Hvem skal sælges?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
4096

Re: Hvem skal sælges?

Indlæg af 4096 »

felisan skrev:Transfermarkt.de siger 600.000€:
http://transfermarkt.de/de/statistiken/ ... sfers.html

(vælg 2. bundesliga i drop-down menuen)
Hvis det beløb passer, samt at Kolja gik for 150.000 euro synes jeg sgu næsten hellere vi skulle ha beholdt de 2 fra start-11én... Ved godt vi sparer lønninger, men især Jessen mener jeg burde kunne indbringe betydeligt mere - måske ikke 15 mill. kr, men så ihvertfald det halve.. :roll:

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Hmm okay. Nu er det heldigvis sjældent man kan stole på den hjemmeside. Håber godt nok vi fik € 1 mio for ham... :?

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

4096 skrev:

Hvis det beløb passer, samt at Kolja gik for 150.000 euro synes jeg sgu næsten hellere vi skulle ha beholdt de 2 fra start-11én... Ved godt vi sparer lønninger, men især Jessen mener jeg burde kunne indbringe betydeligt mere - måske ikke 15 mill. kr, men så ihvertfald det halve.. :roll:
Tror man skal tage de beløb med et vist gram salt, mindes for nogle år siden, at ørgaard kommenterede et beløb vedr. salg af thygesen for at være alt for lavt.

At Kolja er røget for 1,3 mill kr. er helt til grin og det samme med små 5 mill kr. for jessen, set i forhold til at man gav 7 mill kr. for christofer Poulsen, der på det tidspunkt ikke havde være i nærheden af landsholdet.

Men at man lejer Priske for et halvt år afspejler usikkerhed i FCM.

4096

Indlæg af 4096 »

FCMReal skrev:
Men at man lejer Priske for et halvt år afspejler usikkerhed i FCM.
Hmm jah, havde også hellere set FCM hente Kildentoft i FCN da han var "gratis" inden han forlængede.. Er sgu ikke meget for de lejeaftaler, men man må jo håbe at et halvt år er nok for en af talenterne til at blive liga-klar, ellers virker det lidt som at pisse i bukserne.. :oops:

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

http://www.3news.co.nz/Winston-Reid-a-t ... fault.aspx

Har ikke så meget at sige... Håber på 30 mio :)
Vi kommer kun for roulade!

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Helt til grin, Ried har vist international klasse, han er længere fremme end da Kjær blev solgt.

Jeg tror Ried er i Parlamo hvis Kjær rykker væk.

Ried går ikke for under 30 mill kr., medmindre Ørgaard er i ren økonomisk panik.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

FCMReal skrev:Helt til grin, Ried har vist international klasse, han er længere fremme end da Kjær blev solgt.

Ried går ikke for under 30 mill kr., medmindre Ørgaard er i ren økonomisk panik.
Tag dig nu samme, der er ingen spillere fra Danmark der bliver solgt for beløb i den størrelsesorden.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Det tror jeg du har helt ret i Hekler, men umiddelbart virker 10 mil også som et lavt beløb. Hvis D. Fall koster 14 milioner:

http://onside.dk/nyheder/djiby-fall-koster-14-millioner

Så synes jeg godt vi kan håbe på mindst et beløb i samme størrelsesorden for en VM spiller.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Hekler skrev:
FCMReal skrev:Helt til grin, Ried har vist international klasse, han er længere fremme end da Kjær blev solgt.

Tag dig nu samme, der er ingen spillere fra Danmark der bliver solgt for beløb i den størrelsesorden.
Tag dig selv sammen Hekler, i sidste transfer vindue gik LUMB for 12 mill kr.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 281416.ece

Ried har vist mere i international fodbold ind Lumb på nuværende tidspunkt, og Lumb blev solgt i sidste vindue nu er vi i et nyt vindue, finanskrisen er dermed et halvt år ældre, og ja lad os nu se om der ikke bliver løsnet op på det, verdens økonomien er jo i fremgang igen.

Bhomaszz/bavnsgaard
Geografisk sted: Mors

Indlæg af Bhomaszz/bavnsgaard »

FCMReal skrev: Tag dig selv sammen Hekler, i sidste transfer vindue gik LUMB for 12 mill kr.

Ried har vist mere i international fodbold ind Lumb på nuværende tidspunkt, og Lumb blev solgt i sidste vindue nu er vi i et nyt vindue, finanskrisen er dermed et halvt år ældre, og ja lad os nu se om der ikke bliver løsnet op på det, verdens økonomien er jo i fremgang igen.
Naiviteten længe leve, der er immervæk langt fra 12 til 30 millioner, og jeg mener ikke Reid har vist meget mere end Lumb, som trods alt har været omkring det DANSKE landshold, medens Reid kun er på det New-Zealandske. Måske kan vi få 15 - hvis vi er heldige..

Den med "verdensøkonomien" skal du vidst lige slappe af med, det betyder jo ikke vi er tilbage i forbrugsfesten :roll:
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Bhomaszz/bavnsgaard skrev:
FCMReal skrev: Tag dig selv sammen Hekler, i sidste transfer vindue gik LUMB for 12 mill kr.

Naiviteten længe leve, der er immervæk langt fra 12 til 30 millioner, og jeg mener ikke Reid har vist meget mere end Lumb, som trods alt har været omkring det DANSKE landshold, medens Reid kun er på det New-Zealandske. Måske kan vi få 15 - hvis vi er heldige..

Den med "verdensøkonomien" skal du vidst lige slappe af med, det betyder jo ikke vi er tilbage i forbrugsfesten :roll:
Det er så din subjektive mening, FCM får mindst 20 mill kr. for Ried, Ried har vist international klasse i et vm, han har scoret i et vm, Ried har ikke tabt en VM kamp.
Med andre ord har Ried vist at han kan være med på det plan.

Kommer der flere klubber ind i billedet er sagen anderledes.

Lumb har intet vist ud over at være med i en test kamp.

Bhomaszz/bavnsgaard
Geografisk sted: Mors

Indlæg af Bhomaszz/bavnsgaard »

FCMReal skrev: Det er så din subjektive mening, FCM får mindst 20 mill kr. for Ried, Ried har vist international klasse i et vm, han har scoret i et vm, Ried har ikke tabt en VM kamp.

Hvilket også er din subjektive mening, ingen mening i at skære obvious ting ud i pap, som går begge veje..... :?

Nu er det ikke kun på landsholdet at man kan "vise noget" - så jo - noget har Lumb sgu da vist, vær nu realistisk, det er sgu da ikke alle og enhver, som kommer til Zenit vel..

Om vi får 15 eller 20 er ikke en stor forskel i denne diskussion - diskussionen var at du sagde 30, og det får vi ikke efter min subjektive mening..
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Bhomaszz/bavnsgaard skrev:
FCMReal skrev: Det er så din subjektive mening, FCM får mindst 20 mill kr. for Ried, Ried har vist international klasse i et vm, han har scoret i et vm, Ried har ikke tabt en VM kamp.

Hvilket også er din subjektive mening, ingen mening i at skære obvious ting ud i pap, som går begge veje..... :?

Nu er det ikke kun på landsholdet at man kan "vise noget" - så jo - noget har Lumb sgu da vist, vær nu realistisk, det er sgu da ikke alle og enhver, som kommer til Zenit vel..

Om vi får 15 eller 20 er ikke en stor forskel i denne diskussion - diskussionen var at du sagde 30, og det får vi ikke efter min subjektive mening..
Ha ha nej det er ikke enhver der kommer til Zenit og spiller, hvor mange kampe er det nu at ham Lumb har spillet for Zenit ??? :lol:

En ting er dog sikkert, der er større interesse for Ried p.t. end for Lumb og mere interesse for Ried end der nogensinde har været for Lumb fra vesteuropæiske klubber, f.eks. Palarmo, Arsenal og senest Blackburn.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 370820.ece
Enhver kan læse, at parlamo er interesseret i at få skudt Kjær af til xxx millioner, og enhver ved, at pengene er større i Italien og England end i rusland, og enhver ved, at er der flere klubber interesseret, jamen det gør ikke prisen lavere i Ørgaard univers, og Ørgaard har vel også set Rieds kampe under VM, Ried er blevet mere værd efter VM end før, det er der ingen tvivl om.

FCM01

Indlæg af FCM01 »

Rygterne siger at Kristian Bak er på vej til FCM. Må vel betyde at Reid er på vej ud?

Mads

Indlæg af Mads »

Jeg er stærkt tilhænger af rygter også gerne uden kilde, men det rygte virker nu en anelse urealistisk!
Hvor tæt er din kilde på beslutningerne!? Hvis det da ikke er det pureste opspind. I så fald....... Tak for at sprede lidt stemning :)

Besvar