Ret ligegyldigt om kendelsen er rigtig eller forkert. Jesper Hansen så meget skidt ud uanset
Jeg er dybt uenig. Det er forsvaret, der ikke er vågne og bringer Hansen i en situation, som ikke kan løses elegant - at der så bliver tildelt straffe beror vist mest på, at dommeren ikke kunne holde hovedet koldt, da de gule stod og råbe ham i hovedet.
Som jeg så situationen så var det da ikke elegant det der foregik blandt forsvarsspillerne, men først da Jesper Hansen blev ubeslutsom blev han reelt fanget på mellemhånd. Han kunne sagtens have nået den meget høje bold hvis han havde ageret som han skulle. I hvert fald som jeg så det
Fair nok.
Jeg så den dybe bold som overrumplende for forsvaret, og siden de sent indser, at de ikke kan nå en bold, som bør være deres, så må Hansen ud.
Ellers en kombi man ikke ser ret ofte udført så perfekt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Ellers en kombi man ikke ser ret ofte udført så perfekt
Ja flot udført, desværre er Paul nogle gange "lidt langsom"
Ikke den største fejl Onuachu har lavet. Det er jo mere en reaktion end en bevidst handling. Havde der ikke stået to mand og dækket af på stregen så var den nok gået verden rundt - ligesom da der gik Bambi i hans driblinger
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Tung bane at spille på for en mand af Onuachus størrelse. Synes det kan ses. Ind med Sørloth.
Jeg synes altså at det er for ringe at vi ikke presser mere på for at få scoret i 2. halvleg. Dér kunne vi jo bare se hvad der så skete. Så vandt de istedet. Det er tydeligt at vi bliver for tilfredse med 2-2.. man går ud til omskiftningen istedet for at løbe, man spiller ikke direkte mere. Og så ender vi med at tabe. Fuldstændigt spilovertag det meste af kampen og så taber vi 3-2. Hvad fanden sker der... Paul var jo direkte elendig. ARghugrhuruhgrhhh!! Hvoir kan jeg blive gal over det. Men det er efterhånden typisk for os. Træls at se på.
Hold kræft hvor er Halsti dårlig. Hele kampen igennem holder jan ikke niveau. Så slutter han af mere flere frispark omkring feltet og ikke følge sin mand. For fanden hvoe er det dyrt at være nærig Steinlein!!!!!!!
Det e rjo en verden til forskel at tabe 2-3. Mu er det os der skal jagte..
Fandme en træls afslutning, 2-2 havde været helt fint at få med hjem, men kvalitetsforskellen synes jeg var tydelig i anden halvleg.. Kunne vi for fanden da bare havde scoret..