SL R4: Helsingør - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sahl

Re: SL R4: Helsingør - Midtjylland

Indlæg af Sahl »

TrueWolfMidt skrev:
6. aug 2017, 14:39
HKP skrev:
6. aug 2017, 14:37
Hahahhhh.... Bak citat: "Vi gør intet af det vi har aftalt"....

Glæder mig til at høre kommentarerne til det fra alle JT-worshippere herinde.....
Undskyld mig men det er sgu ikke Thorup og Bak's skyld at vi spiller så ringe. Der beror på spillere der ikke er der mentalt.
Nu har vi set med mange forskellige spillere, at det er tilfældet! Mener du så at vi bare har og har fået nogle elendige spillere?? Nej ansvaret er jo netop ved Thorup og Bak! De skal være mere kyniske! Jeg har været mere kynisk med u14 spillere end de er overfor vores spillere!! Man skal som træner kunne motivere, men man skal sq også vise det er alvor og at man har nogle forventninger til spillere!

Der er noget helt galt med organisationen og det taktiske... Det har været kendt i lang tid nu og der er ikke sket nogen ændring, vi kan ikke blive ved med at leve på held! Jeg ønsker og håber vi stepper op i pausen, fordi selvom jeg i lang tid efterhånden har kritiseret Thorup's dispositioner meget herinde, så håber jeg sq vi vinder vores kampe!

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Sahl skrev:
6. aug 2017, 14:57
Det er helt ude i skoven..

Jeg skrev her inden kampen lidt med Kent om, at det er synd vi ikke udnytter vores kreative spillere, såsom Kraev og det er jo tydeligt at vi mangler noget kreativitet lige nu. Der er ikke styr på organisationen overhovedet og sådan har det været længe nu, men det er altså helt galt hvis man ikke præstere bedre mod et hold som Helsingør.

Den observante tilskurer vil kigge på, at vi ofte spiller for langsom, sidelens og ikke har noget løb omkring boldholder. Det er også tydeligt, at man ikke aner hvad man skal nu hvor man ikke har Poul fremme til, at smide de lange bolde op (selvom man burde kunne bruge Sørloth til det også) Nej der er noget helt galt taktisk og organisatorisk på holdet. Betyder det Thorup er den eneste skurk ? nej! Men som jeg skrev inden kampen og til mange af vores foregående, så vælger han simpelthen forkert i forhold til hvilke spillertyper vi har og mod hold som gerne vil spille fodbold, så får vi altså noget klø.. Heldigvis er det Helsingør og jeg tror ændringer i pausen kan redde os en sejr hjem, men hvorfor skal vi altid starte så dårlig? Hvor tit er vi foran efterhånden ? sjældent.. Havde det har været mod middelhold eller over i SL, så havde vi været bagud med 3-4 stykker.

Jeg synes Riis har meget talent og virker spændende, men han fejl timer rigtig meget! Nu snakkede Kent om stabilitet! Det virker ikke til, at have gavnet stabiliteten at smide ham ind som "talentet" og lade Kraev stå ude for, at have plads til Drachmann.

Får vi ændret spillestilen og får Kreative kræfter ind i pausen tror jeg stadigvæk på sejr, hvis han venter til 70 min med udskiftningen, så taber vi i skoven.
Alle de udskiftninger ville være ligegyldigt hvis man havde fornemmelsen af at det er ET HOLD, der spiller og at de spiller for hinanden.... men sådan er det bare på ingen måde... ingen gejst, ingen holdånd, intet koncept!!! Hvis der var det ville de næstbedste også gå ind og præstere....

Vijen

Indlæg af Vijen »

Bare rolig, det vender i 2. Halvleg.

Nu for vi at se at Thorup har nogle kvaliteter og formår at få holdet løftet.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Arff skrev:
6. aug 2017, 14:58
Fy. For. Satan. En. Omgang. Hundelort!!!!!

Hold kæft, hvor bliver der investeret to Potter pis. Det ligner 11 forpulede lejesvende, som langt hellere ville ligge på stranden i Barcelona, end at forsvare det logo de har brystet.

Vi reagerer frem for at agere, vi leverer (at best) en omgang halvhjertet alibifodbold, og står konstant på flade fødder.

Offensivt kan, og vil vi absolut ingenting, og spiller uden fart, tempo og villighed til at tage de tung løb for hinanden.
Defensivt sejler vi (også) rundt, og mangler total viljen til at vinde sine dueller, eller sin tackling.

Det her er direkte pinligt, og hvis det ikke bliver bedre taber vi 10-0

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det var da helt nye toner fra dig Arff, men jeg er enig.
Vi møder deltidsproffer som vi skal køre ud af banen med overbevisende spil, energi og fight.

Det forventer jeg i alle tilfælde.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Wikheim og Riis ud, Paul og Borring ind! Det er da en reaktion, man kan forstå!

Kom så med et comeback igen, drenge!

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Der skal spilles lidt mere direkte og der sendes 3 lange bolde afsted indenfor det første minut. Noget taktisk geni bliver Thorup sku aldrig og det er bekymrende at vi virkeligt ikke kan andet med så mange gode spillere.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

pr0j3ct skrev:
6. aug 2017, 15:06
Der skal spilles lidt mere direkte og der sendes 3 lange bolde afsted indenfor det første minut. Noget taktisk geni bliver Thorup sku aldrig og det er bekymrende at vi virkeligt ikke kan andet med så mange gode spillere.
Det direkte spil er det, der er brug for mod Helsingør. Vi kan ikke fedte så langsomt rundt med bolden som i første. Fart, direkte spil, angreb i dybden er vejen frem.

Selvfølgelig risikabelt med en forsvarer færre, men den risiko må vi løbe nu.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Nu fik Thorup en livline torsdag i EL, men hvor mange skal han have i SL ?? Det er fuldstændig berettiget med den kritik han får, og som mange skriver har vores organisation og det taktiske været skidt længe.

Og hvorfor er det nødvendigt at rotere 6 mand.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Acebone skrev:
6. aug 2017, 15:10
pr0j3ct skrev:
6. aug 2017, 15:06
Det direkte spil er det, der er brug for mod Helsingør. Vi kan ikke fedte så langsomt rundt med bolden som i første. Fart, direkte spil, angreb i dybden er vejen frem.

Selvfølgelig risikabelt med en forsvarer færre, men den risiko må vi løbe nu.
Nu er definitionen direkte spil ikke kun lange bolde, det kan også gøres ved jorden og som du selv nævner med eks. fart, små og hurtige kombinationer og angreb i dybden.

Det jeg er uforstående for er at vi med så mange og gode spillere, virkeligt ikke kan andet end netop den lange bold.

Ellers er jeg enig i at der skulle ske noget andet end det der blev leveret i første halvleg.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvordan fanden kan man blive løbet over ende af Helsingør. Fatter det ikke.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Riis har kostet et mål i hver eneste tællende kamp han har deltaget i denne sæson! Derudover flere andre graverende fejl der har giver store muligheder til modstanderne. Tror det betyder at Steinlein må til lommerne og hente en forsvarsspiller mere og skubbe Riis nedad i hierakiet. Vi kan ikke leve med sådan en inkompetence bare fordi han er ung og akademispiller. Han må på reserveholdet og bygge sig op derfra. Man skal selvflg være om ham og give ham støtte mentalt, men Riis kan helt sikkert godt selv se at det her bare slet ikke er godt nok.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

pr0j3ct skrev:
6. aug 2017, 15:16
Nu er definitionen direkte spil ikke kun lange bolde, det kan også gøres ved jorden og som du selv nævner med eks. fart, små og hurtige kombinationer og angreb i dybden.

Det jeg er uforstående for er at vi med så mange og gode spillere, virkeligt ikke kan andet end netop den lange bold.

Ellers er jeg enig i at der skulle ske noget andet end det der blev leveret i første halvleg.
Jeg synes nu også, vi laver meget andet end den høje bold. Vi er da vågnet meget mere op nu.

Helsingør skal knokles ned og køres trætte.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Uanset hvem vi stiller med, om det så er 11 nye, så må vi ikke sætte point til mod et 1. Divisionshold. Bare min mening (og ved godt det ikke altid er så enkelt)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Sådan gutter! Fortjent udligning! Kør på!

Vijen

Indlæg af Vijen »

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvordan en vdv ville klare sig i sådan en kamp her.

Ja, han vil ikke kunne byde ind med noget defensivt. Tilgengæld ville han kunne sikre en god boldomgang og afleveringer der sætter medspillerne op.

Besvar