Åh nej, Arek...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jakob Jensen

Re: Åh nej, Arek...

Indlæg af Jakob Jensen »

Jeg er personligt glad for at han ikke repræsentere min klub mere - jeg mener dog stadig at det var alt for sent at han blev opsagt.

Hans holdninger kan han holde for sig selv, indtil han ikke spiller mere - men det har han aldrig fattet. Flere af de citater der er kommet frem er uforlignelige med værdierne for den klub jeg støtter, de er det måske ikke for jer - selvom flere tilkendegiver dette. Alene det er grund nok til at afskedige ham - han skader klubben med sin bog.

Derudover er det fuldstændig til grin at læse citatet om katolikker og bøsser. Arek er jo selv en super god katolik - her varer ægteskaber jo ikke evigt og skilsmisse ved alle jo er accepteret over hele verdenen indenfor katolicismen (ironi anvendt).

Samtidig husker jeg en episode fra Odense, hvor han igen udviser at han holder sig fuldstændig til sin tro. En stripper udfører et stykke arbejde i ådalen, hvilket desværre er fuldstændig uforeneligt med hans tro. Det får en noget hul klang, når man ved at manden på alle måder bryder ægteskabets "såkaldte love".

Arek du er patetisk - det er stadig min holdning at ingen dansk klub burde have ansat dig, men i det mindste skaber du ikke længere problemer for min klub.

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Brugeravatar
Hekler

Re: Åh nej, Arek...

Indlæg af Hekler »

Jeg synes overskriften beskriver det meget godt.
Åh nej
Men når det her er sagt, så vil jeg lige minde om at det her er en fodboldklub, og ikke en eller anden holdningsbasar, hvor du som fan kan tillade dig og vælge spillere ud fra så snæversynet et grundlag som at de mener noget andet end dig.

Faktisk har vi i Danmark en tradition at spilleres politiske standpunkt ikke er en del af udvælgelsesgrundlaget.

Jeg så for en gangs skyld Fodbold uden filter igår, og synes det var forfriskende at folk som Ralf Petersen og Niels Christian Holmstrøm, i højere grad tog afstand fra de journalister og forlag der jagter alle de kontroversielle personligheder, og os læsere der køber dem.

Vi vil jo forarges, vi svælger i det.

I stedet for at forarges over Areks homofobi, kunne man også vælge at gøre noget?
http://www.amnesty.dk/tags/homofobi

Jeg skal til at ud af døren så jeg har ikke tid til at skrive mere, men i kan nok forstå hvor jeg er på vej hen af. Hvis man vil engagere sig i samfundsmæssige diskussioner, skulle der være mulighed for det her i kommunal valgkampen.

Men ellers så skal der altså ikke søges længe på nettet for at finde et sted hvor du kan gøre nytte, for den sag du brænder for.

Jeg vil bare gerne se fodbold og helst dem med FCM som vinder.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Besvar