Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af oros »

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jamen hvis det blev, så hilser jeg ham velkommen tilbage. Måske kniber økonomien også i AGF, men omvendt er det jo en spiller de åbenlyst har ville satse på. Vi må se.

FCMhenrik

Indlæg af FCMhenrik »

Av av. Efter at have smidt Guld og nu Sølv skal vi vel nærmest sælge hele holder for at få økonomien til at løbe rundt. Godt det samme, mange har vist at de ikke har kvaliteten til toppen. Desværre er de så bare ikke så mange penge værd.

Kom med bud, hvem skal sælges og hvor meget skal der sælges for før vi kan få de økonomiske ender til at løbe rundt, efter en halvsæson på kassekreditten?

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

FCMhenrik skrev:Av av. Efter at have smidt Guld og nu Sølv skal vi vel nærmest sælge hele holder for at få økonomien til at løbe rundt. Godt det samme, mange har vist at de ikke har kvaliteten til toppen. Desværre er de så bare ikke så mange penge værd.

Kom med bud, hvem skal sælges og hvor meget skal der sælges for før vi kan få de økonomiske ender til at løbe rundt, efter en halvsæson på kassekreditten?
Dem vi kan få penge for er vel Julle, Sviatschenko, og Sly.

Om det er nok til at lukke hullet er tvivlsomt.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

4904

Indlæg af 4904 »

FCM Fan nr. 1 skrev:
FCMhenrik skrev:Av av. Efter at have smidt Guld og nu Sølv skal vi vel nærmest sælge hele holder for at få økonomien til at løbe rundt. Godt det samme, mange har vist at de ikke har kvaliteten til toppen. Desværre er de så bare ikke så mange penge værd.

Dem vi kan få penge for er vel Julle, Sviatschenko, og Sly.

Om det er nok til at lukke hullet er tvivlsomt.
Juelsgaard 1/2 år tilbage, så ham får vi nok ikke mange penge for.

Sviatschenko - han kan nok godt skydes af for en større millionbeløb, men spørgsmålet er vel om eventulle opkøbere tør med hans skade i mente.

Sly - han er helt sikker væk.

Derudover, så ser jeg mulige salsgsemner i Lössl, Patrik, Izunna, Peter, Rilwan, Pione, Marco, Tim og Duncan - så tror alt er til salg, det handler nok ikke kun om transfer men også sparede lønkroner, hvilket kan føre til afgang af f. eks Tim ....

Uanset hvad, så bliver det et spændende transfer vindue

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jesper Juelsgård skal sælges og vil uden tvivl blive solgt. Jeg anser ham for 100 % fortid.
Sylvester Igboun skal sælges, og jeg anser ham for 90% fortid i klubben.
Erik Sviatchenko er helt klart et salgs potentiale, men skaden gør, at jeg ser det for mindre sandsynligt med et salg i dette vindue, men nærmere til vinter.
Tim Janssen skal sælges. Jeg anser ham for 100 % fortid og vi skal spare en enorm løn. Det er også på tide at give mere tid til Paul Onuachu og vores U19 topscorer.

Juelsgård - 1.5 - 3 millioner.
Sylvester Igboun - 9-15 millioner.
Tim Janssen - 1-3 millioner.
Erik Sviatchenko - 13-18 millioner, hvis han bliver solgt.

Forventer resten af truppen holdes intakt.

Jonas Lössl
Bach Bak - Banggaard - Dickoh/Erik - Lauridsen/Møller
Izunna/Femi
Sisto - Andersson - Poulsen/Larsen - Rilwan
Duncan/Paul
Giv Janssen løn til Zidan, da vi mangler en lille angriber, ellers kan afgange erstattes med folk der allerede er i truppen. Nattestad, Lauridsen/Møller, Sisto.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Lupus1999 skrev:Tim Janssen - 1-3 millioner.
Det tror jeg simpelthen ikke på, vi kan få. Janssen bør være frit til rådighed for enhver klub, der vil betale hans løn.

oros

Indlæg af oros »

Acebone skrev:
Lupus1999 skrev:Tim Janssen - 1-3 millioner.
Det tror jeg simpelthen ikke på, vi kan få. Janssen bør være frit til rådighed for enhver klub, der vil betale hans løn.
Helt enig. Han kommer til at gå kontrakten ud. Han må jo ikke være fit, for så var han vel for pokker blevet brugt fremfor Duncan, der ikke har kunnet træne med i lange tider.

Jeg tror, at den udskiftning, der blev varslet for et år siden, kommer nu. Måske er det godt det samme. Måske vil det være godt at få trukket en streg i sandet og få en ny start. Skulle det så give en mere sekundær rolle næste sæson, ja så er det vel bare det, vi forventede i år.

Vi skal op på hesten igen. Lad os starte opstigningen midt i juli!

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Julles formdyk i slutningen af sæsonen, gør at vi ikke kan få andet end et symbolsk beløb for ham-
Eriks skade gør ham en usikker investering, ingen i dette vindue.
Tim Kan ikke sælges, hvis vi kan få afslag for at betale hans kontrakt ud så ja tak.

Salgsemnerne er: Sly 1½ mio. euro. Lössel 1 mio. euro. Petter 3 mio. euro. Banggard 1-3 mio. euro. Duncan 2 mio. euro.

Helt ved siden af?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror desværre at Duncan er det mest sandsynlige salgsemne, han vil være den sværeste at erstatte.

Umiddelbart tror jeg ikke der kommer til at ske det store. Det kunne være godt at få Julle af sted, men ellers ville det nu være fint om vi kan holde på truppen. Et eller andet sted må ekstra TV penge og entré indtægter da have givet os lidt luft??

Klaus

Indlæg af Klaus »

Ravnen skrev:Jeg tror desværre at Duncan er det mest sandsynlige salgsemne, han vil være den sværeste at erstatte.

Umiddelbart tror jeg ikke der kommer til at ske det store. Det kunne være godt at få Julle af sted, men ellers ville det nu være fint om vi kan holde på truppen. Et eller andet sted må ekstra TV penge og entré indtægter da have givet os lidt luft??
Jeg tror alt er til salg... Spørgsmålet er nærmere, hvad der rent faktisk kan sælges. Lønudgifterne skal også ned....

http://sporten.tv2.dk/2014-02-25-fcms-r ... derskuddet

oros

Indlæg af oros »

Hvad der kan sælges, vil blive solgt, tror jeg. Det er bare at vente i spændt bæven - og der er frygtelig længe til september.

TV og entre gavner kun lidt, når der skal hentes 20-25 mill til egenkapitalen. Ellers skal der være en aktieemission på vej og i så tilfælde, må man sige, at de ansvarlige går stille med dørene.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Kolja stopper
Så skal der vel findes en løsning i defensiven, eller er den der allerede?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

oros

Indlæg af oros »

Hekler skrev:Kolja stopper
Så skal der vel findes en løsning i defensiven, eller er den der allerede?
Det er meget længe siden, Kolja var en reel løsning. Men det afhænger vel også af, om Svia smutter nu eller først til vinter. Endvidere skal Nattestad vel trækkes tættere på førsteholdet....

Jeg tror ikke, Kolja bliver 'erstattet' med nogen udefrakommende.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

En positiv oplevelse og en stærk spiller.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... med-dickoh

Låst