Superligaen 18/19
Re: Superligaen 18/19
Så mangler vi bare Horsens sejr for at det har været en rigtig god weekend.. En uafgjort er også i orden.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Det har da været den vildeste weekend for Fcm fans.
Ja det var sgu lækkert, men det betyder mindre hvis der ikke bliver leveret igen i næste uge. Efter Vendsyssel kommer der nogle svære kampe.
Hahah hvor er det skønt, at se Brøndby spillerne skændtes med hinanden efter kampen!
Krise med stort K, på Vestegnen.
Mesterskabet står nu mellem FCK og FCM. Kan simpelthen ikke se, hvordan nogen andre hold skal kunne true.
Krise med stort K, på Vestegnen.
Mesterskabet står nu mellem FCK og FCM. Kan simpelthen ikke se, hvordan nogen andre hold skal kunne true.
Høvdingen af Herning
-
mousebreaker
Ryder Cup sejr i dag, KMag scorer flere point i F1 end alle konkurrenter og åb, fck og bif taber alle. Svært at være utilfreds med denne sportssøndag
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Helt igennem fantastisk sportsdag!mousebreaker skrev: ↑30. sep 2018, 20:11Ryder Cup sejr i dag, KMag scorer flere point i F1 end alle konkurrenter og åb, fck og bif taber alle. Svært at være utilfreds med denne sportssøndag
Valgren med flot resultat til VM i landevejscykling også.
Høvdingen af Herning
Hva fanden skal man snart brokke sig over..
Nogen der stadig vil have AZ som træner?
Dejlig søndagSaemala skrev: ↑30. sep 2018, 20:15Helt igennem fantastisk sportsdag!mousebreaker skrev: ↑30. sep 2018, 20:11Ryder Cup sejr i dag, KMag scorer flere point i F1 end alle konkurrenter og åb, fck og bif taber alle. Svært at være utilfreds med denne sportssøndag
Valgren med flot resultat til VM i landevejscykling også.
Perfekt sports-weekend. Sådan nogle skal vi have nogle flere af 
Altså hvis du gør nar af sådan nogle som mig, der har sagt, at jeg gerne ser (når tiden er den rigtige) en træner fx. efter skabelonen fra Young Boys eller RB Salzburg, så har jeg ikke ændret mit synspunkt pga. AZ og Brøndbys nuværende form.
Hvornår tiden er den rigtige, må vi se. Thorup gør det jo rigtig godt nationalt (men ikke internationalt).
-
mousebreaker
Helt klart at Europa er en hurdle klubben mangler at få løst, uagtet at vi da har haft 1 gruppespil. Det er dog efterhånden længe siden. Med strukturændringerne og den måske kommende stramning oven i på vej, så bliver det bestemt ikke nemmere. Det er supervigtigt at få dansk fodbold op af ranglisten, inden de får den nye stramning på plads. Kommer vi først til at spille europæisk 3. division så er der godt nok langt til det sjove selskab.Stoffer skrev: ↑1. okt 2018, 09:56Altså hvis du gør nar af sådan nogle som mig, der har sagt, at jeg gerne ser (når tiden er den rigtige) en træner fx. efter skabelonen fra Young Boys eller RB Salzburg, så har jeg ikke ændret mit synspunkt pga. AZ og Brøndbys nuværende form.
Hvornår tiden er den rigtige, må vi se. Thorup gør det jo rigtig godt nationalt (men ikke internationalt).
Jeg væmmes over griskheden hos de internationale storklubber og pamperne i organisationerne. Et lønloft som man ser det i USA er vejen frem. Ingen grund til at Ronaldo skal tjene 250 mio om året eksempelvis, så TV pakkepriserne bliver kørt op i et urimeligt leje for mennesker med lave indkomster, eks folkepensionister.
Ronaldo ville nok ikke være et mere (u)lykkeligt menneske hvis han "kun" tjente eks. 50 mio i ren løn.
Det er en fornuftsstridig pengemaskine som på et eller tidspunkt kører ud over afgrunden. Nå det var bare lidt personligt galde der lige skulle ud - ikke min mening at det skal føre til en afsporing af tråden
"There is a disconnect in what we know and what we do!