Hvis i håber på Kuhn så sørg for at få Poul-Erik Andreasen med. Det var nok mere PEA fortjeneste end Kuhn's, at det gik så godt i AaB i den periode.Le Compte skrev:Lige nøjatigt det samme har jeg tænkt om Kuhn. Aab var nede i en bølgedal med Rioch og det kan ligeså vel være en trodsreaktion fra alle spillerne der gav de gode resultater som det faktum at Kuhn vikariede som cheftræner.Hausser skrev:I min optik vil det være en fejl at ansætte Kuhn. Ligesom TT, har han intet bevist som træner og er dybt urutineret, bortset fra den korte periode han stod for AaB, hvor de så også blomstrede op, men vi fik aldrig at se hvad han ville have gjort i modgang? Det der for alvor definerer mennesker er modgang, ikke medgang, og det mangler Kuhn stadig at prøve i trænerkarrieren.
..
TT fyret!
- Colt Sivas
Re: TT fyret!
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 205082.ece
Spændende artikel, der giver en masse bud på, hvem den nye træner mon kan være
Personligt håber jeg på en træner fra udlandet. Hverken Kuhn eller Broe har jeg tiltro til at kunne præstere at vinde det danske mesterskab. Ingen af dem har vist noget for et tophold over en længere periode.
Michael Laudrup er decideret virkelighedsfjern ønsketænkning, men man har vel altid lov til at håbe!
Spændende artikel, der giver en masse bud på, hvem den nye træner mon kan være
Personligt håber jeg på en træner fra udlandet. Hverken Kuhn eller Broe har jeg tiltro til at kunne præstere at vinde det danske mesterskab. Ingen af dem har vist noget for et tophold over en længere periode.
Michael Laudrup er decideret virkelighedsfjern ønsketænkning, men man har vel altid lov til at håbe!
Senest rettet af skippels 11. aug 2009, 21:10, rettet i alt 1 gang.
Superviden du har!!
Kuhn er lidt som ER. Possitiv fodbold og livsopfattelse - god mandskabspleje og forholdsvist uprøvet. En chance - men man vinder ikke, hvis man ikke satser. Jeg kunne godt se Kuhn, og det er åbenbart ikke så svært, som jeg troede
Kuhn er lidt som ER. Possitiv fodbold og livsopfattelse - god mandskabspleje og forholdsvist uprøvet. En chance - men man vinder ikke, hvis man ikke satser. Jeg kunne godt se Kuhn, og det er åbenbart ikke så svært, som jeg troede
-
Casper Søe
Virker mest til de har været herinde, opstøvet alle navne, undladt et par og sat et par andre på.skippels skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 205082.ece
Spændende artikel, der giver en masse bud på, hvem den nye træner mon kan være![]()
Hvis man skal se nøgternt på det, så vil der blive krævet resultater af den nye træner med det samme.
Når skiftet sker så tidligt i en sæson, så er målsætningen ikke opgivet og man vil ikke give den nye træner et ½ år på frihjul til at spille system ind m.m.
Det betyder imo også, at det man har hyret skal være en top-træner med dokumenterede resultater. Det duer ikke med en urutineret lotte-kupon, som fx ER, som skal bruge tid til at finde sig til rette.
Jeg mener ikke, at der pt går nogen ledige trænere rundt herhjemme, som matcher den profil. Broe vil være en lottokupon, Ove C har aldrig trænet et tophold, Allan Kuhn er en lottokupon, Michael Hansen er ikke erfaren nok, osv osv.
Derfor tror - og håber - jeg at vi ser mod udlandet. Men hvis det skal være en træner, der umiddelbart skal kunne tage over og præstere fra dag 1, skal han kende den danske liga i forvejen.
Så hvilken udlænding har dokumenterede resultater, kender den danske liga og er ledig...... tja: http://politiken.dk/sport/fodbold/article756779.ece
Når skiftet sker så tidligt i en sæson, så er målsætningen ikke opgivet og man vil ikke give den nye træner et ½ år på frihjul til at spille system ind m.m.
Det betyder imo også, at det man har hyret skal være en top-træner med dokumenterede resultater. Det duer ikke med en urutineret lotte-kupon, som fx ER, som skal bruge tid til at finde sig til rette.
Jeg mener ikke, at der pt går nogen ledige trænere rundt herhjemme, som matcher den profil. Broe vil være en lottokupon, Ove C har aldrig trænet et tophold, Allan Kuhn er en lottokupon, Michael Hansen er ikke erfaren nok, osv osv.
Derfor tror - og håber - jeg at vi ser mod udlandet. Men hvis det skal være en træner, der umiddelbart skal kunne tage over og præstere fra dag 1, skal han kende den danske liga i forvejen.
Så hvilken udlænding har dokumenterede resultater, kender den danske liga og er ledig...... tja: http://politiken.dk/sport/fodbold/article756779.ece
Man har da lov til at have sin holdning? Jeg ved godt hvem Kuhn er, og du kan da ikke benægte, at han ikke har vist noget for et tophold, når der rigtigt har været modgang? Den korte periode i Aab mener jeg ikke kan bruges som fuldgod målestok for, hvor god en træner han er. At han så rent faktisk kan vise sig at blive en god træner for os, er en anden sag. Det er et sats, og i disse tider med vores spil i mente vil jeg hellere have en rutineret og garvet træner, der givetvis vil banke noget sikkerhed, tryghed og tiltro ind i holdet.acnm skrev:Superviden du har!!
Hans Backe
Jeg håber ikke, det blive Hans Backe. Godt nok står han for noget af det, som jeg og andre, har plæderet for mangler, nemlig struktur og organisering (spillesystemer, automatismer kald det hvad I vil). Men for fa... hvor spillede FCK kedeligt fodbold under hans regime...
Men når det så er sagt, var det faktisk et rigtigt godt bud...
/Cortez
Men når det så er sagt, var det faktisk et rigtigt godt bud...
/Cortez
Hans Backe, det ville dæleme være velkomment! Godt set.
-
mousebreaker
Tror det bliver Bruce Rioch............ 
Tja hvad skal man sige?
Moralsk set skulle TT (hvis han skulle fyres) være fyret efter nederlaget til Silkeborg eller Brøndby. Man skal ikke lade en mand gå rundt med en fyreseddel som man ikke har forelagt ham. Sådan ser jeg på det.
Sportsligt og økonomisk er det klogt at vente med at fyre TT til man har en afløser for Glen har i mine øjne ikke for mange brikker at flyte med.
Mener at sidste års 4. plads var godkendt. Og med hvis vi kunne få 4 point i de næste 3 kampe vil jeg være nogenlunde tilfreds. Tror fyringen bunder i forholdet til spillertruppen. Det virker ikke til at der er opbakning nok. Det er også fair nok. Spillerne ved mere om forholdene end jeg gør så de er vel ikke utilfredse uden grund?
Jeg mener dog det var forkert at fyre TT. Men jeg ser os heller ikke som guldaspiranter. Vi har ikke forholdene i Midtjylland (nærmere vestjylland) til at blive et fast tophold. Jeg kunne leve med endnu en placering mellem nummer 3-6. Så kan folk gerne sige at jeg ikke er ambitiøs nok. Men jeg er måske bare mere realistisk
Tak til TT. Vijle og klubføelse som den du har lagt for dagen er desværre sjælden.
Hjertelig velkommen til den nye træner (håber på de urealistiske ER eller Ove P=
PS. Skal vi være et tophold skal vi fans forbedre vores indsats markant (her mener jeg ikke romerlys og andre drengestreger)
Moralsk set skulle TT (hvis han skulle fyres) være fyret efter nederlaget til Silkeborg eller Brøndby. Man skal ikke lade en mand gå rundt med en fyreseddel som man ikke har forelagt ham. Sådan ser jeg på det.
Sportsligt og økonomisk er det klogt at vente med at fyre TT til man har en afløser for Glen har i mine øjne ikke for mange brikker at flyte med.
Mener at sidste års 4. plads var godkendt. Og med hvis vi kunne få 4 point i de næste 3 kampe vil jeg være nogenlunde tilfreds. Tror fyringen bunder i forholdet til spillertruppen. Det virker ikke til at der er opbakning nok. Det er også fair nok. Spillerne ved mere om forholdene end jeg gør så de er vel ikke utilfredse uden grund?
Jeg mener dog det var forkert at fyre TT. Men jeg ser os heller ikke som guldaspiranter. Vi har ikke forholdene i Midtjylland (nærmere vestjylland) til at blive et fast tophold. Jeg kunne leve med endnu en placering mellem nummer 3-6. Så kan folk gerne sige at jeg ikke er ambitiøs nok. Men jeg er måske bare mere realistisk
Tak til TT. Vijle og klubføelse som den du har lagt for dagen er desværre sjælden.
Hjertelig velkommen til den nye træner (håber på de urealistiske ER eller Ove P=
PS. Skal vi være et tophold skal vi fans forbedre vores indsats markant (her mener jeg ikke romerlys og andre drengestreger)
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?
Du mener da ikke seriøst, at ER ville være en lottokupon?????? At ER kom tilbage, ville være et drømmescenario, men det bliver uden tvivl ved drømmen. Han har en kontrakt med AGF, og det kører på skinner, desuden tror jeg heller ikke, at Ørgaard og ER har specielt meget tillid til hinanden...Kent skrev:Hvis man skal se nøgternt på det, så vil der blive krævet resultater af den nye træner med det samme.
Det er også sidste skud i bøssen mht Vision 2011, så det skal jo være en kapacitet. Backe har værktøjet til at skabe et mesterhold.
-
FCM Thomsen
Spændende bud med Hans Backe
Hvad med Viggo jensen.. Han kan sgu nok godt banke noget gejst og vilje i spillerne... Og så tror jeg også at han har en stor del af æren for succesen i OB i øjeblikket
Men spændende blir det
Hvad med Viggo jensen.. Han kan sgu nok godt banke noget gejst og vilje i spillerne... Og så tror jeg også at han har en stor del af æren for succesen i OB i øjeblikket
Men spændende blir det
Nej, men det VAR han, dengang han kom. Jeg referede til hvordan vi agerede sidst vi fyrede en træner. Der hentede man ER ind, og han havde ½ sæson til at spille holdet sammen, inden det skulle præstere.jpskoubo skrev:Du mener da ikke seriøst, at ER ville være en lottokupon?????? At ER kom tilbage, ville være et drømmescenario, men det bliver uden tvivl ved drømmen. Han har en kontrakt med AGF, og det kører på skinner, desuden tror jeg heller ikke, at Ørgaard og ER har specielt meget tillid til hinanden...
-
Casper Søe
Uden at vide det vil jeg tro at Kent mener at ER var en lottokupon i sin tid, da vi fik ham fra Næstved.jpskoubo skrev:
Du mener da ikke seriøst, at ER ville være en lottokupon?????? At ER kom tilbage, ville være et drømmescenario, men det bliver uden tvivl ved drømmen. Han har en kontrakt med AGF, og det kører på skinner, desuden tror jeg heller ikke, at Ørgaard og ER har specielt meget tillid til hinanden...