Janssen til FCM??

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noe

Re: Janssen til FCM??

Indlæg af Noe »

SteffenO skrev:
Jacob skrev:Det vil i hvert fald være perfekt timing, så kan han starte træningen sammen med resten af truppen på mandag.
mon ikke træning først er aktuel når transfer vinduet er åbnet :P ?
Transfervinduet står på vid gab: http://www.sporten.dk/sillyseason

DK: 11. juni - 1. september 23:59

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Er jeg ene om at være lidt mystificeret, over at det tager så lang tid? Kan forhandlingerne være strandet på prisen?

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Jo det er selvf. en mulighed...
Men jeg tror bare de venter med at offentliggøre det?
Jens Ørgaard quizzen havde jo også deadline i nat, så dermed må det jo så være startskudet til at FCM begynder med transfers ind/ud ( Sådan tolker jeg det ) ;)
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Ravnen skrev:Er jeg ene om at være lidt mystificeret, over at det tager så lang tid? Kan forhandlingerne være strandet på prisen?
Jeg tror muligvis der kunne være en form for swop på vej, hvor Janssen (+1?) kommer den ene vej og en pose penge samt en eller flere spillere den anden, enten permanent eller på lejebasis.

Lazki

Indlæg af Lazki »

Hvorfor tror du det ? :D

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Ravnen skrev:Er jeg ene om at være lidt mystificeret, over at det tager så lang tid? Kan forhandlingerne være strandet på prisen?
Jeg undrer mig også lidt. Og jeg synes medierne har peppet det hele lidt op, og været lidt for tidligt ude med at sige Janssen med sikkerhed skifter. J. Ørgaard udtalte også, at han ikke udtaler sig om rygter osv. Jeg tvivler på, hvor tæt man er på en afsluttet handel!

Men håber da i den grad jeg tager fejl, man må håbe at en handel eller to offentliggøres til pressemøde idag eller i morgen. Hvornår er det egentlig præcist, at der er pressemøde? :)
FC Midtjylland

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

AlwaysFCM skrev:
Jeg undrer mig også lidt. Og jeg synes medierne har peppet det hele lidt op, og været lidt for tidligt ude med at sige Janssen med sikkerhed skifter. J. Ørgaard udtalte også, at han ikke udtaler sig om rygter osv. Jeg tvivler på, hvor tæt man er på en afsluttet handel!

Men håber da i den grad jeg tager fejl, man må håbe at en handel eller to offentliggøres til pressemøde idag eller i morgen. Hvornår er det egentlig præcist, at der er pressemøde? :)
Jens Ørgaard siger altid at han ikke vil kommentere på rygter :roll:

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det her ligner mere og mere, al den snak der var om Gilberto Macena i andre transfervinduer. Så tæt på, så lidt mangler, og så sker der alligevel ingenting. Gad vide hvad der er hændt?

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

AlwaysFCM skrev:

Hvilket pressemøde er det der bliver henvist til ?

Jens-Erik
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Jens-Erik »

Der er ikke meldt noget ud ang. pressemøde... Termen kom bare frem i forbindelse med Ørgaards deadline i 'transfervindue-quizzen' og alt snakken om den...

Så ikke noget nyt endnu desværre!

Ulv865
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Nu kan medierne vist snart ikke koge mere suppe på denne historie? Nu har de alle vist snart bragt historien på skift!
Hvis der er noget konkret så meddel det dog! ;) ( Vi vil se en pressemøde indkaldelse før vi tror på det! ) :)

Jeg ved hvor der er et billigt hus til salg i Herning, hvis det er det som er problemet! :P

... og selvf. standard ørgaard svar! "ingen kommentar til transfers ind/ud" , jeg er sikker på at journalisterne copy/paster denne sætning ind i alle artikler som omhandler ørgaard! :lol:

http://www.sporten.dk/superligaen/fcm-h ... k-angriber
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

974

Indlæg af 974 »

bobthebuilder_dk skrev:Nu kan medierne vist snart ikke koge mere suppe på denne historie? Nu har de alle vist snart bragt historien på skift!
Hvis der er noget konkret så meddel det dog! ;) ( Vi vil se en pressemøde indkaldelse før vi tror på det! ) :)

... og selvf. standard ørgaard svar! "ingen kommentar til transfers ind/ud" , jeg er sikker på at journalisterne copy/paster denne sætning ind i alle artikler som omhandler ørgaard! :lol:
http://www.sporten.dk/superligaen/fcm-h ... k-angriber

Jeg synes det bærer temmelig meget præg af at være rigtigt denne gang..

Dels står der at der også har været andre klubber involveret, hvilket givetvis har været årsagen til at det har trukket ud
Dels så tror jeg ham Lars Hendel har rimeligt godt styr på sagerne

Så jeg vover pelsen (mens jeg afventer børsmeddelelsen naturligvis) og siger

VELKOMMEN TIM JANSSEN :-)

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

http://www.bold.dk/nyt/AaB-vil-have-tung-angriber

De er sikkert også ude efter ham ;)
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

sebastian94 skrev:http://www.bold.dk/nyt/AaB-vil-have-tung-angriber

De er sikkert også ude efter ham ;)
Nej, de prøver efter sigende at hente Ronaldo :lol:

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

974 skrev: Jeg synes det bærer temmelig meget præg af at være rigtigt denne gang..

Dels står der at der også har været andre klubber involveret, hvilket givetvis har været årsagen til at det har trukket ud
Dels så tror jeg ham Lars Hendel har rimeligt godt styr på sagerne

Så jeg vover pelsen (mens jeg afventer børsmeddelelsen naturligvis) og siger

VELKOMMEN TIM JANSSEN :-)
Helt enig, nu er det efterhånden bekræftet så mange steder at den må være hjemme. Så mange medier kan vel ikke allesammen tage fejl og de har jo ikke bare brugt hinanden som kilde :?: :?:

Med det BT skriver, så forventer jeg aftalen bliver offentliggjort senest fredag.

Velkommen til herfra, DEJLIGT med nogle forstærkninger :D :D :D

Besvar