Ifølge HF fastholder vi vores nuværende udetrøje i denne sæson, og får så ny næste sæson. Dermed er der nye trøjer hvert år (enten ude eller hjemme).Mikael Lyk Madsen skrev:Nu nævner vores fynske ven deres 2. trøjer, er der nogen der har hørt noget om hvornår vores nye 2./udebane trøje kommer? Og hvordan den eventuelt ser ud?
Nye trøjer til 09/10?
Re: Nye trøjer til 09/10?
Nye fcm trøjer langærmet
Hej er der nogen af jer der ved hvor man kan købe en fcm langærmet trøje med tryk på f.eks 7 ilsø kan nemlig ikke finde det nogen steder lige meget hvad jeg søger på
Mit bedste bud er nok, at du kan prøve at spørge i Ulveshoppen på en kampdag. Ilsø render jo i hvert fald selv rundt i én på banen, så det burde vel ikke være helt umuligt at opdrive. Hvis FCM får tilstrækkeligt mange forespørgsler på det, sætter de nok nogle til salg.
Personligt kunne jeg da også godt fristes til at købe en "langærmer".
Personligt kunne jeg da også godt fristes til at købe en "langærmer".
jeg har en str medium fcm trøje fra sæsonen hvor der var en rød streg på venstre skulder (: og den passer nogenlunde.
vil gerne købe den nye, men er i tvivl om størrelserne på dem. er de meget stramme i forhold til den jeg allerede har?
havde nemlig tænkt mig at købe en large. men da jeg ikke er så høj (169) blir jeg i tvivl om den vil være for stor, men til gengæld vil jeg ikke have en der er alt for stram
så, hvilken str ville i anbefale? (:
vil gerne købe den nye, men er i tvivl om størrelserne på dem. er de meget stramme i forhold til den jeg allerede har?
KingJohn skrev:jeg har en str medium fcm trøje fra sæsonen hvor der var en rød streg på venstre skulder (: og den passer nogenlunde.
vil gerne købe den nye, men er i tvivl om størrelserne på dem. er de meget stramme i forhold til den jeg allerede har?havde nemlig tænkt mig at købe en large. men da jeg ikke er så høj (169) blir jeg i tvivl om den vil være for stor, men til gengæld vil jeg ikke have en der er alt for stram
![]()
Hey KingJ!
Jeg vil anbefale dig, at du til den næste hjemmekamp tager en smut forbi Ulveshoppen og tager en over hovedet og ser om den passer... Det gjorde jeg selv.
Hvis du bor det Midtjyske område, kan du tage ind i en sportsbutik, hvor FCM-trøjen sælges og prøve en...
Det er selvfølgelig smag og behag, men kan fortælle dig, at for mig må den godt være lidt lang. Jeg er 176 og bruger normalt str. L, men købte en XL, da str. L, bl.a. var stram at få over hovedet...
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"
hey
desværre bor jeg ikke i det jyske
bor i kbh (;. så har ikke lige mulighed for at prøve en. men den du har, er den stram i det?
eller sidder den løst? altså den i str l.
desværre bor jeg ikke i det jyske
Hvis du normalt bruger medium, ville jeg købe en Large.. Det er ikke slim fit trøjer, men de virker dog en anelse mindre end normal størrelser.. Og hvis du er 169cm og ikke vejer mere end 70kg, så kan du fint passe en L.KingJohn skrev:hey
desværre bor jeg ikke i det jyskebor i kbh (;. så har ikke lige mulighed for at prøve en. men den du har, er den stram i det?
eller sidder den løst? altså den i str l.
Og du kan nok også have den uden på et par bluser om vinteren..
Senest rettet af Lupus1999 24. sep 2009, 17:39, rettet i alt 1 gang.
tak (: var bare det jeg skulle vide. var i tvivl om de var slime fit :b og jeg vejer ikke over 70 kg
så mange tak. en ny fcm trøje lander nok snart hos mig (;
sådan! nu er den nye trøje bestilt i går (:
nogen der ved hvor lang tid det tager for dem at sende den? bor i kbh, og den er bestilt fra ulveshoppen (:
nogen der ved hvor lang tid det tager for dem at sende den? bor i kbh, og den er bestilt fra ulveshoppen (: