Kampe sæsonen 15/16.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros

Re: Kampe sæsonen 15/16.

Indlæg af oros »

Ja, man kan godt glæde sig over mandagskampe i visse situationer! ;)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Tænkte det faktisk en anelse ironisk.
Den første mod AaB er super, dog har vi så mindre forberedelse til midtuge kampen mod FCK.

FCN er super, hvis vi ikke går videre fra EL,

Hobro er ligegyldig i forhold til de andre kampe, og så er mandags kampe trælse ;)

oros

Indlæg af oros »

Steffen am skrev:Tænkte det faktisk en anelse ironisk.
Den første mod AaB er super, dog har vi så mindre forberedelse til midtuge kampen mod FCK.

FCN er super, hvis vi ikke går videre fra EL,

Hobro er ligegyldig i forhold til de andre kampe, og så er mandags kampe trælse ;)
Den første mod AaB kan vi efter min mening ikke ønske bedre - sportsligt. Den kamp er helt ud ligeså vigtig som kampen mod FCK. Jeg kan ikke se, vi kunne ønske det bedre, som situationen er.

Personligt synes jeg dog, at kampene skulle koncentreres til lørdag og søndag som hovedregel - med fredags- og mandagskampe som hensyn til hold, der deltager i CL/EL. Dette matcher dog næppe TVs interesser. Desværre..

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Enig :)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Nogen der ved hvad argumenterne har været for at lave reserveligaen 7-4-4 fordeling og Esbjerg kommer med i slutspillet, hvorledes så at i mesterskabsslutspillet kun spilles en enkelt kamp mod hver modstander. For at få færre kampe i forhold til 5-5-5 opbygning med ude og hjemmekampe?

http://www.bold.dk/fodbold/danmark/reserveligaen/

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Aab taber på hjemmebane til Ob. Uha det er vigtigt for os. Ellers kunne Aab være stukket af fra os også. Nu gælder det om, at begynde at præstere på banen og vinde point. At vores støtte fra tribunen kritiseres, kan man altid diskutere, men Ob vandt med 25 tilskuere på Ålborg stadion.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Så lige sammendrag fra AGF-FCK kampen og tænkte tilbage på sidste runde på Brøndby Stadion.

Skidt af de gamle traditionsklubber Brøndby, AGF og til dels FCN har så ringe fodboldbane, alt andet end imponerende.
Hobros synes jeg tilgengæld ser ret fornuftig ud.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Spændende runde

Esbjerg fB – AGF - 2(3) tidligere trænerkollegaer fra FCM står overfor hinanden og samme antal spillere.
Viborg – SønderjyskE -
OB – FC Nordsjælland - Kampen om 6. pladsen?
Brøndby IF – Randers FC - 2 hold i mediemøllen, interessant at se hvilket udtryk (og holdånd?) de kommer med.
FC København – AaB - Ja, PT nr. 1 mod nr. 2.
FC Midtjylland – Hobro - De 2 formsvageste hold, der begge har noget at vise.

En god overskrift til VFF - SE og OB - FCN?
Hvis man skal tale de kampe op, har de seneste 10 indbyrdes kampe for begge mandskaber været tætte og med mål i samtlige.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Nogen der har set noget af kampen i går (EFB-AGF) og i dag (VFF-SE).
I går fik bl.a. Camilla Martins og NFL rapporten (kan desværre ikke huske hans navn) fik med deres forudsigelige ligegyldige- og følelsesspørgsmål mig til at miste troen på danske sportsjournalister.

I dag med Daniel Ortved og Rasmus Lund (tror jeg rapporteren hedder), synes jeg havde meget mere fokus på det sportslige og det taktiske. Det var lige før man faktisk bliver klogere. :)

Som eksperter, synes jeg egentlig både Martin Jørgensen, Stig Tøfting og Poul Hansen gjorde det ok, måske med svag overtag til Jørgensen/Tøfting.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

I øvrigt kan de muggrønnes stadion konkurrere med AGF, BIF og FCN om have den dårligeste plæne.
Ikke imponerende.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Aab vs Agf 2-2 efter sigende et intenst drama som jeg desværre ikke fik set på tv, men nu skal vi præstere mod Sønderjyske. Fuld knald på I samtlige 90+ minutter. Vi skal hive 3 point og næst flest tv - penge.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

De sidste 10 minutter var i hvert fald et kæmpe drama.
AGF Mål, straffe til AGF, AaB spillere og AaB fans der skabte sig (kaster sig med lightere og diverse, straffe brændt, muligt rødt kort til AaB der ikke blev dømt, mål til AaB og hovedstødsmål af AGFs målmand i sidste minut (VANVITTIG MÅL og afslutning generelt. For den neutrale, utrolig underholdende).
I en kamp hvor dommeren desværre igen kom meget i fokus, som også gjorde kampen blev ekstra intens.

Så har Anders Poulsen (dommeren) i hvert fald også haft en kamp uden for København, som var tvivlsom.
I øvrigt samme dommer, der gjorde Lars Søndergaard fik karantæne over et tweet sidste sæson. Tror ikke han har tjent point i Søndergaards bog.

EDIT: Og nej aldrig skidt en konkurrent mister point.
Så skal vi bare selv gøre arbejdet færdigt på søndag :)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kampe i denne del af sæsonen
Man FCM-AaB
Tor FCM-FCK (udsat fra efteråret, ikke talt med)
Man FCN-FCM
Man FCM-HOB
Søn SDR-FCM (flyttet mandagskamp pga. landshold)
Søn FCM-BIF (hovedkamp :-) )

Planlagt
Fre VFF-FCM
Man EFB-FCM
Fre FCM-OB
Søn FCK-FCM (hovedkamp :-) )
Søn FCM-AGF (hovedkamp uden BIF og FCK :D :shock: )
Ons HOB-FCM (5. valg :( )
Lør FCM-SDR (flyttet fredagskamp)
Søn RFC-FCM (5. valg :( )

Nogen der ved om 6. valg er lørdagskampen?
Træls med 2 udebane kampe, der er 5. valg, så er det Discovery og kan derfor ikke ses med Viaplay :/

Hvad jeg synes der stikker ud
- FCM-AGF kan være en 1. prioritet uden BIF og FCK. Kan godt være det er for at straffe BIF, men det er lidt fedt og for mig overraskende :D
- Ud af 13 kampe ingen 2. prioritet :-O (men er oftest FCK der er 2. prioritet, og den interne kamp er 1. prioritet)
- 5 ud af 13 er kampe er mandagskampe og 3 fredags.

Lånt fra Brøndby tråden, lækkert med mandagskampe til Brøndby også.
http://www.bt.dk/blogs/broendbys-stjern ... v-markedet

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Ene og alene fordi at Glen kommer tilbage til Herning, at kampen er valgt som hovedkamp.
Hele optakten bliver et langt Glen show.. Er satme glad for at jeg skal på stadion, og ikke se 2 timers Glen-tv!
Høvdingen af Herning

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Saemala skrev:Ene og alene fordi at Glen kommer tilbage til Herning, at kampen er valgt som hovedkamp.
Hele optakten bliver et langt Glen show.. Er satme glad for at jeg skal på stadion, og ikke se 2 timers Glen-tv!
Den havde jeg ikke tænkt.
Hvis det er sandt håber jeg dog Viasat tænker sig en ekstra gang om hvor meget supper man kan koge på et suppeben.

Tror dog også at det spiller en lille rolle at Viasat ikke ville have noget imod at straffe Brøndby.

Men ok, FCM-AGF er selvfølgelig stadig valg over 3 lokalslag (+/- moms) samt FCK.
SønderjyskE – Esbjerg fB, Randers FC – Hobro, Viborg – AaB.

Men ja, stadion slår altid tv og de forudsigelige eksperter.
Samt at hovedkampen kommenteres af Werge, yderligere et argument for at vælge stadion ;)

Besvar