spillere der ikke har spillet endnu af forskellige årsager med kun ca. 2 uger til første kamp.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Er der nogen af jer der følger træningerne der kan give lidt status fra opstarten?

Specielt i ft de nye/tilbagevendte spillere, ser det ud til Kroon og Mabil har niveauet og har vi set noget til okosun, drexler og Mg?

I ft truppen til dagens træningskamp er det vel bekymrende at vi stortset ikke er forstærkede i ft sidste sæson med så kort tid til de vigtige kvalkampe?
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tr ... enderjyske

henker

Indlæg af henker »

Viser sdj-fcm i tv idag til træningskamp?

Spicker

Indlæg af Spicker »

Er der nogen der kan være lidt behjælpelig med en start 11? Jeg kan læse navnene på fcm's Twitter men det et fuldstændigt umuligt at se hvordan de stor på banen.
Plus de har skrevet Oliver Olsen to gange...
(I know den ene er Oliver Ottesen)

Noe

Indlæg af Noe »

Solen skinner, og vi har igen en Andersson i Midtjylland :)
14': 1-0! Andersson server kampens tredje hjørnespark. Dovbyk kommer først på bolden ved forreste stolpe og header den i kassen #fcmlive #fcmtfc (1-0)

THenry

Indlæg af THenry »

Spicker skrev:
4. jul 2018, 15:41
Er der nogen der kan være lidt behjælpelig med en start 11? Jeg kan læse navnene på fcm's Twitter men det et fuldstændigt umuligt at se hvordan de stor på banen.
Plus de har skrevet Oliver Olsen to gange...
(I know den ene er Oliver Ottesen)
Jeg vil gætte på Mabil og Kroon på siden af Dovbyk. O. Olsen og N. Madsen i forsvaret. Andersson på en wingback, og Kraev og Sparv centralt. Dawa spillede vist wingback i en af de andre træningskampe, men ved ikke om han kan spille i centerforsvaret. Tue har jeg svært ved at indplacere på holdet, men måske vi prøver ham på en wingback i dag? Der er masser af interessante spørgsmål, så alle updates fra folk på stadion er meget kærkommen :D

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

69': 3-0! Cajuste bryder spillet og sætter tre modspiller inden han finder George i feltet. George nedlægges, men bolden ender for fødderne af Dovbyk, der sparker i det lange hjørne #fcmlive #fcmtfc (3-0)

Cajuste har fået en god start på kampen med flere bolderobringer centralt i banen #fcmlive #fcmtfc (2-0)

---

En vis begejstring at spore over Cajustes indhop..

Besvar