Efter at AK udtalte det, tror jeg der er en stor sandsynlighed for at der bliver hentet en ny forsvarsstyrmand. Det ville passe fint med at Sekou Oliseh kom hjem fra Rusland for 2-3 dage siden og at der måske er et salg på vej der. Og dermed har Ørgaard så lidt flere penge at gøre med nu her.
Jeg krydser hvert fald fingre!
FCM - FCK!
Re: FCM - FCK!
Krydser fingre for Sölvig OttesenCasper skrev:Efter at AK udtalte det, tror jeg der er en stor sandsynlighed for at der bliver hentet en ny forsvarsstyrmand. Det ville passe fint med at Sekou Oliseh kom hjem fra Rusland for 2-3 dage siden og at der måske er et salg på vej der. Og dermed har Ørgaard så lidt flere penge at gøre med nu her.
Jeg krydser hvert fald fingre!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
- Bjarne Fonnesbech
- Geografisk sted: Herning
Jeg var - heldigvis eller desværre ? - ikke ude at se kampen mod FCK, men det har skinnet tydeligt igennem, at FCM i den grad blev overmatchet.
En "sjov" historie i B.T. igår; Ståle Solbakken fik fortalt, at da han tiltrådte som træner for FCK i slutningen af 2005, ja, så var der altså et stadion, hvor der ikke kunne vindes; nemlig SAS Arena - nu MCH Arena. Hans kommentar nu er, at "nu glæder jeg mig hver gang til at tage til Herning". Det tror da pokker, de har vist vundet de sidste 4-5 kampe, og hvornår har vi sidst vundet over FCK hjemme ? Skal vi helt tilbage til 2004 - 2005 ???
Anyway, jeg glæder mig trods alt over, at 10 års jubilæumskampen var mod Randers og den kamp blev vundet 4-1. Havde festlighederne fundet sted i lørdags, så er der nok et par høje herre og nogle sponsorer, der ville have krummet tæer.
Hvornår sælges Califf ? TT gjorde det rigtigt ved at bænke manden, og det desudagtet at han udtalte, at han ville rejse såfremt han ikke fik spilletid. Kun en ting at sige til sådan noget: Farvel og tak. Ligeså med Jude; hans trusler om mere og mere i lønningsposen - endda her i disse krisetider - ja, dertil også kun et at sige: Farvel og tak. Hans agent har total overvurderet ham, efter min mening.
Skal Arek Onyzko på bænken som nogen giver udtryk for her i forum`et ? Jeg er delvist enig, da hans fokus må formodes at være på om han skal i fængsel eller må passe jobbet som målmand og må spille med fodlænke.
Skal Ørgård skiftes ud ? Har vi den rigtige sportsdirektør ? Er han ikke længere så "skarp" til at købe / sælge spillere ?
Summa-summarum: Noget skal gøres, så endnu en ydmygelse som den i lørdags mod FCK undgås - ansættelsen af Allan Kuhn var et skridt på vejen (omend det skete for sent).
Mvh Bjarne
En "sjov" historie i B.T. igår; Ståle Solbakken fik fortalt, at da han tiltrådte som træner for FCK i slutningen af 2005, ja, så var der altså et stadion, hvor der ikke kunne vindes; nemlig SAS Arena - nu MCH Arena. Hans kommentar nu er, at "nu glæder jeg mig hver gang til at tage til Herning". Det tror da pokker, de har vist vundet de sidste 4-5 kampe, og hvornår har vi sidst vundet over FCK hjemme ? Skal vi helt tilbage til 2004 - 2005 ???
Anyway, jeg glæder mig trods alt over, at 10 års jubilæumskampen var mod Randers og den kamp blev vundet 4-1. Havde festlighederne fundet sted i lørdags, så er der nok et par høje herre og nogle sponsorer, der ville have krummet tæer.
Hvornår sælges Califf ? TT gjorde det rigtigt ved at bænke manden, og det desudagtet at han udtalte, at han ville rejse såfremt han ikke fik spilletid. Kun en ting at sige til sådan noget: Farvel og tak. Ligeså med Jude; hans trusler om mere og mere i lønningsposen - endda her i disse krisetider - ja, dertil også kun et at sige: Farvel og tak. Hans agent har total overvurderet ham, efter min mening.
Skal Arek Onyzko på bænken som nogen giver udtryk for her i forum`et ? Jeg er delvist enig, da hans fokus må formodes at være på om han skal i fængsel eller må passe jobbet som målmand og må spille med fodlænke.
Skal Ørgård skiftes ud ? Har vi den rigtige sportsdirektør ? Er han ikke længere så "skarp" til at købe / sælge spillere ?
Summa-summarum: Noget skal gøres, så endnu en ydmygelse som den i lørdags mod FCK undgås - ansættelsen af Allan Kuhn var et skridt på vejen (omend det skete for sent).
Mvh Bjarne
Det ville være fantastisk! Desværre gør interessen fra England ham nok ikke billigere.Hekler skrev:Krydser fingre for Sölvi Ottesen
Hvor meget er Oliseh mon værd? Hvis han ikke bliver solgt, er han så en mulig løsning i vores lidt tamme angreb?
Har er en mere som krydser fingre for Sölvi, tror det vil hjælpe utroligt meget på vores massive defensive problemer!Acebone skrev:Det ville være fantastisk! Desværre gør interessen fra England ham nok ikke billigere.Hekler skrev:Krydser fingre for Sölvi Ottesen
Hvor meget er Oliseh mon værd? Hvis han ikke bliver solgt, er han så en mulig løsning i vores lidt tamme angreb?
Angående Oliseh, så tvivler jeg på han er alverden værd, dertil har han ikke fået nok spilletid. Tror vi skal være godt tilfredse med at få 5 millioner for ham.
Syntes dog at han, i nogen grad, kunne være en løsning i angrebet, omend han selvfølgelig stadigvæk er urutineret, var jeg træner ville jeg ihvertfald forsøge mig med Oliseh hængende bag Frank. Han indeholder jo noget uforudsigelighed og kreativitet som ingen andre på holdet har og for mig at se, så burde man forsøge at bringe de aspekter i spil. For mig at se, er han klasser bedre end Jude og Fagerberg. Dog skal det siges, at jeg ikke ser ham som den helt store målsluger og det er måske det er holder Jude foran ham i truppen.
Efter at AK udtalte det, tror jeg der er en stor sandsynlighed for at der bliver hentet en ny forsvarsstyrmand.
Hvor har han udtalt det henne
Hvor har han udtalt det henne
Som Lupus1999 har skrevet på den foregående side, så har han på FCM.dk udtalt følgende: "Jeg er i gang med at kigge på, hvad det er for spillere, der skal være ankermænd i defensiven og hvem, der skal være manden fremme." Og hvis ikke han vil have Califf som ankermand, så ved jeg ikke lige hvem der skal være det. Og derfor tror og håber jeg på at der kommer en markant forstærkning til den position.Brobissen skrev:Hvor har han udtalt det henne
Hvad angår Sekous salgspris, så tror jeg ikke, vi skal regne med ret meget mere end 5-6 mio. kr.
Ja, Jan Maslo, hvem han så end er