Re: Reserveligaen 2016/2017
: 1. maj 2017, 19:34
Og kampreferatet
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... r-over-fck
Hvis nogen har en undersøgende journalist i maven,
må man meget gerne finde ud af hvem Simon og Steven er.
Simon gjorde det specielt rigtig godt.
Steven lavede også mange gode ting, men manglede klart noget positionering.
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... r-over-fck
Hvis nogen har en undersøgende journalist i maven,
må man meget gerne finde ud af hvem Simon og Steven er.
Simon gjorde det specielt rigtig godt.
Steven lavede også mange gode ting, men manglede klart noget positionering.