Side 5 af 5

Re: Reserveligaen 2016/2017

: 1. maj 2017, 19:34
af Steffen am
Og kampreferatet
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... r-over-fck

Hvis nogen har en undersøgende journalist i maven,
må man meget gerne finde ud af hvem Simon og Steven er.
Simon gjorde det specielt rigtig godt.
Steven lavede også mange gode ting, men manglede klart noget positionering.

Re: Reserveligaen 2016/2017

: 1. maj 2017, 20:44
af 4096
Steffen am skrev:
1. maj 2017, 19:34
Og kampreferatet
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... r-over-fck

Hvis nogen har en undersøgende journalist i maven,
må man meget gerne finde ud af hvem Simon og Steven er.
Simon gjorde det specielt rigtig godt.
Steven lavede også mange gode ting, men manglede klart noget positionering.
Ifølge dette referat fra FCKs hjemmeside, sammenholdt med artiklen fra tipsbladet, er "Steven" angiveligt den selvsamme spiller FCK skulle være interesserede i.

http://www.fck.dk/nyhed/2017/05/01/0-2- ... erveligaen

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -topscorer

Re: Reserveligaen 2016/2017

: 1. maj 2017, 23:02
af tubbe93
Steffen am skrev:
1. maj 2017, 19:34
Og kampreferatet
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... r-over-fck

Hvis nogen har en undersøgende journalist i maven,
må man meget gerne finde ud af hvem Simon og Steven er.
Simon gjorde det specielt rigtig godt.
Steven lavede også mange gode ting, men manglede klart noget positionering.
Gik Mikkel Andersen ud med en skade?
Ellers er det meget specielt at skifte målmand efter 43' ?

Re: Reserveligaen 2016/2017

: 1. maj 2017, 23:21
af Steffen am
tubbe93 skrev:
1. maj 2017, 23:02
Steffen am skrev:
1. maj 2017, 19:34
Og kampreferatet
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... r-over-fck

Hvis nogen har en undersøgende journalist i maven,
må man meget gerne finde ud af hvem Simon og Steven er.
Simon gjorde det specielt rigtig godt.
Steven lavede også mange gode ting, men manglede klart noget positionering.
Gik Mikkel Andersen ud med en skade?
Ellers er det meget specielt at skifte målmand efter 43' ?
Gjorde han.
Må have kigget væk der, for så det ikke, men kan være han var begyndt at fryse,
da jeg ikke husker at han rørte bolden.

Men efter vi var blevet enige om at han blev skiftet ud lige før pausen, kiggede vi over mod 'bænken' hvor han stod helt normalt i fodboldtøj og hverdagssko og fik noget at drikke i hverdagssko. Så værre var det vist ikke, men han har formentlig fået et slag eller lignende.

Re: Reserveligaen 2016/2017

: 8. maj 2017, 13:11
af Steffen am
Så er det sæsonens sidste kamp i denne liga, og i øvrigt en direkte kamp om 1. pladsen.
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... okalopgoer

Meget omdiskuterede Stephen Odey er rejst hjem
men stadig med Simon Zibo, som gjorde en rigtig god figur mod FCK (R) :)

http://int.soccerway.com/players/simon-zibo/438611/

Re: Reserveligaen 2016/2017

: 8. maj 2017, 16:32
af Willigenburg
Steffen am skrev:
8. maj 2017, 13:11
Så er det sæsonens sidste kamp i denne liga, og i øvrigt en direkte kamp om 1. pladsen.
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/res ... okalopgoer

Meget omdiskuterede Stephen Odey er rejst hjem
men stadig med Simon Zibo, som gjorde en rigtig god figur mod FCK (R) :)

http://int.soccerway.com/players/simon-zibo/438611/
Og Silkeborg ser ud til at live-streame den:
http://www.silkeborgif.com/nyheder/sene ... n-direkte/

Re: Reserveligaen 2016/2017

: 8. maj 2017, 19:08
af hviid
4-2, godt gået! Så vandt vi også noget i denne sæson ;-)
Meget svingende kamp, hvor SIF virkelig havde masser af chancer ved 2-0 og burde have udlignet. Vores forsvar så noget shaky ud, men det var heller ikke så overraskende med to ungdomsspillere i de centrale roller. Ham Simon Zibo mangler noget endnu, hvis han skal komme på kontrakt, men nok også en anden form for fodbold, han er vant til fra Ghana.
Wikheim så god ud til tider, flot mål til 2-0. Dal Hende gjorde også en god figur, Kroon var også ok. Bruninho kommer godt nok ikke frem til meget men arbejder hårdt - han mangler noget selvtillid.

Re: Reserveligaen 2016/2017

: 8. maj 2017, 22:50
af UlvenFraNord
Vi er mestrene!!! :-) :fcm:

Re: Reserveligaen 2016/2017

: 9. maj 2017, 20:59
af Steffen am
Fedt fedt fedt :D

Kampen mod FCK var godt nok bedre end mod SIF,
nok også til SIF's fortjeneste.

Men når man vinder, kan det selvfølgelig være lige meget. :)

Fedt at se, kæmpe tillykke til drengene :D
https://www.youtube.com/watch?v=-xhqcxb7Bi4