SL R25: Nordsjælland - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
THenry

Re: SL R25: Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af THenry »

Spicker skrev:
12. mar 2018, 12:09
THenry skrev:
12. mar 2018, 11:27
Jeg er ret sikker på, at man gerne ville have en venstrefodet spiller ind i bagkæden, og derfor blev det Nico over Sanneh. Jeg glæder mig dog til, at se noget mere til Buba. Det var fedt at se ham markere Okosun ud af kampen i Horsens!

Det lignede FCN i første halvleg bevist lagde et stort tryk på, når bolden var hos Erik i venstre side, hvor de afskar spilmuligheden ind i banen (Korcsmar og J. Hansen) samt Sparv frem i banen. Det lignede en klar gameplan fra deres side, og derfor synes jeg det var et fint træk, at få Nicolaisen ind (i stedet for Sanneh), da man skiftede i 3 backkæden i pausen.
Under alle omstændigheder kommer vi til at se meget mere til Buba efter Sviatchenko smutter til sommer.
Det virker ikke til Thorup har travlt med at rotere i de bagerste tre hvilket egentligt også passer mig fint når man tænker på hvor meget Korcsmar er steppet op efter vinter.
Helt enig. Muligvis kommer vi til at se Buba allerede til næste kamp, da JT muligvis må rotere, hvis Korcsmar ikke kan spille.

THenry

Re: SL R25: Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af THenry »

Steffen am skrev:
12. mar 2018, 12:55
Jalokin1990 skrev:
12. mar 2018, 07:07
Selvfølgelig var vores indsats på banen ikke god nok, men vores præstation på tribunen var da stort set lige så ringe.
Havde da efter de seneste udekampe, hvor der har været 600-900 mand, sat næsen op efter, at der som minimum var kommet 250-300 til Farum.
Var selv kørt fra Hurup i Thy til Farum helt alene, i håbet om en god opbakning, og så træder man ind og ser, at der knap er kommet 75 mand.
Efter de roser vi har fået fra truppen og trænerne de sidste udekampe, så synes jeg det er alt for ringe!
Er det rigtig forstået at spillerne ikke lavede deres nye hilsen?
Ja. Det er korrekt.

Har i øvrigt lige set, at Dovbyk skulle have spillet reserveholdskamp i dag, så han er ikke skadet. Taktisk brøler af JT, at han ikke var udtaget til kampen i morgen, da han er vores eneste angriber. Dermed havde vi ingen alternativer som plan B, og kunne kun spille med de "små" angribere (Due, Wikheim, Baidoo og Kraev), der er plan A pt. med Paul skadet.

Besvar