Jeg tror bestemt du har fat i den lange ende ift. start-11 - jeg tror dog på én ændring.Densestar7430 skrev: ↑13. jul 2017, 11:45Mit bud/håb på dagens opstilling:
Hansen
Nissen - Korcsmar - Kian - Dal Hende
Sparv
Kroon - Drachmann - Poulsen - Rilwan
Paul
Tror vi kommer med et defensivt udgangspunkt. Derfor både Drachmann og Sparv. Derudover håber jeg virkelig Kian er klar til at starte, ellers må Riis ind.
Hvad mener du med "defensivt udgangspunkt"?
Personligt tror jeg, vi kommer til at se et FCM hold som vi plejer - fremadtænkende, aggressive og i et højt/semiihøjtpres, men måske ogsp lidt mere forsigtigt end mod mindre hold. Jeg tror måske man tager lidt færre risici i dag, for hvis vi holder dem fra at score vil det se rigtig fornuftigt ud. Naturligvis kommer der faser i kampen, hvor vi kommer til at stå lidt dybere, men jeg tror vi går på banen for at vinde. Har vi et godt resultat i slutningen af anden halvleg går vi måske lidt dybere ned, men jeg tror udgangspunktet bliver som i alle andre kampe. Jeg ved at der er blevet arbejdet hårdt på presspillet, relationerne og den defensive struktur - hvornår går vi i pres, hvornår lukker vi dem ned, og hvordan deres spillere agerer. F.eks. ved jeg, at deres venstre kant sjældent søger mod bolden men derimod er glad for at søge bagrum.
Jeg tror også en af nøglerne bliver, at vi får vores presspil til at fungere. En anden nøgle bliver at undgå de idiotiske personlige fejl vi har haft tendens til at lave siden Erik (Bodurov) forlod klubben - vi skal være kyniske i begge ender. Paul har ikke råd til at brænde 4 mega chancer i dag, for jeg tror ikke vi kommer til at vade i dem. En anden ting vi kan udfordre dem på er vores offensive dødbolde - de skal sidde lige i skabet, for vi har efterhånden en del gode headere igen, i form af bla. Zsolt, NK, Dal Hende, Paul og til dels Tim.
Jeg holder fast i mit 2-1 bud