Altså vi er mange der har hafte lyst til at pande Gårdsø en....og det er jo ikke ligefrem nyt at han er racist, men jeg er så hvid jeg ikke kan bruge det som undskyldning.5157 skrev:Jeg tror på hvad Collins siger, jeg kan ikke se hvorfor han ellers skulle sige det.
Men jeg forsvarer ikke hans reaktion på det (skubbe/slå Gaardsøe, hvis han gjorde det).
Esbjerg - FCM
Re: Esbjerg - FCM
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Han skulle vel sige det af samme grund som Gaardsøe siger han ikke sagde noget...retfærdiggøre sig selv, kunne være et meget godt bud.5157 skrev:Jeg tror på hvad Collins siger, jeg kan ikke se hvorfor han ellers skulle sige det.
Men jeg forsvarer ikke hans reaktion på det (skubbe/slå Gaardsøe, hvis han gjorde det).
De fleste folk herinde er alt for farvede til at kunne lave en objektiv vurdering, hvilket udtalelserne også bevidner.
Var den ikke på TV?
I så fald kan det da næsten ikke passe, at der ikke er min. ét kamera, som har fanget episoden?!
-
Bhomaszz/bavnsgaard
- Geografisk sted: Mors
Tak for det! Endeligt en smule realisme.Han skulle vel sige det af samme grund som Gaardsøe siger han ikke sagde noget...retfærdiggøre sig selv, kunne være et meget godt bud.
De fleste folk herinde er alt for farvede til at kunne lave en objektiv vurdering, hvilket udtalelserne også bevidner.
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi
Mahatma K. Gandhi
- Mini Bager
Racisme er en meget grov anklage, og jeg kan bare ikke se hvad Baba skulle få ud af at sige det, hvis det ikke er rigtigt. Men det kan da godt være. Er nu enig med dem der siger at Baba virkede væsentligt mere troværdig end Gaardsøe.
For øvrigt har jeg lige siddet og set fodbold uden filter. De står jo nærmest og forsvarer racisme. (Lidt groft sagt). Rieper sagde hvis man ikke kunne tåle det, var man i den forkerte branche. Mage til mundlort skal man dælme godt nok lede længe efter.
Og en af de gamle mænd i panelet, sagde at "nu er Baba Collins jo også noget mørk i det".
For øvrigt har jeg lige siddet og set fodbold uden filter. De står jo nærmest og forsvarer racisme. (Lidt groft sagt). Rieper sagde hvis man ikke kunne tåle det, var man i den forkerte branche. Mage til mundlort skal man dælme godt nok lede længe efter.
Og en af de gamle mænd i panelet, sagde at "nu er Baba Collins jo også noget mørk i det".
-
Peter Ross
Kender man Baba Collins bare det fjerneste som person, så ved man, han er helt nede på jorden og yderst tilbageholdende. Han har ikke de store armbevægelser, og gør nødigt mere opmærksom på sig selv end højest nødvendigt.
De personlighedstræk kan jeg slet, slet, slet ikke få til at harmonere med, han skulle have slået Gaardsøe sådan uden videre, og så oven i købet snakke om racisme efterfølgende, i sær ikke med den massive pressedækning det giver.
Jeg tror aldrig, jeg har hørt Baba beklage sig over racisme før, og han har heller aldrig opført sig voldsomt i nogen kamp. Han giver og tager, men han har aldrig krydset linjen. Han ved godt, det ikke gavner, at anklage nogen for racisme, hvis det ikke har noget for sig.
Upartisk, subjektiv - kald det hvad I vil - men jeg ser ikke Gaardsøe som uskyldig i den her sag. Hans interviews til tv har heller ikke ligefrem fremstillet en mand, der har helt rent mel i posen, er min umiddelbare analyse. Han har set noget flakkende ud i forhold til angiveligt at være en person, der står og fortæller sandheden.
Men det bliver nok aldrig opklaret! Desværre!
De personlighedstræk kan jeg slet, slet, slet ikke få til at harmonere med, han skulle have slået Gaardsøe sådan uden videre, og så oven i købet snakke om racisme efterfølgende, i sær ikke med den massive pressedækning det giver.
Jeg tror aldrig, jeg har hørt Baba beklage sig over racisme før, og han har heller aldrig opført sig voldsomt i nogen kamp. Han giver og tager, men han har aldrig krydset linjen. Han ved godt, det ikke gavner, at anklage nogen for racisme, hvis det ikke har noget for sig.
Upartisk, subjektiv - kald det hvad I vil - men jeg ser ikke Gaardsøe som uskyldig i den her sag. Hans interviews til tv har heller ikke ligefrem fremstillet en mand, der har helt rent mel i posen, er min umiddelbare analyse. Han har set noget flakkende ud i forhold til angiveligt at være en person, der står og fortæller sandheden.
Men det bliver nok aldrig opklaret! Desværre!
Jeg kan kun være enig I at deltagerne i Fodbold uden Filter vel nærmest negligerede problemet med racistiske udtalelser på banen. Det var vel nærmest kun Werge der gav udtryk for at der var noget forkert i den slags.
Og lad nu være med at misforstå hvad jeg skriver!
- Hvad Gårdsøe har sagt er noget svineri.
- Hvad Gårdsøe har sagt er noget svineri.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 327801.ece
Man må godt nok håbe for Niels-Erik Søndergaard at han er fejlciteret. For ellers sætter han da EfB branded i et dårligt lys. Han sidder jo med en meget alvorlig anklage og så kalder han det bare piben og hylen.
Syd Energi, Blue Water, TDC og resten af EfBs sponsorer vil vel næppe associeres med udtalelser, som "black monkey". Så NES burde vel i det mindste lade som om EfB tager en potentiel racisme sag hos sig alvorligt.
Man må godt nok håbe for Niels-Erik Søndergaard at han er fejlciteret. For ellers sætter han da EfB branded i et dårligt lys. Han sidder jo med en meget alvorlig anklage og så kalder han det bare piben og hylen.
Syd Energi, Blue Water, TDC og resten af EfBs sponsorer vil vel næppe associeres med udtalelser, som "black monkey". Så NES burde vel i det mindste lade som om EfB tager en potentiel racisme sag hos sig alvorligt.
-
Peter Ross
Når der allerede i pausen er snak fremme om racisme, så er det jo nok ikke en undskyldning for nederlaget, Hr. Søndergaardlars skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 327801.ece
Elendig pressehåndtering fra Esbjergs side. Men man bliver vel let overstadig efter noget nær første sejr i foråret, som man præsterede at skrabe i land 2 minutter før tid trods overtal i 65 minutter...