Transferønsker Vinteren 2011

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hekler

Re: Transferønsker Vinteren 2011

Indlæg af Hekler »

sebastian94 skrev:http://www.bold.dk/nyt/HB-Koeges-fyrtaa ... -interesse

Jeg tror vi er en af klubberne.....
Forhåbentligt ikke.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

mnm123

Indlæg af mnm123 »

kan ikke se at vi absolut skal ha en angrebsforstærkning, selv hvis FF søger et nyt eventyr så står vi med mange dygtige angriber som Sly,Ken,Fagerberg,Morten,Mads. Det kan jo tænkes med Jacop Poulsen tilbage at vi går over til at spille med 4:3:3 og Thyge og Poulsen som offensiv midt med Izuna som defensiv midt hvor vi i foråret spillede med Ilsø som ene angribermed succes, og tror ikke vi står med så mange penge på budget at der skal handles.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Tjaa... måske er ham her en mulighed til venstre back: http://onside.dk/nyheder/aresdivisionen ... -feyenoord

Julle har ikke overbevist om, at han har nivauet trods tonsvis af spilletid, og Lumb er stadig kun 22/23 år gammel, så passer ind i strategien med unge spillere.

Han virker som et fejlkøb for Zenit, så mon ikke han kan fås for en slik og sælges med en god fortjeneste om et par år (hvor Julle så vel er ved at være klar)?

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Kent skrev:Han virker som et fejlkøb for Zenit, så mon ikke han kan fås for en slik og sælges med en god fortjeneste om et par år (hvor Julle så vel er ved at være klar)?
Jeg føler mig ret sikker på, at Julle ikke vil acceptere at blive reserve igen, når han har været førstevalg så længe.

Hvis vi henter Lumb, er det farvel til Julle. Det tror jeg dog ikke, vi gør.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Tror ikke på nogen måde Lumb søger mod Danmark igen, og tror ikke han er direkte billig - for en dansk klub, afhængig af hvem.
FC Midtjylland

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Kent skrev:Der skal ryddes ud på midten. Albæk lejes ud til en klub hvor han er sikker på at få spilletid, så han kan bevare pladsen på U21 frem til sommerens slutrunde.
Måske kunne Albæk være en erstatning for Rasmus Hansen i SønderjyskE? http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... erstatning

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Kent skrev:
Kent skrev:Der skal ryddes ud på midten. Albæk lejes ud til en klub hvor han er sikker på at få spilletid, så han kan bevare pladsen på U21 frem til sommerens slutrunde.
Måske kunne Albæk være en erstatning for Rasmus Hansen i SønderjyskE? http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... erstatning
Der er i hvert fald ingen tvivl om at Mads skal have spilletid.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Kent skrev:Med deres spam-angreb fra FCMs side omkring Priskes farvel, og hvordan Siv og Bøge er klar, så tyder det ikke på, at vi skal regne med at få en forstærkning på højre backen. Så meget som de gør ud af det, er det nærmest umuligt at vende om og sige 'de er alligevel ikke klar....'. Det virker som en meget klar kommunikation til vi fans om, at der ikke kommer erstatning for Priske.
Hvis vi nu alligevel skulle komme i tvivl, så var ham her måske en mulighed: http://onside.dk/nyheder/superligaen/fu ... -i-danmark
Dog virker han mere oplagt hos OB (mangler erstatning for Helveg) eller BIF (de plejer at elske svenskere)

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Kent skrev:
Kent skrev:Med deres spam-angreb fra FCMs side omkring Priskes farvel, og hvordan Siv og Bøge er klar, så tyder det ikke på, at vi skal regne med at få en forstærkning på højre backen. Så meget som de gør ud af det, er det nærmest umuligt at vende om og sige 'de er alligevel ikke klar....'. Det virker som en meget klar kommunikation til vi fans om, at der ikke kommer erstatning for Priske.
Hvis vi nu alligevel skulle komme i tvivl, så var ham her måske en mulighed: http://onside.dk/nyheder/superligaen/fu ... -i-danmark
Dog virker han mere oplagt hos OB (mangler erstatning for Helveg) eller BIF (de plejer at elske svenskere)
Var det ikke os lige at sætte overlæggeren for højt, med vores økonomi ?

Bhomaszz/bavnsgaard
Geografisk sted: Mors

Indlæg af Bhomaszz/bavnsgaard »

Jo, der skal i hvert fald noget ud hvis vi skal hente ham - hvilket dog ville være fantastisk, såfremt det kan gøres økonomisk ansvarligt.

Hvis han bliver hentet ville det dog spænde dårligt i tråd med udtalelsen om satsningen på Sivebæk.
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Jeg gætter nu på at det er FCK der er størst chance for at hente ham. Pospech har meldt ud, sammen med Wendt i øvrigt, at de gerne snart vil videre. Og det er jo nok kun dem der har økonomi til det.

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Efter min mening så SKAL vi have (mindst) en ny back, nu hvor Priske er væk..!!

Jeg mener at Sivebæk godt kan bruges som backup på back-pladsen, men heller ikke mere. Jeg mener ikke han er stærk nok i defensiven til en start-11 som back.

Vores potentielle start-4 i forsvaret:

Julle----Bak---Albrechtsen----Siv

.. Og det er endda på en god dag, uden skader eller lign.
( - Ved ikke med Bøge og Lauridsen)

- Jeg frygter at det går galt over kanterne, da begge vores backs efter min mening kun er god nok offensivt, men ikke defensivt.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

MathiasVJacobsen skrev:Efter min mening så SKAL vi have (mindst) en ny back, nu hvor Priske er væk..!!

Jeg mener at Sivebæk godt kan bruges som backup på back-pladsen, men heller ikke mere. Jeg mener ikke han er stærk nok i defensiven til en start-11 som back.

Vores potentielle start-4 i forsvaret:

Julle----Bak---Albrechtsen----Siv

.. Og det er endda på en god dag, uden skader eller lign.
( - Ved ikke med Bøge og Lauridsen)

- Jeg frygter at det går galt over kanterne, da begge vores backs efter min mening kun er god nok offensivt, men ikke defensivt.
Men Kuhn og Ørgaard har jo gjort forholdsvis meget ud af at fortælle medierne højrebacken er lovet til siv og bøge, således siv kan sikre sig en plads til EM. Men Hvad er de forskellige backups på de forskellige pladser, lauridsen er han ikke venstre back? Ipsa central, og bøge. Så er spørgsmålet om det er stærkt og stabilt nok? Lössl skal have et godt forsvar, for selv at være kanon kørende ;)
FC Midtjylland

Besvar