Esbjerg-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves

Hvad ender kampen

Du kan vælge 1 mulighed

Vis resultater

Brugeravatar
Mini Bager

Re: Esbjerg-FCM

Indlæg af Mini Bager »

Nu der bliver snakket om usynlige og halv dårlige præstationer...... Frank var da også pivringe i går, men han stod det rigtige sted 1 gang (på flot forarbejde af Thyge og DANNY) og så lægger han et godt indlæg. Det var så det man så til ham. Men han er jo nærmest gud. (Ironi....... måske) ;)

jakobV

Indlæg af jakobV »

Det er meget muligt, men hvor mange gange skal jeg sige at det er DO's indstilling der går mig på. Havde han leveret den samme præstation men med en bedre indstilling tror jeg ikke han havde fået den kritik han får nu.

Frank kæmper som han skal + han leverer - selvfølgelig får han ikke kritik.

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

Jeg må indrømme at Dannys indstilling også er ved at være træls og se på trækker sig i tacklinger og virker opgivende når han mister bolden.. Er ikke en kritik af hans spil men hans indstilling..

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

jakobV skrev:Frank kæmper som han skal + han leverer - selvfølgelig får han ikke kritik.
Det er faktisk et ret sjovt studie, når man er på stadion (i TV er det sværere at få øje på, fordi kameraet følger boldholderen). Læg mærke til dette næste gang:

FCM taber bolden på modstanderens banehalvdel. Modstanderen forsøger sig på den hurtige omstilling. Folk som Ilsø, Borring og Danny hænger. Men hvem kommer sprintende fra forreste position og helt ned til Priske/Ipsa om nødvendigt - det gør Frank sgu! Så kan det nok være, at folk tror, han er ved at være en gammelfar, men hold da kæft, hvor er han vigtig for holdet. Frank har bare noget, man ikke kan købe sig til.

Der er kun én 23!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det kunne nu være rart om man efter en 3-0 sejr i Esbjerg - og velplaceret på 1 pladsen i ligaen efter 4 runder - kunne spore lidt mere glæde herinde. Der er ikke rigtig nogen grund til at jagte enkelte spillere, det vigtigste er holdet, og vurderer Allan Kuhn at Danny Olsen leverer det han skal, så må det jo være det vigtigste.

Danny har trods hans attitude (som han altid har haft) en evne til at slå de afgørende afleveringer, eller endda score vigtige mål. Han er en spiller som bør vurderes på hans spids kompetencer, og ikke på hans bundniveau. Hans placering på banen er jo også at skabe en afgørende situation, ikke at lukke modstanderne ned.
Vi ser heller ikke Borring rende rundt og vinde tacklinger.

At Danny er som Danny er, det kan ikke komme bag på nogen efter han har været i FCM så længe. Jeg stoler på Allan Kuhns vurdering af hvem der skal starte inde.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Ravnen skrev:Det kunne nu være rart om man efter en 3-0 sejr i Esbjerg - og velplaceret på 1 pladsen i ligaen efter 4 runder - kunne spore lidt mere glæde herinde. Der er ikke rigtig nogen grund til at jagte enkelte spillere, det vigtigste er holdet, og vurderer Allan Kuhn at Danny Olsen leverer det han skal, så må det jo være det vigtigste.

Danny har trods hans attitude (som han altid har haft) en evne til at slå de afgørende afleveringer, eller endda score vigtige mål. Han er en spiller som bør vurderes på hans spids kompetencer, og ikke på hans bundniveau. Hans placering på banen er jo også at skabe en afgørende situation, ikke at lukke modstanderne ned.
Vi ser heller ikke Borring rende rundt og vinde tacklinger.

At Danny er som Danny er, det kan ikke komme bag på nogen efter han har været i FCM så længe. Jeg stoler på Allan Kuhns vurdering af hvem der skal starte inde.
Der er blot den himmelråbende forskel på Danny og Borring, der sandt for dyden også kan spille som en pose nødder, at Borring kæmper uanset hvordan spillet går for ham den pågældende dag. Selv i en ganske svag kamp i går, tager Borring de vigtige tilbageløb helt til kampens sidste minut, mens Danny vel slog op i banen i sine returløb allerede efter små 10 minutter. Det fungerer simpelthen ikke, når man vil have et hold, hvor alle mand arbejder og viljen til sejr skal være der hver gang. Jeg kan sagtens se i gennem fingre med, at Danny dribler bolden ud over sidelinjen 3-4 gange i går og varmer bolden lige rigeligt i 1. halvleg (efter min smag, selvfølgelig), hvis blot han gad løbe med tilbage, når bolden blev smidt væk, uanset om det var hans egen eller en medspillers skyld.

Man er ikke forpligtet udover sine evner, evner Danny dog utvivlsomt har, men man kan tage sine returløb, gå ind i tacklingerne og vise gejst hver evig eneste gang, uanset om du spiller Serie 5 eller Superliga. Folk kræver jo intet mere, hvis man nærlæser folks indlæg. Det er ikke tilfældigt, at Jens Stryger Larsen er blevet publikumsfavorit i Brøndby efter vel sagtens kun 10-15 Superliga-kampe - det er ikke pga. hans tekniske evner og scoringer...

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

jakobV skrev:Må vil godt fortælle ham at det kan være svært at forstå hvad han skriver? Jeg ved da ingenting om hvorvidt han er ordblind eller noget? Det er vel ikke slemmere end når nogen bliver irettesat for at citere hele indlæg for at svare på 2 linjer.
Jo, det er. Det ene er forumdisciplin, det andet er personlige evner.

Over and OUT.

Alto

Indlæg af Alto »

Arff skrev:
lars skrev:Nogen der ser hvad der skete i den mystiske situation omkring det 75. spilminut hvor der bliver dømt frispark mod Igboun begået mod Conboy og hvor det ser ud til at Igboun får kastet et stykke af græstæppet på Blue Water Arena i nakken efterfølgende?
Det beskriver vist meget godt hvad der skete. Conboy mener Sly går for hårdt ned i tackling (hvilket der måske kan være noget om), og så ligger der et stykke græs som blev revet op under tackling, som Conboy så vælger at sparke i nakken på Sly - mere skete der vist ikke.
Nej, Conboy sparker det ikke. Han samler det op og kaster det i nakken på Sly. Dommer og linievogter står ved siden af, og skal naturligvis give ham et rødt kort.

Besvar