O skrev:
Og ser man på "Pusic-gate", så forstærkes tesen fremsat i artiklen blot.
I øvrigt, til dem som nævner, at vi spillede som en pose nødder under Glen. Vores målregnskab lød sidste sæson på +30 efter 33 kampe. Nu lyder den på +10 efter 20. Det bør dog tages med i den betragtning, at vi sidste år havde en giftig angriber, som blev ligaens topscorer, som ikke sad på bænken.
Jeg ser også Pusic som vores bedste bud på en topscorer(som i sidste sæson), og håber snart vi får gang i ham, men at tale om "Pusic-gate" er, at skyde over målet i min verden. Hvis man ser på vores kampe i foråret:
Man U(H): Pusic starter inde. Udskiftes med Paul, der afgør kampen og volder englænderne store problemer.
Man U(U): Urena starter. Klar fejl af JT. At han sætter Paul ind i stedet for Pusic efter 45 min. var logisk grundet Pauls første kamp mod Man U.
AAB: Paul starter med et argument om, at han JT ønsker at give ham chancen fra start(og ikke kun som indskifter). Det kan diskuteres om Pusic burde have startet, men i et omgang kunne det vel forsvares at give Paul chancen efter hans kampe mod Man U?
FCK: Pusic skulle have startet inde, men blev syg, hvorfor Paul var med fra start.
FCN: Paul starter, men Pusic kunne sikkert ikke spille en hel kamp alligevel grundet sygdommen?
Var Pusic ikke blevet syg mod FCK, så ville han sandsynligvis have startet de sidste to kampe, og så ville man ikke bruge ord som Pusic-gate"...